Spring naar bijdragen

Loterij Stichting Roparun


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

500.000 loten worden er verkocht a 2,50€ voor het goede doel stichting Roparun ( totale opbrengst ten goede aan projecten ter ondersteuning van mensen met kanker). Had er nog nooit van gehoord maar kwam het gisteren ook tegen bij Hart van Nederland. Mijn vrouw heeft 4 loten gekocht en de uitslag is op 2 juni 2018. 2 x een hoofdprijs een Mercedes-Benz PW A 160 en nog een paar mooie vakantie reizen. Kans is natuurlijk nihil maar is voor het goede doel zeggen we maar. De Kansspelautoriteit heeft toestemming gegeven voor deze loterij onder nummer 11003. De stichting betaald de kansspelbelasting en hoeven de winnaars niet voor op te draaien. 

 

Zo zie je maar weer dat ik ook loterijen tegenkom waar ik nog nooit van gehoord had. 

IMG_1967.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei TheGreatOne:

500.000 loten worden er verkocht a 2,50€ voor het goede doel stichting Roparun ( totale opbrengst ten goede aan projecten ter ondersteuning van mensen met kanker). Had er nog nooit van gehoord maar kwam het gisteren ook tegen bij Hart van Nederland. Mijn vrouw heeft 4 loten gekocht en de uitslag is op 2 juni 2018. 2 x een hoofdprijs een Mercedes-Benz PW A 160 en nog een paar mooie vakantie reizen. Kans is natuurlijk nihil maar is voor het goede doel zeggen we maar. De Kansspelautoriteit heeft toestemming gegeven voor deze loterij onder nummer 11003. De stichting betaald de kansspelbelasting en hoeven de winnaars niet voor op te draaien. 

 

Zo zie je maar weer dat ik ook loterijen tegenkom waar ik nog nooit van gehoord had. 

IMG_1967.jpg

Netjes dat je geen kansspelbelasting hoef te betalen. Succes en mooi dat je dit doel steunt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

Vandaag mijn buurjongen aan de deur om loten van de grote Clubactie te kopen (3€) er stuk en 80% gaat naar zijn hockey club. 2 loten gekocht. Er zullen ongetwijfeld deze week nog meer buurt kinderen langs komen. Mooie actie en slim en werkt al tientallen jaren. Ik heb dit jaar niet contant betaald maar juist via automatische incasso zodat bij een eventuele prijs ze je meteen weten te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...