Spring naar bijdragen

Boko's Toptrainer 2015


Boelie

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Hierbij de link naar het inschrijvingsformulier voor Toptrainer, dit is een spel waar je gratis aan mee kan doen en leuke prijzen mee kan winnen:

toptrainer.visualclubweb.nl/form.aspx?id=4647

In dit spel ben je manager van een stal met paarden en probeer je zoveel mogelijk punten te halen.

Updates staan iedere week in de Draf- en Rensport en op drafsport.nl, ik heb een abonnement op dit lijfblad dus kan het wel steeds inscannen en hier plaatsen.

De sponsor van de prijzen is een oude bekende, namelijk de man achter Boko Stables en groot kenner van de drafsport: John Bootsman (ken je hem nog Armijn? Denk aan de paardjes gambles op PI..........)

Iedere weekwinnaar ontvangt een wedbon van 25 euro en de eindwinnaar een weekend naar Parijs. Verder kan je nog een picknicktafel winnen als periodeprijs.

Wanneer jullie door de lijsten met paarden scrollen zal je zien dat je uit heel veel namen kan kiezen.....ik zal trachten om een beetje een goede voorselectie te maken zodat jullie een goede kans op de titel maken!

Je mag trouwens max 3 stallen per huisadres aanmelden! Mijn tip is doe dat ook! Dus zet bijv 1 op jezelf, 1tje op die van je vrouw en 1 op je zoontje!

De stallen moeten voor zondag 14 juni 12:00 uur binnen zijn, deze dag is het Kampioenschap van Nederland te Duindigt en deze meeting zal meteen meetellen voor de competitie!

Iedereen heel veel succes en post vooral je keuze hier even, zodat we ook allemaal voor elkaar kunnen rooten en beetje onderlinge strijd is altijd leuk toch!

Gr Boelie.

P.S. : Ik post hierna alvast een paar voorselecties (2/3/4 jaar) en ik zal naar verwachting woensdagavond de voorselectie bij de oudere paarden posten.

P.S. 2 : Denk je nou ik heb helemaal geen voorselectie nodig, tsja vul dan lekker in het wilde weg in zou ik zeggen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

2 jarigen :

Hiervan is weinig bekend, deze paarden zijn zeg maar nog baby's en het is erg lastig om te voorspellen of ze dit seizoen in actie gaan komen.

Enige leidraad die je hebt is of ze bij trainers staan die in het verleden ook vaak gestart zijn met tweejarigen en/of vaak vroeg kunnen/willen pieken met jonge paarden.

Ondanks de moeilijkheidsgraad heb ik toch een kleine voorselectie gemaakt, maar pin me er niet op vast......

nr 10 / nr 11 / nr 32 / nr 35 / nr 46 / nr 58 / nr 70 / nr 80 / nr 84 / nr 99 / nr 127 / nr 132 / nr 133 / nr 144 / nr 145 / nr 153 / nr 154 / nr 155 / nr 158 / nr 160

3 jarigen :

Hiermee kan je de meeste punten scoren, deze paarden volgen het " klassieke seizoen " , waarin vele grote koersen op de rol staan, zoals de Sweepstakes in Groningen, De Derby in Duindigt en de Fokkers Trofee te Wolvega. Belangrijk is om van de drie deelnemers die je kiest ook altijd 1 merrie te nemen, want er worden vaak aparte man/vrouw (dus hengst/ruin vs merrie koersen) uitgeschreven.

Voorselectie merries :

nr 199 / nr 202 / nr 205 / nr 207 / nr 208 / nr 215 nr 218 / nr 219 / nr 226

Voorselectie hengsten/ ruins :

nr 198 / nr 206 / nr 217 / nr 221 / nr 225 / nr 235 / nr 947

Let op : In de lijst staan ook veel paarden die niet met een F beginnen, dit betekent dat ze buitenlands zijn ( de T is bijv een Italiaanse jaargang) en dus niet mogen starten in de alle nederlandse klassiekers, waardoor ze niet veel punten gaan behalen !!!!

4 jarigen :

nr 245 tm nr 276 ( kan allemaal wel, maar ik zou 252/253/255/257/263/266/270 niet nemen) verder kunnen nog opties zijn : nr 286 / nr 287 / nr 290 / nr 311 / nr 313 / nr 320 / nr 324 / nr 332 nr 345 / nr 347 / nr 363

Oudere paarden volgt woensdagavond, daar is het vooral belangrijk om in iedere winsomklasse een paardje te zoeken, want als ze allemaal tegen elkaar lopen is het ook niet echt handig, aangezien niet iedereen kan winnen natuurlijk.........

Gr. Boelie.

P.S. Mocht je vragen hebben stel ze dan gerust, ik zal dit topic in de gaten blijven houden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals beloofd hier nog een voorselectie van de oudere paarden, waarvan je 6 in je stal moet kiezen.

Ik doe dit op basis van winsom, het is handig om niet alleen maar paarden in de zelfde winsomklasse te kiezen, omdat deze vooral tegen elkaar lopen. Verder is het belangrijk dat ze allround zijn en op alle banen in Nederland een beetje uit de voeten kunnen en natuurlijk dat ze hier blijven koersen want voor zeges in het buitenland krijg je nul punten......

Winsom hoog:

Hier zou ik max. 2 en liever nog 1 paardje adviseren.

nr 381 / nr 386 / nr 394 / nr 404 / nr 427 / nr 429 / nr 431 / nr 437

Rest aanvullen met een mix van middel en laag is de beste optie...

Winsom middel :

nr 439 / nr 446 / nr 448 / nr 450 / nr 454 / nr 458 / nr 466 / nr 467 / nr 494 / nr 505 / nr 506 / nr 514 / nr 528 / nr 533 / nr 542 / nr 543 / nr 546 tm 548 / nr 552 / nr 554 / nr 565 / nr 569 / nr 575 / nr 578 / nr 584 / nr 586 / nr 588 / nr 589 / nr 597 / nr 600 / nr 603 / nr 604 / nr 607 / nr 610

Winsom laag:

nr 614 / nr 621 / nr 625 / nr 630 / nr 632 / nr 644 / nr 655 / nr 657 / nr 667 / nr 671 / nr 681 / nr 684 / nr 711 / nr 725 / nr 726 / nr 736 / nr 743 / nr 763 / nr 795 / nr 811

Gr Boelie.

Succes allemaal!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mij aangemeld en naar @Boelie geluisterd met een paar gokjes van mij eigen kant (random). Het inschrijfformulier werkt erg goed en is zo gedaan (paar minuten werk incl. de paarden in vullen). Nu wachten totdat ze geld bij schrijven op mijn rekening i.p.v. bonnen (zie ik)

Dit soort acties is ontzettend leuk om te doen, competitie gevoel en meer van de paardensport (wedden) te weten komen. Kijken of ik mijn vrouw ook zo gek kan krijgen om een account te laten openen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paarden

202. Fantastic Lane (H. Hamming) (Driejarigen)

207. Freeway Fortuna (P.J.P. Hagoort) (Driejarigen)

218. Flowergirl Boko (E. Bot) (Driejarigen)

248. Edna Boko (D.P. Tesselaar) (Vierjarigen)

266. Bonheur du Vivier (A. Posthumus) (Vierjarigen)

311. Echt Wel KJ (P.J. Strooper) (Vierjarigen)

394. Barack Flevo 7jr (B.J. Crebas) (Oudere dravers)

454. Zazou Enzelens 9jr (R.T. de Vlieger) (Oudere dravers)

729. Broer van Bremen 7jr (J. Fikse) (Oudere dravers)

737. Zita van Ranum 9jr (J.H.M. vd Pijl) (Oudere dravers)

760. Diamond Twigs 5jr (C. Hetteling) (Oudere dravers)

783. Beauty Kingsdeep 7jr (J.C. Bot) (Oudere dravers)

46. Gerson Boko (Make it Happen - Zuper Queen Pine) (Tweejarigen)

80. Giselle Boko (Virgill Boko - Peaceful Secret) (Tweejarigen)

Deze gaan mijn een winnaar maken :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bump!

Kom op mensen invullen die hap!

Iedere week kans op een wedbon van 25 euro en het kost je helemaal niks om mee te doen!

Ik heb trouwens nu ook extra info aangaande de tweejarigen!

De 11 gaat zeer waarschijnlijk starten als tweejarige en de 153 heeft al gekwalificeerd dus die komt zeker in de baan! Doe je voordeel ermee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
Misschien dat Boelie het weet maar ik heb geen idee.

Mocht je nog tips nodig hebben voor zondag dan kan ik er nog wel naar kijken voor je/jullie en hier neerzetten, verwacht wel dat het een favorieten festival wordt omdat er veel goede paarden naar Groningen komen.

Ben er net even langsgereden met de visite. Alles zat op slot, maar de Zweden blij met een foto bij het Boko Stables hekwerk!;)

Tips zijn altijd welkom!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal proberen om wat tips te plaatsen, je kan ook even kijken wat er getipt op nakoersen, Geertje heb er ook wel verstand van :)

Thanks! Zal me er voor zondag ff over buigen!:) Fam. herkende wel al een aantal rijders iig, dus dat maakt het wel extra leuk ook.

Zijn ze in Zweden wel eens bij John Bootsman langs geweest?

Nope, wel een aantal aandelen in paarden. Maar zit geen Boko bij geloof ik. Weet iemand trouwens waar de naam Boko voor staat? Bo zal Bootsman zijn..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...