Spring naar bijdragen

Wie speelt er op Toto.nl?


JackPot

Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...
€ 10 Money Back bij PSV - Feyenoord?

Dit weekend staat de eerste topper in de Eredivisie op het programma.
Vorig seizoen won Feyenoord bij PSV en manifesteerde zich nog nadrukkelijker als titelkandidaat.

https://toto-extra.nederlandseloterij.nl/actie-10eurobonusmoneyback-psvfeyenoord/?utm_source=tot-wv-201709-week37-vrijdag-psv-feyenoord-2-15sept&utm_medium=nlc&utm_campaign=tot-wv&utm_content=textlink_2 &spMailingID=2273313&spUserID=MzQ1MDg4NjI1NTIS1&spJobID=870640181&spReportId=ODcwNjQwMTgxS0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nederlands voetbal blijft in mijn ogen moeilijk te voorspellen. De topclubs verliezen af en toe van een club die bijna laatste staat, maar andersom ook. Bij PSV-Feyenoord blijft het ook weer de vraag wie trekt er aan het langste eind ? Zelf zet ik niet meer in op voetbalwedstrijden, maar wel weer op het darten dat morgen begint :)  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Ik was eerst aan het twijfelen om via een buitenlandse site op wedstrijden te gokken. Toch voor TOTO gegaan. Nederlands, makkelijk via ideal en goed gecontroleerd. Misschien niet de grootste uitbetaling maar daar gaat het me niet om. Gok vooral op de Engelse wedstrijden, aangezien ik die competitie op de voet volg. Everton heeft me alleen dit seizoen al een paar eurotjes gekost. Maar ben dit seizoen met 20 euro begonnen en daar schommel ik al de hele tijd omheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Mooie actie van de TOTO en maak er meteen gebruik van. 

Start je weekend op kosten van TOTO!
Allemaal hartstikke leuk die interlands, maar we zijn blij dat onze favoriete clubs weer aan het werk gaan dit weekend. Om deze competitieronde nóg leuker te maken hebben wij voor jou een risicoloze weddenschap van € 10 in je account gezet. Speel een weddenschap dit weekend en als je niet wint, dan krijg je van ons je inzet terug als Free Bet.

Fijne start van je weekend!

Hoe werkt deze risicoloze weddenschap?
  • Doe een voorspelling dit weekend (uiterlijk zondag 19 november 23.59 uur)
  • Zet je inleg op € 10
  • Kies de promotie ‘€ 10 risicoloos week 46’ uit de lijst met beschikbare promoties (deze is te vinden in je spelformulier)
  • Indien je voldoet aan bovenstaande en je wint niet, dan krijg je van ons maandag 20 november een Free Bet. De Free Bet is geldig t/m 26 november 2017 tegen een min. 

Schermafbeelding 2017-11-17 om 19.08.24.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 maanden later...

Je past?! Nou ja, dan maak ik iemand anders wel schathemeltje rijk 😜

Oh ja hoor, bring it on! Zelfs Japan- Senegal gelijkspel had ik goed..

hoewel, vandaag gaat het wel iets minder goed.. Mijn enige hoop is vanavond, ik heb nog ingezet op Portugal.. Spanje niet, te lage quotering, maar denk wel dat ze gaan winnen uiteraard! 

bewerkt door Onetime_Girl (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Wie heeft de nieuwe TOTO App al gedownload en gebruikt? Ben nu bezig met een review erover.

 

De laatste maand ben ik erg te spreken over de TOTO, veel aanbiedingen, betere odds en communicatie met ze. Ook adverteren ze op TV om meer te werken aan hun naamsbekendheid. Denk dat ze deze periode (tot opening van de online kansspelmarkt) gaan gebruiken om hun product concurrent proof te krijgen en ze dit prachtig kunnen doen omdat ze op dit moment de enige legale aanbieder zijn van sportsbetting in Nederland.

 

Schermafbeelding 2018-07-17 om 15.03.05.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...