Spring naar bijdragen

Goedkoop vliegen naar Las Vegas, de beste deals


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Ik vlieg 25 april samen met mijn gezin naar Las Vegas (geboekt via Expedia) een totaal pakket met SUV, Hotel (South Point) en super vlucht (rechtstreeks via Zurich) voor nog geen 900€ de man. Resort fee van 14$ komt er nog bij per nacht (daar te betalen) Ik vlieg weer op 4 mei terug (5 mei landen we in Amsterdam) en zo komen we op 9 overnachtingen. 

We hebben voor deze plek gekozen, weg uit de drukte van de Strip en veel beter voor dochter en vrouw. We zullen ook wat uitstapjes doen zoals Laughlin, Hooverdam etc. Ik kan er heerlijk pokeren in South Point en de dames zwemmen, winkelen en we gaan naar shows. De Myvegas punten zullen weer goed gebruikt gaan worden van mij en vrouwlief.

Hoe is de vlucht met Swiss Air (Edelweiss) via Zurich bevallen? Hoe was de service aan boord, wat voor type toestel was het, hoe was het onboard entertainment? Wij vliegen over een paar weken namelijk dezelfde route......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe is de vlucht met Swiss Air (Edelweiss) via Zurich bevallen? Hoe was de service aan boord, wat voor type toestel was het, hoe was het onboard entertainment? Wij vliegen over een paar weken namelijk dezelfde route......

Beste vlucht tot nu toe naar Las Vegas! De Zwitsers snappen hoe de dingen werken en via de luchthaven Zurich is dat als een warm bad bevallen (heen en terug). Mooi toestel met de laatste entertainment (films, spelletjes en docu's etc.) Geen wifi verbinding is het enige minpuntje. Eten is voor vliegtuig voedsel goddelijk en veel lekkere hapjes extra (zoals chocolade), zeer vriendelijk personeel (als ik het even vergelijk met United) en altijd beleefd en met een lach. De grootste winst was dat zowel de heen als terugvlucht totaal niet vol zaten en we extra stoelen overhadden en dat slaapt best lekker :-) (volgens mij is het namelijk nog niet echt populair vliegen vanuit Zurich rechtstreeks) Maar ik zal er zeker weer op gaan boeken en de prijs is zelfs meer dan schappelijk. Viva Las Vegas.

Nu vergeet ik zelfs de allerbelangrijkste reden voor ons, het tijdverschil heffen behoorlijk op (bijna geen jetleg) vanwege de top vliegtijden, zowel heen als terug)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan ook bevestigen dat ik nog nooit zo'n fijne vlucht heb gehad naar Vegas als met Edelweiss (beter als Swiss Air zelf). Ik heb dit een jaar geleden gedaan en dacht dat het via London (British Airways) vergelijkbaar zou zijn, maar is wereld van verschil. 

Next flight denk ik weer via Zurich, tenzij ik eerst een tussenstop wil maken in Philadelphia om Atlantic City te bezoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 maanden later...
  • 2 weken later...

Mijn tripje van 10/6/17-17/06/17:

Heen met AA

Amsterdam 10:25 - Dallas 14:35

Dallas 20:25 - Las Vegas 21:20

Terug met BA

Las Vegas 07:00 - Philadelphia 14:45

Philladelphia 18:45 - Amsterdam 08:45

Prijs: 382.5€

Transitjes van paar uur maar goed, vluchten zelf een koopje natuurlijk. Alarm op skyscanner gezet en deze deal kon ik niet laten liggen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei DieterDC:

Mijn tripje van 10/6/17-17/06/17:

Heen met AA

Amsterdam 10:25 - Dallas 14:35

Dallas 20:25 - Las Vegas 21:20

Terug met BA

Las Vegas 07:00 - Philadelphia 14:45

Philladelphia 18:45 - Amsterdam 08:45

Prijs: 382.5€

Transitjes van paar uur maar goed, vluchten zelf een koopje natuurlijk. Alarm op skyscanner gezet en deze deal kon ik niet laten liggen :-)

Inderdaad mooie prijs. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 maanden later...
Op ‎8‎/‎12‎/‎2016 om 16:28 zei DieterDC:

Mijn tripje van 10/6/17-17/06/17:

Heen met AA

Amsterdam 10:25 - Dallas 14:35

Dallas 20:25 - Las Vegas 21:20

Terug met BA

Las Vegas 07:00 - Philadelphia 14:45

Philladelphia 18:45 - Amsterdam 08:45

Prijs: 382.5€

Transitjes van paar uur maar goed, vluchten zelf een koopje natuurlijk. Alarm op skyscanner gezet en deze deal kon ik niet laten liggen :-)

Aanpassing vlieguren doorgekregen en nu nog transit van 2u05 heen en 2u35 terug.

Wel beetje benieuwd want 2uur lijkt me niet geweldig veel marge, zeker niet als je paspoort volstaat met stempeltjes uit Arabische landen (werktrips).

Customs zou wel eens een zekere interesse kunnen hebben. Geen van de 7 landen die in rood aangestipt staan, maar toch, zou wel eens met wat vertraging kunnen aankomen in Sin City.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn ervaringen met een 2 uur overstap zijn bijna altijd goed. Het is inderdaad aanpoten en doorstappen naar de douane (niet dan niet eerst naar de WC gaan). Dallas is geen grote luchthaven in de zin met hele lange rijen. Als je koffer maar op die band staat (ophalen en zelf doorzetten). Als het vliegtuig gewoon op tijd aankomt is er weinig aan de hand maar begrijp je punt, ik heb liever ook een iets langere overstaptijd. Wat een super goedkope prijs zeg!, wow

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...