Spring naar bijdragen

Rendement van 50% per maand met Forex is mogelijk!


Mohammed

Aanbevolen berichten

Ik heb paar maanden geleden een hoop boeken gelezen over Forex. Ik heb sinds kort een strategie ontwikkeld waarbij ik maandelijks een rendement van 50% kan binnen halen. Ik heb het getest over oude data van een jaar geleden. Volgende maand wil ik live gaan traden met echt geld. Op dit moment ben ik "droog aan het zwemmen" met een demo account.

Ik ben begonnen met het lezen over Forex, omdat ik financieel onafhankelijk wil zijn en mijn droom is om 1 jaar lang te reizen en geld verdienen met Forex (hiervoor heb ik alleen een laptop of telefoon nodig met internet verbinding!)

Wil je ook financieel onafhankelijk zijn? verdiep je dan in Forex daytrading! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oanda was ook van mijn eerste brokers en bestaat al heel lang. Lijkt me een prima keuze!

Recent is OANDA overigens overgenomen door een private equity bedrijf, CVC Capital. Het zou kunnen dat er in verloop van tijd dus wat wijzigingen plaats zullen vinden.

Hou ons svp op de hoogte @Mohammed, van je rendementen en transacties. Ik ben zeer nieuwsgierig. Ik weet dat @Foppe ook mee zal lezen, hij zoekt nog een goede trader

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 jaren later...
Op 16-5-2018 om 16:34 zei Mohammed:

Ik heb paar maanden geleden een hoop boeken gelezen over Forex. Ik heb sinds kort een strategie ontwikkeld waarbij ik maandelijks een rendement van 50% kan binnen halen. Ik heb het getest over oude data van een jaar geleden. Volgende maand wil ik live gaan traden met echt geld. Op dit moment ben ik "droog aan het zwemmen" met een demo account.

Ik ben begonnen met het lezen over Forex, omdat ik financieel onafhankelijk wil zijn en mijn droom is om 1 jaar lang te reizen en geld verdienen met Forex (hiervoor heb ik alleen een laptop of telefoon nodig met internet verbinding!)

Wil je ook financieel onafhankelijk zijn? verdiep je dan in Forex daytrading! 

hoi Mohammed! Ondertussen al miljonair? :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...