Spring naar bijdragen

Barbecue: zijn er BBQ meesters op OneTime


Aanbevolen berichten

Volgens mij herbergt OneTime heel veel BBQ liefhebbers en wellicht BBQ Meesters.

Een BBQ liefhebber barbecued ook als het minder mooi weer.

’Barbecue: domein voor mannen? Dacht het niet!'

Dus BBQ is geen mannending.

v8grill01.jpg

Ik ben niet in het bezit van een BBQ. Jij wel? Welk merk BBQ heb jij. Weber of ........

Geen idee wat eigenlijk de Rolls Royce onder de BBQ is.

Kies jij voor houtskoolbarbecues of gasbarbecues?

Natuurlijk gaan we proberen om een keer een BBQ te regelen met OneTimers.

In deze topic zijn ook vegetariërs welkom. Corn of the cob, heel lekker. Maar geef mij maar een lekker groot lap vlees :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
Gast [Verwijderde Gebruiker]

Eindelijk een topic wat mij ook bezig houd, ik heb mezelf een 2jaar terug getrakteerd op een mooie rode ouderwetse weber, geweldig ding, werkt perfect en met de weber bbq starter zijn de kolen zo warm!

Maar nu komt mijn grote vraag aan alle bbq fanaten, zijn jullie ook altijd de klos als er gebbqd word? Ik moet altijd BBQen waar ik ook kom alsof ze t ruiken ofzo? Meestal vind ik t niet erg, maar soms wil je ook wel eens gezellig zitten ipv je ogen op t vuur te houden haha wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren mijn vriend een rookoven/bbq gegeven voor zijn verjaardag.. Kwijlend zit ik al te bedenken wat hij allemaal eens klaar kan gaan maken.. JAMJAM

Wij hebben een barbecook rookoven. bestaat uit verschillende lagen, dus je kunt er mee roken (in zijn geheel) en als je middenstuk eruithaalt kan je er mee bbq-en.

Was niet een hele dure, mocht blijken dat ik of mijn vriend echte liefhebbers worden en dat ding gaat geregeld in de fik, dan komt er vanzelf een keer een luxere...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.