Spring naar bijdragen

Account verifiëren ivm storting vanaf ander bankaccount


Aanbevolen berichten

Hey iedereen, 

Ik zag dat het vaker is voorgekomen bij sommigen van jullie. Vandaar even mijn vraag aan jullie over jullie ervaringen

 

ik heb 3000 euro gewonnen met blackjack op Unibet! Een vriend van mij heeft een keer 50 euro op mijn account gezet (slecht lezen van de algemene voorwaarden) want ik kreeg nog geld van hem. Ik was me hierdoor niet bewust van dat ik iets fout deed.

nu is mijn withdraw on hold gezet en vragen ze documenten van mij en van die vriend. Heb alles opgestuurd! 

Kan dit nog goed aflopen en dat ik het nog uitbetaald krijg of kan ik wel fluiten naar mijn geld?

 

hoor graag van jullie (hopelijk een klein beetje positieve verhalen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Feytimmm  Dank voor je vraag. Ik denk wel dat dit goed moet komen, goed verhaal en als je alles kan laten zien en ook van je vriend zullen ze hier niet moeilijk over gaan doen. Waarschijnlijk wordt je vriend en jij hierover ook gebeld. 

 

@LuukFOD heeft bij Unibet gewerkt en kan hier ongetwijfeld echt wat zinnigs over zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Indien jij regelmatig hebt gestort, je vriend slechts eenmaal heeft gestort, en je vriend heeft niet een account wat geblokkeerd is oid dan zal t geen probleem moeten zijn om je geld te krijgen.

Blijkt dat je vriend een geblokkeerd account heeft (responsible gaming redenen) of het is duidelijk dat jij niet de gebruiker bent van je account dan wordt het lastiger.

Indien je behalve de 50 euro storting van een derde rekening niets fout hebt gedaan dan zal het wel in orde komen. Hou er alleen rekening mee dat het een tijdje kan duren voor alles opgelost is. Dit omdat je niet de enige bent met een verificatie op zijn account en het aantal medewerkers dat controleert niet onbeperkt is. Als je na een week niets hoort zou ik CS weer even contacteren voor een update. 

Elke dag contacteren heeft geen zin.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.