Spring naar bijdragen

Reis boeken bij Expedia


lovevegas1981

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik zat gister te lezen over voor welke super prijs je naar Vegas kan en lees dan vaak over de top aanbiedingen bij Expedia. Nu vraag ik me af hoe is jullie ervaring met hun. Die van ons is niet positief en kijk en boek dus nooit meer bij hun. Terwijl ze echt soms mooie aanbiedingen hebben met bijna gratis verblijf. Ik zal het verhaal beschrijven over onze slechte ervaring.

We wilden een reis met directe vlucht en hotel voor 10 dagen San Francisco bij hun boeken voor 2personen voor 1200,00pp. Eerst limit credit card opgehoogd naar 3500,00 dus kunnen gaan boeken. Dus net na 21.00 (sluiting klantenservices) willen wij de reis boeken. Mislukt creditcard fout. Wij denken nog storing op de site. volgende ochtend 6.30 weer geprobeerd. En weer mislukt credit card fout. In de avond rond 19.00 geprobeerd met credit card van mijn vriend weer mislukt. Dus wij bellen met Expedia nee kunnen ons niet helpen kunnen alleen met cc boeken, terwijl wij ook het geld direct willen overmaken. Dat kan allemaal niet. Ligt echt aan onze cc kaart. Ik ga bellen met mijn cc maatschappij blijkt er wel 2x het bedrag van 2400,00 te staan gereserveerd op mijn kaart voor Expedia. Ze vertellen mij ook als je het niet gebruikt vervalt het na 1 maand, maar wij willen reis boeken en niet 1 maand wachten. De enige manier daarvoor is dat Expedia via een fax de visa mailt dat ze het moeten intrekken. Mijn vriend belt ook naar zijn cc maatschappij ook daar staat het bedrag gereserveerd. Moet dus 3x gefaxt worden. Expedia gebeld nee dat doen ze niet en kunnen ze niet. Uiteindelijk geëist de leidinggevende te spreken en ja sorry maar dat kunnen we regelen. Gaat ze in orde maken moet het binnen 30 min. bij cc maatschappij liggen. Ok gelukt passen gedeblokkeerd. De volgende dag hebben we nog 1x bij Expedia geprobeerd te boeken maar ook helaas dat mislukte en stond er weer geld gereserveerd. Conclusie veel gedoe en rompslomp maar geen reis. Uiteindelijk reis geboekt via cheaptickets en hotel los. Wel een goedkoper hotel dan bij Expedia.

Ik ben dus benieuwd wat de ervaringen van anderen zijn?

Groetjes Naomi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
Gast [Verwijderde Gebruiker]

Naomi, dat is minder zeg die ervaring.

Al verschillende pakketreizen (vliegtickets+hotel+soms een huurauto) geboekt bij Expedia en nooit hinder met de betaling via CC ondervonden eigenlijk. Je kunt ook je pakketreis boeken via Ebookers.nl (zijn soms zelfs nog wat goedkoper dan Expedia) en daar kun je ook betalen met iDeal.

Inderdaad vergelijken wat goedkoper is, zo'n pakketreis of alles los boeken. Ik vergelijk zelf de vliegtickets d.m.v. skyscanner.nl en hotels via hotelscombined.nl en/of trivago.nl (soms ook via Priceline & Hotwire).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met geld nooit geen problemen gehad alleen met een andere auto toevoegen doet Expedia moeilijk maar er zijn ook nog andere aanbieders, nu al 3 jaar niet meer via (Ex)pedia, toch wel kijken en vergelijken en vaak is Expidia iets duurder.

Hier al meerdere keren een klacht geplaatst https://www.facebook.com/Expedia.nl?fref=ts maar ook daar krijg je het zelfde antwoord : Bedankt voor het doorgeven, daar gaan we even naar kijken

Maar helaas nog niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allebei mijn Las Vegas tripjes via Expedia geboekt en ging perfect. Ik ben heel erg blij met ze! Zeker met de hotel+vlucht korting die ze mij geven ben ik vrijwel altijd het goedkoopst uit bij Expedia. Jammer dat je een negatieve ervaring met ze heb gehad @lovevegas1981! Misschien toch je creditcardlimiet iets verhogen, wellicht helpt dat in de toekomst. Je zou ook bij Ebookers kunnen boeken maar zij zijn meestal iets duurder, echter kan je daar dacht ik wel met iDeal betalen.

Grappig @polotjes dat jullie al 3 jaar niet boeken bij Expedia, waar boeken jullie dan wel? Bij mij is Expedia echt vrijwel altijd het goedkoopst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bon Sjans Dat we al 3 jaar niet meer bij Expedia boeken komt eigenlijk meer door dat we nooit van auto kunnen veranderen zelfs niet op kleine reizen, altijd als we over willen gaan naar Cabrio geeft de site aan +€13.30 PD (dus wel beschikbaar) maar willen we hem boeken geeft Expedia aan : Er zijn geen auto's die aan de criteria voldoen.....je kan dan wel weer terug gaan op de site en naar geen auto -€53,30 PD maar dan heb je helemaal geen auto.

En wat dan weer raar is doe je de auto los en op dezelfde dagen dan kan het allemaal weer wel en daar pas ik voor, want dan kost de auto gewoon 20% meer!

Expedia heeft hier ook niet altijd last van gehad maar de laatste 3 jaar wel en dan ga je al snel naar iets anders kijken, maar zelfs toen het wel werkte zijn we vaak bij andere site’s gekomen als Expedia!

Orbitz Worldwide en hun onderdelen (ebookers, cheaptickets…enz) hebben ook heel vaak leuke prijzen.

Maar nogmaals het gaat ons echt meer omdat we niet de auto kunnen kiezen die wij willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast [Verwijderde Gebruiker]
Iemand ervaringen in het boeken bij Expedia, hotel met vlucht en dan kiezen voor 2 verschillende hotels

Volgens mij kan dit niet. Je kunt wel kiezen voor "Ik heb slechts voor een deel van mijn reis een hotel nodig." en dan het andere hotel los boeken (of met b.v. gratis MyVegas overnachtingen ;) ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand ervaringen in het boeken bij Expedia, hotel met vlucht en dan kiezen voor 2 verschillende hotels

Volgens mij kan dit niet. Je kunt wel kiezen voor "Ik heb slechts voor een deel van mijn reis een hotel nodig." en dan het andere hotel los boeken (of met b.v. gratis MyVegas overnachtingen ;) ).

Heb ik ook al aan zitten denken. Ik ga ze nog wel bellen. Wordt vervolg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de heldere uitleg @polotjes. Wel apart dat een combinatie met een andere auto niet mogelijk is. Je zou natuurlijk je auto ook los kunnen boeken, een auto huren kost namelijk toch al niet zo heel veel en volgens mij krijg je niet heel erg veel korting op een auto als je een vlucht+hotel boekt.

met of zonder auto is een verschil van ±250 euro heb dan wel eerst een auto in de zelfde klasse gepakt, want dat gaat dan weer wel, helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Haha, wat lief @Venlo! :x :x :x

Als je met Google Chrome via incognito modus (dus zonder cookies, etc) op de banner op de homepage klikt moet alles goed komen denk ik. Duizend maal dank!

Edit: zie nu pas dat het Expedia programma 30 juni stopt omdat zij naar een ander affiliate netwerke gaan waar ik me opnieuw moet aanmelden. Zou je misschien nog even kunnen wachten met boeken? <3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben nog niet geboekt. We zijn met 8 man dus tegen de tijd dat iedereen oke is met een bepaalde datum is Expedia al weer van gedachte veranderd inzake het tarief of aantal beschikbare ticktets...

Enfin, geen hulp nodig. Ik ben al 14 jaar op rij Venloos Kampioen Goedkope Reisjes Fixen. We wilde nu 8 nachten (do tot vr) Flamingo pakken in Feb voor ~ 725 (Double Queen). De échte aanbieding voor onze reisperiode (jan-mrt) komen pas rond September als United zijn sale gaat beginnen. Maar gezien ik 'er vanaf wil zijn' sluit ik niet uit dat we op zeer korte boeken.

Vallen (laaiend)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...