Spring naar bijdragen

CL finale Real Madrid vs. Liverpool


Chuckmeister

Aanbevolen berichten

Op 24-5-2018 om 18:16 zei Dannyboy:

Ha Chuck. Ik wilde net een toppic gaan openen over deze wedstrijd. Maar dat hoeft nu niet meer ?.. mijn bet komt ook op real.. maar op sloffen zal het denk ik niet worden. ✌? Hoeveel zet je in. ?

Heb er 90 euro op gezet..... ben nog aant kijken of er nog andere leuke best zijn op deze wedstrijd....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Onetime_Girl:

@DopeyIk denk dat het heel lang 2-2 blijft en dat Ronaldo er op het laatste moment 3-2 van maakt ?

Dat zou goktechnisch fantastisch zijn. Want ik heb Ronaldo scoort en krijgt een gele kaart. Scoort Ronaldo in de laatste 10 minuten gaat zijn shirt uit en krijgt hij dus geel.

 

Deze bet staat op 7.5x leuke tip dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Hotrunner:

Dat zou goktechnisch fantastisch zijn. Want ik heb Ronaldo scoort en krijgt een gele kaart. Scoort Ronaldo in de laatste 10 minuten gaat zijn shirt uit en krijgt hij dus geel.

 

Deze bet staat op 7.5x leuke tip dus.

Haha ja dat is een mooie bet! fingers crossed..... ik zit er klaar voor ?

bewerkt door Onetime_Girl (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Dopey:

Ik had first goal Benzema voor 9x mijn inleg, dus was wel ff blij met dat foutje van de keeper.

Lekker @Dopey! En ach die keeper.. ik vond het niet erg dat ie zo veel in beeld was, laten we het daar op houden!  ? 

maar ik zat er indd niet ver vanaf he! En ik denk dat als op t einde er niet iemand van t publiek t veld op was gerend.. Ronaldo ook nog gescoord had en zn shirt had uitgedaan @Hotrunner... beetje jammer dat die kans verpest werd ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-5-2018 om 09:50 zei Dannyboy:

Haha dat is we een leuke tip ? en precies als hij scoord laat hij ongetwijfeld zon ongekende wasbordje zien. We gaan het allemaal zien naast me 100 of 50€ Bet op real  pak ik deze tip ook mee voor een tientje denk ik of 20€. ?

Geen goaltje van CR7. Vanaf de 2-1 en zeker na de 3-1 liep hij erbij als een boer met kiespijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...