Spring naar bijdragen

Twitch van een microstaker


LuukFOD

Aanbevolen berichten

Twitchen zie je steeds meer en tegenwoordig ook door pokerspelers.

Zowel buitenlandse als binnenlandse spelers geven commentaar bij de beslissingen die ze nemen

en lullen verder wat over koetjes en kalfjes.

Zelf Twitch ik ook af en toe. Vaak speel ik dan 1 of 2 Mtt's of SNG en geef bij elke beslissing een uitleg over waarom ik iets doe.

Uiteraard is dat allemaal op microstakes niveau omdat ik een pauper ben en altijd zal blijven.

Maar ik hoor mezelf ook graag praten en daarom twitch ik af en toe.

Mocht je keer willen kijken hoe ik Twitch www.twitch.tv/luukfod

Ik zal zodra ik weer eens Twitchen ga hier even melden hoe en wat.

Tis niet vaak dat ik Twitch en verwacht geen bijzondere dingen.

Ik ben en blijf een microstaker die ongetwijfeld veel domme beslisingen nog neemt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb best veel twitch gekeken sinds poker daar wat populairder is geworden (mensen bekijken die een game spelen vind ik toch wel een heeeeel stuk saaier)

Pokerstaples is bij far mijn favoriet. Echter scan ik de laatste tijd alleen wat laat op de avond de pokerloby va twitch om te kijken of er nog iemand diep zit. De beginfases volgen is me toch wat te saai.

Anyways,

Hele veel suces gewenst! Speel je met cam op jezelf en met microfoon? en zoja, welke taal spreek je dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha

PLO = Pot limit omahahoog/laag) (poker met 4 kaarten)

Hi/LO is dat de beste en de slechtste hand wint hoog/laag

Donkamentje = term voor toernooi wat niet heel bijzonder is

Thanks, wederom wat geleerd en dat op een zondag.

Ik had nog nooit van de term Donkamentje gehoord.

Ik zal toch niet de enige zijn hier op OneTime? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.