Spring naar bijdragen
LasVegasNic

Goedkoop vliegen naar Las Vegas, de beste deals

Recommended Posts

Vriendin had een prachtige ingeving vorige week! @Bonsjans, weet jij nog een kekke deal voor een weekje Vegas? Ergens tussen 28 november en 6 december? Dag of 7/8. Liefst een beetje centraal op de strip natuurlijk. Heb eens twee nachten Aria gedaan, zou nu iig wel een of twee nachtjes Bellagio willen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Goedkope retourvluchten naar de Westkust van Amerika nu slechts €392!

Ams/bru 400 euro naar Phoenix (vier en een half uur rijden naar Vegas).

Voor wie dit geboekt mocht hebben voor dit jaar, nu busreizen in de usa voor 1 dollar: http://www.fly4free.com/deal/usa-and-canada/megabus-sale-coach-tickets-across-the-us-from-only-1/

Heb zelf niet gecheckt overigens of Phoenix-LAS beschikbaar is. :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vanaf €780 een week Las Vegas, inclusief verblijf in Aria Resort*****. Vertrek is wel vanuit Duitsland (onder andere Duesseldorf) en obv twee personen die reizen.

Op booking.com is het hotel alleen al €600 pp.

Bedankt voor het posten @Sotirios. Ik heb op deze link geklikt: Alternative Termine ab Düsseldorf: 23. Nov. bis 30. Nov. für 773€. Je wordt doorgeleid naar Expedia.de daar verschijnt een prijs van €827 p.p.

47 euro meer maar ondanks dat een mooie prijs. November is wel een van de goedkoopste periode in Vegas.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Als je speelt met de data (klikken op zurueck zu den Ergebnissen) dan komen er lagere prijzen uit. Zelfs ook andere hotels te boeken. Bijv. Bellagio 860, Vdara 750, Mirage 730.

Zo wordt Las Vegas heel betaalbaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@CashCow, prachtige aanbieding. Alleen zie ik deze nooit. Mocht je er weer 1 tegenkomen zet hem dan maar in deze topic.

Het was 8 jaar geleden, once in a lifetime denk ik :) Ik heb toen wel het BESTE verslag van een trip OOIT geschreven. Filpjes, tekst, plaatjes, mega lang, supergrappig. Alles zat erop en eraan. ;)

Ik heb je tripreport gevonden @CashCow, wel alleen tekst. Stuur 'm je nu even per PM, wellicht leuk om 'm op het forum te klappen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
http://www.fly4free.com/deal/europe/error-fare-parade-is-not-over-you-can-still-book-a-flight-from-dublin-to-las-vegas-for-only-e284/

Dublin - Las Vegas 284 euro, november. Moet je wel nog een retourtje Dublin met Ryanair ofzo boeken voor paar tientjes.

Inderdaad een koopje. Leuke site, hij staat bij mijn favorieten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden