Spring naar bijdragen

Positief of Negatief


Rmnd78

Aanbevolen berichten

https://www.pokernews.com/news/2018/05/maria-konnikova-poker-30637.htm?utm_source=newsletter_topStories&utm_medium=email&utm_campaign=05_05_2018&utm_content=position_1

 

Is dit verhaal nou positief of negatief voor poker?

En dan bedoel ik de vraag.......Hoe denken de mensen die het straks in de wet rond moeten krijgen dat er in Nederland online gegokt mag worden?

En ja ik weet dat dit om een live tournooi ging.

Maar zolang poker nog steeds de zweem van een gokspel heeft zal dit er niet veel bij helpen denk ik.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die discussie zal nooit veranderen en in mijn opinie is het net monopoly (strategisch spel) met een gelukselement (de dobbelsteen). Pokeren is qua betten etc een strategiespel, maar welke kaarten er vallen blijft een kwestie van geluk.

 

Niet dat je niet lukraak wat kunt gokken met pokeren hoor, dat weten we allemaal wel. Maar dat kan met monopoly ook, door randomly ieder stuk property op te kopen of wat dan ook. Alleen poker gaat om geld.

 

Maar terugkomend op dit stuk, ik denk dat dit artikel geen ruk uitmaakt op wat mensen ervan vinden (en dus ook die wetsmakers niet) want die hebben allemaal allang hun zegje klaarliggen hierover. Als ze dit überhaupt al lezen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.