Spring naar bijdragen

Pokerinfo.nl, the end of an era


Aanbevolen berichten

Eigenlijk is er natuurlijk nog een vraag:

Heeft Armijn de naam @TheGreatOne gebaseerd op de grootte van zijn jongeheer of heeft dit een andere oorsprong?

Interview met @Hansytheking is geweest. Binnenkort te zien op Nederpoker.com

M.b.t. The Great One. One (1) is altijd mijn nummer geweest en komt overal terug in mijn leven. Dat dit nummer groot is voor mij een feit en dit is een van mijn aliassen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruim een uur met Armijn zitten Skypen. Ben nu met 5 A4-tjes halverwege het uitwerken :D Nu aan het bier en weekend. Zondag of maandag verder uitwerken, dan schrappen en tweaken en naar de baas sturen om het eerst door te laten lezen.

Heb weinig tot geen van jullie vragen gesteld, maar op die ene vraag wel antwoord gehad.

Ik verwacht hem donderdag online te hebben, samen met we EVP webshop ;)

Fijn weekend allen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is binnenkort een exclusief interview omdat NP mij gestrikt heeft en dan kan ik daar wat verder op ingaan als tenminste die vragen komen en niet over bomen knuffelen wat ik ook graag doe

Als er nog OneTimers zijn die mooie vragen voor TheGreatOne hebben, stuur ze gerust en dan zal ik kijken welke ik mee zal nemen :)

Er is natuurlijk maar 1 vraag: voor welk bedrag in euro's is PI nou verkocht? :D

Ja nu maar hopen dat @HansyTheking deze vraag niet vergeet te stellen.

Nu weten we nog niks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is binnenkort een exclusief interview omdat NP mij gestrikt heeft en dan kan ik daar wat verder op ingaan als tenminste die vragen komen en niet over bomen knuffelen wat ik ook graag doe

Als er nog OneTimers zijn die mooie vragen voor TheGreatOne hebben, stuur ze gerust en dan zal ik kijken welke ik mee zal nemen :)

Er is natuurlijk maar 1 vraag: voor welk bedrag in euro's is PI nou verkocht? :D

Ja nu maar hopen dat @HansyTheking deze vraag niet vergeet te stellen.

Nu weten we nog niks

Zal ik het zeggen wat PI TGO heeft opgeleverd:)>- Heel veel, zodat hij elk jaar, tot zijn 98 ste naar Vegas kan gaan, daarnaast 1 keer in de twee jaar een cruise kan pakken, elke weekend Sushi kan eten. 5 keer per jaar met het vliegtuig zijn pi "gesponsord" huisje in Spanje kan bezoeken. Het blijft een groot mysterie en dat is juist leuk. Ik denk ergens tussen de 1 miljoen en 20 miljoen :)>- Wat denken jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 jaren later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...