Spring naar bijdragen

Real Nielszzz in Las Vegas (3 maanden)


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Busted, I got AQ ep, limp call a min raise from bb. Flop QJ6, he bets 6000, i reraise all inn and he calls with KJ.  There is a J on the turn and no help on the river. So I am out! 180 players left. I got close, played good. Gonna get there next time.

FB396E07-1F39-4ED0-B7EE-201C4BF4FD1A.jpeg

bewerkt door RealNielszzz (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het gevoel dat hij een ander spel speelt dan no limit holdem.

 

Ik ben bang dat ik misschien wat af zeikerig overkom maar dat is niet de bedoeling, alleen de tranen springen in mijn ogen als ik deze handhistory zo lees.

 

poker is nog lang niet dood zullen we maar zeggen.

 

Heel veel succes Niels en hopelijk snoer je mij de mond met een paar dikke cashes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Start 20.000 chips 100/100 blinds. 
7 spelers. Call 300 met 44. Mis de flop, fold to c-bet.
88 op big blind, check, fold on 66J.
Call 300 met 44, 5  spelers to flop 3610 checks around, turn Q, ik fold op 600 bet.
Wordt weinig geraised. Niet veel actie. 
Begin lvl 2 19.000 chips. Blinds 100/100 met 100 ante.
61141917-BFB9-4D41-9C20-8F8DDEBEA0DF.thumb.jpeg.64eb0ede02f2f6e2df5868ff4081f1a8.jpeg


De fold met 88 snap ik niet echt. Is wel erg passief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik twijfel welk toernooi ik hierna ga spelen. Ik wou eigenlijk de $1000 seniors spelen op donderdag. 60 min levels start 20.000. Maar zaterdag is er een $1000 double stack, zelfde structuur maar 40,000 chips. Enige nadeel is dat aan de dubbelstack veel meer spelers mee doen? Wat denken jullie?

 

Hopenlijk gaat deze seniors vandaag goed aflopen,  dan kan ik misschien allebei spelen.

bewerkt door RealNielszzz (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.