Spring naar bijdragen
JackPot

LeoVegas sponsor van Swedish Open Tennis

Recommended Posts

LeoVegas probeert steeds meer in te zetten op sportsbetting en een van de mogelijkheden hiervoor is om sportevenementen te gaan sponsoren. Ze gaan dit nu doen met het Zweedse Open toernooi waar zo'n 40.000 bezoekers op af komen. Het betreft een relatief klein toernooi, vergelijkbaar met het ABN AMRO Open in Rotterdam, maar desalniettemin weer en nieuwe stap.

Onze @coolos15 zal hier als kenner vast wel een slaatje uit kunnen slaan ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[mention=1007]coolos15[/mention] zal hier als kenner vast wel een slaatje uit kunnen slaan
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ik daarvoor winst uit kan halen, maar het onderwerp staat me zeker aan!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je bent als kenner van de sport toch goed geinformeerd over wie in vorm zijn, wie van wie kan winnen, en daar dus goede weddenschappen op kunt afsluiten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei JackPot:

LeoVegas probeert steeds meer in te zetten op sportsbetting en een van de mogelijkheden hiervoor is om sportevenementen te gaan sponsoren. Ze gaan dit nu doen met het Zweedse Open toernooi waar zo'n 40.000 bezoekers op af komen. Het betreft een relatief klein toernooi, vergelijkbaar met het ABN AMRO Open in Rotterdam, maar desalniettemin weer en nieuwe stap.

Onze @coolos15 zal hier als kenner vast wel een slaatje uit kunnen slaan ;)

ABN AMRO open is niet bepaald een "klein" toernooi hoor. Behoort tot de 500 categorie, 1 klasse onder de GrandSlams ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden