Spring naar bijdragen

Vegas 2018


Hotrunner

Aanbevolen berichten

Je kan via Expedia zoeken op Premium klasse:

https://www.expedia.nl/Hotel-Search?packageType=fh&c=a3f6bad0-dca3-47ea-b09e-9960368679c1&ttla=LAS&ftla=AMS&origin=Amsterdam,+Nederland+(AMS-Alle+luchthavens)&destination=Las+Vegas+Strip,+Nevada,+Verenigde+Staten&startDate=29-06-2018&endDate=09-07-2018&isPartialStay=1&checkInDate=29-06-2018&checkOutDate=03-07-2018&adults=1&infantsInSeats=0&cabinClass=e&regionId=800045&latLong=36.109598,-115.169329&star=50,40&sort=price&rfrr=PKG.FH.HSR.Refine.PartialStay 

Zoekoptie. Vlucht + 1ste 4 dagen hotel in een combi pakket. Economy vlucht. Ik vind de beste deal

Dan krijg ik deze als beste: https://www.expedia.nl/Details?action=UnifiedDetailsWidget@showDetails&forwardOutTo=UDP&referringProduct=package&packageType=fh&c=5c2dce9b-ef06-4a58-a089-992193eada0f

1180 euro Excl. 4 *35 euro fees voor hotel incl bagage. Op de huidige regels.

Bagagekosten
Bagagekosten bij aankoop op de luchthaven (kosten zijn mogelijk lager online via British Airways)
Handbagage: Gratis
1e stuk ruimbagage: Gratis t/m 23 kg
2e stuk ruimbagage: € 75,00 t/m 23 kg
Bagageinfo: British Airways
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Premium klasse:

https://www.expedia.nl/Details?action=UnifiedDetailsWidget@showDetails&forwardOutTo=UDP&referringProduct=package&packageType=fh&c=ac0e75b4-69bc-4374-94a7-6234907b0c49

1730 + 4*35 euro met Delta, maar dan zou ik toch kiezen voor de vorige optie voor totaal 1300 euro incl bagage en 4 nachten TI en daarna je nachten in Vdara en je moet dan zelf nog een nachtij bij boeken ergens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo er is geboekt.

29 juni vliegen van Ams naar Dallas daar 2.40 uur overstap tijd. Daarna naar LV.

 

Van 29 juni tot 3 juli in the Venetian( inclusief ontbijt maar dat zullen we wel niet redden) en van 3 tot 8 juli in Vdara .

Moeten we nog 1 nacht boeken .

We hebben de nacht vlucht terug van LV naar Heathrow en dan naar Amsterdam waar we op 10 juli weer aankomen.

Totale kosten 1200 euro p.p.

 

Lijkt mij een prima deal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Hotrunner:

Zo er is geboekt.

29 juni vliegen van Ams naar Dallas daar 2.40 uur overstap tijd. Daarna naar LV.

 

Van 29 juni tot 3 juli in the Venetian( inclusief ontbijt maar dat zullen we wel niet redden) en van 3 tot 8 juli in Vdara .

Moeten we nog 1 nacht boeken .

We hebben de nacht vlucht terug van LV naar Heathrow en dan naar Amsterdam waar we op 10 juli weer aankomen.

Totale kosten 1200 euro p.p.

 

Lijkt mij een prima deal

Dat is een hele goede deal lijkt me. Vraagje, gebaseerd op 1 of 2 personen. Incl resort fees van 45$ pn voor venetian. Incl bagage?

Als alles incl is dan een super deal I.v.m. TI. Eerste paar dagen toch vroeg wakker kan je mooi om 6 uur ontbijt pakken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Hotrunner:

Zo er is geboekt.

29 juni vliegen van Ams naar Dallas daar 2.40 uur overstap tijd. Daarna naar LV.

 

Van 29 juni tot 3 juli in the Venetian( inclusief ontbijt maar dat zullen we wel niet redden) en van 3 tot 8 juli in Vdara .

Moeten we nog 1 nacht boeken .

We hebben de nacht vlucht terug van LV naar Heathrow en dan naar Amsterdam waar we op 10 juli weer aankomen.

Totale kosten 1200 euro p.p.

 

Lijkt mij een prima deal

Dat kan best nog eens in de prijzen lopen de fee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb afgelopen september mijn ESTA aangevraagd voor een doorreis, en dus geen adres ingevuld. 

Toen ik naar Vegas ging in maart wilde ik mijn ESTA aanpassen, maar dat ging niet, omdat ik de eerste keer geen adres had ingevuld kon ik dat ook niet wijzigen. 

Ik heb toen de gok genomen om zonder wijziging naar Schiphol te gaan. Daar heeft de medewerker van de vliegmaatschappij het aangepast en kon ik gewoon inchecken. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...