Spring naar bijdragen

Real Nielszzz in Las Vegas (3 maanden)


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

On 6/1/2018 at 12:38 AM, Hotrunner said:

Niels hoe zie jij jezelf als poker speler ?

Ik zie mijzelf als een ervaren recreatieve speler. Ik speel al zo'n 10 jaar poker, zonder grote verliezen maar ook niet met erg veel winst. Ik speel voornamelijk voor mijn plezier. Ik ben geen shark, ik speel niet super scherp en gefocust om te proberen zoveel mogelijk te winnen, maar ik ben ook zeker geen vis, ik kan mij goed staande houden hier in Vegas of waar dan ook en speel over het algemeen winstgevend al gaat  het niet om enorme bedragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 5/31/2018 at 11:29 PM, Dannyboy said:

Dat zijn lekkere potjes. ✌?.. kan je nu dagelijks rond komen van het pokeren ? Want heb zult ook best wat kosten maken neem ik aan.. veel succes nog Niels ??

Ik win genoeg om een deel van de kosten te dekken, maar niet alles. Ik speel nu voornamelijk 1/2. Misschien als ik 2/5 zou spelen dat ik dan genoeg kan winnen om van te leven. Helaas is mijn bankrol nog niet groot genoeg om 2/5 te kunnen spelen. Mijn belangrijkste doel voor deze trip is om te kijken of ik over een periode van 3 maanden winstgevend kan spelen. Met het gewonnen geld wil ik enkele toernooien spelen in de WSOP.  Met een beetje geluk cash ik in een toernooi en kan ik mijn bankroll vergroten zodat ik 2/5 kan spelen.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De toernooibijbel van Kenny Halleart.

 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qpxeIG3O7IVPq_loaFNGTKixAHmxLLdQPHxm1z2GX4E/edit#gid=1854096612

 

Planet Hollywoord heeft een zeer mooi main event( 2miljoen GTD) inleg 2200 dollar de dagen ervoor zijn daar sattelites van 250 dollar. Die ben ik van plan om 1 of 2 sattelites te spelen om daar het main van te spelen.

Daarnaast heeft het Venetiaan een 600 dollar toernooi 750K GTD. Beide toernooien zijn rond 30 juni tot 3 juli.

 

Maak je daar een mooie ship kun je daarvan het main event WSOP spelen want dag 1C is op 4 juli.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 hours ago, pjong said:

Aan welke buyin zit je te denken dan?
De goedkopere toernooien van de WSOP zijn in het begin toch?

Ik heb nog een aantal mogelijkheden, afhankelijk van hoeveel ik de komende weken win.

event 34 $1000 Doublestack 17 juni

event 48 $1500 Monsterstack 24 juni

event 6e $365 Giant 29 juni

event 62 $888 NLH 1 juli

Al deze event zijn voor de main event, dus als ik in 1 van deze een goeie cash maak dan kan ik nog de mainevent spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 hours ago, Hotrunner said:

Waarom perse wsop events ?

Omdat het de WSOP is? Ik heb in andere jaren wel eens andere events gespeeld zoals de Venetian Deepstack of toernooien in de Aria of Caesars. Maakt volgens mij qua structuur niet al te veel uit. Ik heb maar tijd, geld en zin om 2 of 3 toernooien te spelen, ben sowieso niet zo'n fan van toernooien en als ik dan een toernooi ga spelen dan speel ik graag een WSOP toernooi. Gewoon omdat dit het grootste poker evenement ter wereld is. Als ik een grote cash maak in de Venetian of Aria dan klinkt dat toch minder gaaf dan als ik in de WSOP cash.

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat lekker met pokeren, sinds de WSOP is begonnen zijn de pokerrooms lekker vol. De beste tijd om te pokeren is tussen 22:00 en 02:00 dan zijn er de meeste toeristen en non-regular poker spelers. Voor 22:00 zijn er wel games maar dan zijn er toch vooral nog locals die spelen. Na 02:00  neemt het aantal spelers snel af en speel je vaak short handed met voornamelijk locals/regulars en veel tafel wissels. Laatste paar dagen lekker gewonnen, dus 1 toernooi zit er zeker en en misschien wel 2. Even zien wat er de komende 7 dagen gaat gebeuren. Ik ben van plan om in iedergeval op 17 juni event 34B de $1000 double stack NLH te spelen.

De games zijn erg loose en er wordt flink gebet. Mijn speel stijl is gewoon erg tight spelen en wachten op die ene goeie flop en dan proberen all inn te gaan. Gek genoeg krijg je meestal wel een call, zelfs als ik de laatste 1 1/2 uur alles heb gefold en eindelijk trips of two pair flop, krijg ik meestal toch wel een call van iemand met top pair of een flush draw. poker in Las Vegas is vooral een kwestie van geduld, lange tijd folden en dan een grote double up.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alweer een week voorbij, hoogste tijd voor een update. Helaas nog steeds geen vlog. De laatste week was een zware week, de hitte en het pokeren maakt me moe. Ik vind het lastig om tijd te vinden om een vlog te maken. Ik film nog wel dus materiaal genoeg om ook als ik weer terug ben in Nederland nieuwe vlogs te maken. 

Het was mijn intentie om vandaag de $1000 doublestack in de WSOP te spelen. Helaas waren de laatste paar dagen niet zo gunstig met pokeren. eerste een paar dagen waarin ik maar niet kon winnen maar waarin ik gelukkig ook niet al te veel verloor. Gisteren was echter het diepte punt met een verlies van 700 in 1 dag. Ik sta nog steeds $960 in de plus voor de hele trip, maar dat is dus niet genoeg om het toernooi te kunnen spelen. Ook mentaal voelde het niet goed om vandaag zo'n groot toernooi te spelen. Volgende week is het $1500 Monsterstack toernooi in de WSOP, dat is nu mijn doel. Vandaag even lekker uitgeslapen en gerelaxt by het zwembad, vanavond naar een stand up comedy show. Even ontspannen en de accu weer opladen. Hopelijk gaat het pokeren komende week weer wat beter en lukt het mij om genoeg te winnen voor de monsterstack. Ik geef niet op, maar het wordt mentaal wel steeds zwaarder om gefocust te blijven op het goed pokeren. Gelukkig zitten er regelmatig leuke gezellige mensen aan de poker tafel, dat maakt het weer wat makkelijker om door te gaan.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei RealNielszzz:

Alweer een week voorbij, hoogste tijd voor een update. Helaas nog steeds geen vlog. De laatste week was een zware week, de hitte en het pokeren maakt me moe. Ik vind het lastig om tijd te vinden om een vlog te maken. Ik film nog wel dus materiaal genoeg om ook als ik weer terug ben in Nederland nieuwe vlogs te maken. 

Het was mijn intentie om vandaag de $1000 doublestack in de WSOP te spelen. Helaas waren de laatste paar dagen niet zo gunstig met pokeren. eerste een paar dagen waarin ik maar niet kon winnen maar waarin ik gelukkig ook niet al te veel verloor. Gisteren was echter het diepte punt met een verlies van 700 in 1 dag. Ik sta nog steeds $960 in de plus voor de hele trip, maar dat is dus niet genoeg om het toernooi te kunnen spelen. Ook mentaal voelde het niet goed om vandaag zo'n groot toernooi te spelen. Volgende week is het $1500 Monsterstack toernooi in de WSOP, dat is nu mijn doel. Vandaag even lekker uitgeslapen en gerelaxt by het zwembad, vanavond naar een stand up comedy show. Even ontspannen en de accu weer opladen. Hopelijk gaat het pokeren komende week weer wat beter en lukt het mij om genoeg te winnen voor de monsterstack. Ik geef niet op, maar het wordt mentaal wel steeds zwaarder om gefocust te blijven op het goed pokeren. Gelukkig zitten er regelmatig leuke gezellige mensen aan de poker tafel, dat maakt het weer wat makkelijker om door te gaan.

Gaaf @RealNielszzz :

Zie hier wat ik over jouw reis en vlogs postte op Pokercity : ( en nu dus ook hier post ) . 

" Véél leuker dan ik dacht dit topic op Onetime. Ik dacht : dit is de zoveelste "sport" met gladde manieren en praatjes die laat zien hoe mooi het leven rond pokeren kan zijn. En dat dan moet bloggen om zichzelf verder op te blazen.


Ik kreeg :* een "onverbeterlijke " spelletjes liefhebber die 3 maanden onbetaald verlof op nam om " het te proberen" . "Down to Earth" , sympatiek , reizend met het openbaar vervoer en spelend tussen "gewone" Amerikanen. Hij zegt gewoon eerlijk hoe het eraan toe gaat in Las Vegas :


" De games zijn erg loose en er wordt flink gebet. Mijn speel stijl is gewoon erg tight spelen en wachten op die ene goeie flop en dan proberen all inn te gaan . Gek genoeg krijg je meestal wel een call , zelfs als ik de laatste 1 1/2 uur alles heb gefold en eindelijk trips of two pair flop , krijg ik meestal toch wel een call van iemand met top pair of een flush draw. poker in Las Vegas is vooral een kwestie van geduld, lange tijd folden en dan een grote double up."


De man bezoekt niet alleen Las Vegas , hij heeft Los Angeles , San Francisco en Reno al bezocht . Allemaal met het openbaar vervoer , en Lyft , Uber . Misschien mag hij soms meerijden met een bevriende pokerspeler.


Low profile, aardig , met gezond verstand maar ook medogenloos genieten ( althans dat geldt voor hem zelf ) omdat hij poker spelen zo ontzettend geweldig vindt .


Maar ... hij wil in de toekomst "professioneel poker speler worden " dat is zijn droom . Ik zie diverse beren op de weg !


Dus wil ik hem gaan vragen :


- wat als je ziek wordt tijdens het poker spelen . Hoe zorg je dan voor inkomen ?


- wat als je een enorme bad run gaat tegenkomen en niets werkt meer.


- heb je een skill waarin je weer mee aan het werk kunt raken , ondanks een "pokergat in je cv" ? Een plan B dus .



- hoe ga je sparen voor je pensioen ?


- wat als het pokeren verandert ( mensen die in de jaren '00 online pokerden dachten ook dat het nooit zou veranderen. Ze zijn van een hele koude kermis thuisgekomen ) .


- Wat als je gaat "tilten" en je daardoor je A- game level niet meer bereikt , maar voor lange tijd B- of C- game gaat spelen.


- En als laatste : ben je niet bang dat je je eenzaam gaat voelen zo ver van huis , met alleen het spel als gezelschap? "

bewerkt door eurobsgame (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 hours ago, pjong said:

goed om weer wat van je te horen.

Ik hoop dat de 1500 wel voor je gaat lukken, probeer in ieder geval genoeg te ontspannen, anders kom je straks overspannen thuis :D

Ik heb de afgelopen twee dagen even niet gepokerd, gisteren lekker dagje ontspannen bij het zwembad, paar shows gezien. Vandaag dagje relaxen op Fremont street, gewerkt aan een nieuwe vlog en weer even relaxen bij het zwembad. De vlog is veel werk, maar ik hoop deze vandaag of morgen af te hebben. Vanaf morgen weer aan het werk, pokeren. Ik voel mij alweer een stuk beter dan paar dagen geleden, dus overspannen zal ik niet worden, hooguit teleur gesteld. Met pokeren weet je immers nooit zeker hoe de dingen gaan lopen. Maar ik ga er van uit dat ik komende week voldoende win om de Monsterstack te kunnen gaan spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...