Spring naar bijdragen

FF klaar


Rmnd78

Aanbevolen berichten

Leo en ik waren best een goed team.......waren.

Ik ben nu alleen ff teleurgesteld in Leo. Bij Leo is het zo dat je daar hun spellen ook in freeplay modus kan spelen/uit proberen. Na verloop van tijd komt er dan alleen een melding in beeld van:

You are playing for free, start playing for real. Dat kun je dan gewoon weg klikken en weer door gaan.

Dit doe ik meestal als ze weer een nieuw spel hebben, daarna speel ik het met real money. 

Voor een week of 6 terug gebeurde dit echter regelmatig bij mij tijdens het spelen met echt geld. Opzich geen probleem want ik speelde slots. Nadat ik de melding weer wegklikte ging het gewoon weer verder. Het was vervelend maar nog niet irritant. Het irritante kwam toen ik deze melding ook kreeg toen ik Live roulette speelde. De melding kon ik daar niet wegklikken. Moest mijn scherm refreshen en weer het spel opnieuw laden. Dus ook je inzetten weer opnieuw. Ik liep bij de eerste 2 keer nog niks mis, maar de 3e keer liep ik toch 154 euro mis omdat ik geen herhaal bet kon plaatsen (en ja mijn nummer viel) omdat die melding van: You are playing for Free, start playing for real weer mijn beeldscherm vulde en ik dit niet kon wegklikken. Let wel dit gebeurde tijdens het spelen dus met real money.

Ik de support in de chat gevraagd wat dit betekende. Standaard antwoord was dat het waarschijnlijk kwam door mijn cookie instelling en dat ik dit moest refreshen/verwijderen. Leek mij plausible dus zo gezegd zo gedaan. Jammerlijk genoeg was dat het dus niet en was ik er wel ff klaar mee. 2 Dagen later weer aan het spelen en ja hoor het gebeurde weer. Weer mijn scherm gerefreshed en door gespeeld. Mijn nummer viel niet .........Maar nadat die melding voor de zoveelste keer weer kwam, en ik niet mijn inzet kon herhalen viel mijn nummer wel en daardoor liep ik 780 euro mis. Best wel pissed weer de chat aangeschreven. Dit keer een andere Leo medewerker. Die kon de chat terug lezen en dus mijn eerdere klacht inlezen. Advies was om een mail te sturen met screenshots. Dat allemaal gedaan en vervolgens bleef het 3 dagen stil. Ik weer gemaild. Kreeg een dag later antwoord dat een andere afdeling ermee bezig was en als ze uitsluitsel hadden ik het zsm zou horen. Daarna heb ik nogmaals 2x een mail met verzoek tot antwoord/uitsluitsel verstuurd......

Ik ben wel even klaar met Leo nu en flink teleurgesteld. Je zou als freequent player toch wel wat beter service/loyaliteit mogen verwachten........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Geduldig zijn is soms moeilijk en een schone zaak........

Het heeft even wat tijd nodig gehad maar ze hebben wel inmiddels een antwoord gegeven vanuit Leo.

Mocht iemand er geintresseerd in zijn.

In de kleine lettertjes van Leo staat dat ze niet verantwoordelijk zijn voor interventies kwa internet blablabla....

Het bedrag wat ik mis heb gelopen door deze interventie wat echt niet aan mijn verbinding lag betalen ze daarom niet uit.

Maar omdat het wel te lang heeft geduurd om met een goed en duidelijk verhaal te komen in mijn case, van Leo 500 gestort gekregen zonder voorwaarden.

Is dan toch wel weer kudos waard voor Leo 😎

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geduldig zijn is soms moeilijk en een schone zaak........
Het heeft even wat tijd nodig gehad maar ze hebben wel inmiddels een antwoord gegeven vanuit Leo.
Mocht iemand er geintresseerd in zijn.
In de kleine lettertjes van Leo staat dat ze niet verantwoordelijk zijn voor interventies kwa internet blablabla....
Het bedrag wat ik mis heb gelopen door deze interventie wat echt niet aan mijn verbinding lag betalen ze daarom niet uit.
Maar omdat het wel te lang heeft geduurd om met een goed en duidelijk verhaal te komen in mijn case, van Leo 500 gestort gekregen zonder voorwaarden.
Is dan toch wel weer kudos waard voor Leo 

500 euro wachtgeld is best fors toch ;-) Mooie club! Ik wil ook wel ff wachten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...