Spring naar bijdragen

Reis boeken bij Expedia


lovevegas1981

Aanbevolen berichten

We hebben nog niet geboekt. We zijn met 8 man dus tegen de tijd dat iedereen oke is met een bepaalde datum is Expedia al weer van gedachte veranderd inzake het tarief of aantal beschikbare ticktets...

Enfin, geen hulp nodig. Ik ben al 14 jaar op rij Venloos Kampioen Goedkope Reisjes Fixen. We wilde nu 8 nachten (do tot vr) Flamingo pakken in Feb voor ~ 725 (Double Queen). De échte aanbieding voor onze reisperiode (jan-mrt) komen pas rond September als United zijn sale gaat beginnen. Maar gezien ik 'er vanaf wil zijn' sluit ik niet uit dat we op zeer korte boeken.

Vallen (laaiend)

Ok duidelijk. 725 is dat inclusief resortfee en exclusief de vlucht? Of is dit het totaalpakket p.p. (incl resortfee etc)? Als het dat laatste is, dan is dat een prima prijsje als je het mij vraagt!

Volgend jaar maart Onetime's Las Vegas reis #1 @TheGreatOne, @JackPot, @Pexer, @Simonvk, @CashCow, @LasVegasNic, @polotjes, @Venlo, @Valsspeler, @FiftyFifty, @Let_it_ride, @maris, @Reno, @Gebruiker en alle anderen die ik vergeet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker @Venlo! @SubAqua en @Gebruiker kunnen je meer vertellen over Excalibur, zij zijn daar immers vaste gast, haha :D Vooral de 2-6 spread limit, is super baas!

Ik heb een nieuw bannertje geplaatst op de homepage bovenaan in het midden, dat is de goede :-) Komt er nog een tripreport op 2+2 (en misschien een Nederlands tripreport hier op OT?)

Much love en enjoy Vegasssssss B-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist geboekt voor 7 man. 18 t/m 26 feb. Acht nachten Excalibur voor 690,- ex RF. Heen via Houston terug via Toronto. Terug via Toronto omdat die pas om 12:30 vertrekt en we dus laatste avond nog vol ga kunnen geven...

Alle boeking die ik gedaan heb (twee koppels en een singelroom dus z'n 3,5K) zijn via je bannertje gegaan @BonSjans. Ik verwacht dat de volle 5K via je site is gegaan gezien ik de andere boeker dat ook gevraagd heb. Enjoy. Mocht je om wat voor reden ook geen pieken krijgen mail je maar even voor de boekingsnummers.

Uiteraard komt er een verslag op 2 + 2 in het Engels wat ik ook hier zal posten.

Vallen (laaiend)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Bon Sjans: ik ben van plan om net als dit jaar volgend jaar weer eind maart/begin april te gaan. Prijzen waren goed te doen, warmte was aangenaam en ik heb me goed vermaakt. In plaats van een week ga ik dan twee weken en als er dan meer One timers zijn is het alleen maar leuker. Ik houd de site en een evt. aankondiging in de gaten en pas evt. mijn plannen aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn ervaringen met Expedia zijn tot nu toe :-& Ik wil mijn Vegasreis boeken en hij blijft maar aangeven.!Helaas, We kunnen je boeking momenteel niet voltooien. Heb nu tig keer geprobeerd. Morgen nog 1 keer proberen. Wel balen. Ben al ruim een 1 uur bezig met boeken. Ga nu pitten moet morgen er weer vroeg uit. Dikke minpunten voor Expedia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast [Verwijderde Gebruiker]

Die foutmelding heb ik ook wel eens gehad bij het boeken van een pakketreis bij Expedia. Bij mij hielp het om een andere browser te gebruiken en soms ook om een dag te wachten (met het risico op prijswijzigingen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu, ik heb elk jaar gezeik gehad met Vegas boeken via Expedia maar het ging nog nooit zo soepel als vorige week. Je hoeft niet meer de paspoort gegevens van iedereen en z'n moeder in te geven wat al veel scheelt en boeking werd één seconde na akkoord bevestigd. Ik wist niet wat ik zag.

Had je een reisplan klaar staan? Waarschijnlijk is de prijs dan veranderd waardoor hij moelijk doet.

Vallen (laaiend)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo jammer om te horen dat het niet is gelukt met boeken @LasVegasNic, niets is frustrerender dan dit. Zoals @Edman ook al aangeeft zou je het soms eens kunnen proberen met een andere browser of door je cookies te verwijderen of via incognitomodus het nog een keer te proberen. Ook kan het te maken hebben wanneer er prijsveranderingen zijn geweest zoals @Venlo aangeeft. Hopelijk is het je vandaag wel gelukt!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neen, ik moet preflop folden! Reisjes naar Vegas zitten er voor mij de eerste xxx jaren niet meer in. Zowel financieel als moreel kan ik het niet maken om de hort op te gaan en vrouw en kindertjes thuis te laten zitten. Hoe gaaf Vegas ook is, ik zit liever lekker thuis bij vrouw & kinderen en besteden we het budget saampjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neen, ik moet preflop folden! Reisjes naar Vegas zitten er voor mij de eerste xxx jaren niet meer in. Zowel financieel als moreel kan ik het niet maken om de hort op te gaan en vrouw en kindertjes thuis te laten zitten. Hoe gaaf Vegas ook is, ik zit liever lekker thuis bij vrouw & kinderen en besteden we het budget saampjes.

En schrijf nu eens op wat je echt wil..?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neen, ik moet preflop folden! Reisjes naar Vegas zitten er voor mij de eerste xxx jaren niet meer in. Zowel financieel als moreel kan ik het niet maken om de hort op te gaan en vrouw en kindertjes thuis te laten zitten. Hoe gaaf Vegas ook is, ik zit liever lekker thuis bij vrouw & kinderen en besteden we het budget saampjes.

En schrijf nu eens op wat je echt wil..?

Haha :D

Ik wil de komende 10 jaar nog naar Las Vegas dus huisje boompje beestje stel ik nog maar even uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.