Spring naar bijdragen
ROELETTE

Eerste ervaring Raffld

Recommended Posts

Een maand geleden kreeg ik te horen over de loterij Raffld. Met hun slogan fuck money make memories klonk dit ‘anders’ en wilde ik dit proberen.

aanmelden was zo gepiept, een lot is 16€ en dan speel je 4 weken mee. Dit zijn eenmalige loten. Je kan ook Rmember worden, dan heb je een rxtra trekking. Dit dus gedaan, er stond bij: je loten worden automatisch verlengd(stond niet dat ik hiervoor moest betalen of een automatische incasso oid). Helaas in de afgelopen 4 weken geen prijs. 

Vandaag kreeg ik een mail dat mn loten verlengd gaan worden, maar dat ik ook moet betalen, middels automatische incasso! Dit kan niet, aangezien ik nergens expliciet toestemming heb gegeven voor automatische incasso. 

Ik heb gelijk gebeld en kreeg een aardige man aan de lijn. Ow als ik wilde opzeggen of ik een andere keer wilde terug bellen, de man die er over ging was nu erg druk. Toen ik aangaf dat ik bij hem ging opzeggen zei hij dat hij ook niets wist en ook maar de telefoon op nam. Bijzonder amateuristisch uiteraard. Ik heb ze ook maar gemaild, ben benieuwd hoe het afloopt. 

Al met al redelijk amateuristisch zo hoor je niet wat de uitslagen zijn en is mijn bankreknr dus ‘zomaar’ opgeslagen in mijn profiel. 

Keep you posted!

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hou ons op de hoogte @ROELETTE Ik heb zelf ook een lot gekocht voor een maand met deze nieuwe loterij (Raffld) maar ben geen Rmember geworden omdat ik al bang was dat ze dit zouden gaan afschrijven automatisch (stond inderdaad nergens). Ik moet zeggen dat ik afgelopen maand, helemaal geen bericht van ze gekregen heb of ik gewonnen heb (of iemand anders) krijg nog niet een warm gevoel van deze f*ck the money loterij. @JackPot en @TheGallant jullie doen ook mee, wat zijn jullie eerste ervaringen met deze loterij?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben er ook nog niet heel warm van, weinig communicatie, en zie dat ik al 2 x 16 euro heb betaald?

Screen Shot 2018-07-09 at 13.34.29.png

Zonder dat ik het weet ben ik blijkbaar wel Rmember :)

1689883003_ScreenShot2018-07-09at13_35_42.png.1e2e645a4b36e2eff6dc665efe812479.png

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Opzeggen van Raffld is wel simpel :)

Screen Shot 2018-07-09 at 13.36.45.png

Eens kijken hoe ze er mee omgaan

Hi xxxx,

Jij hebt besloten om jezelf uit te sluiten van Raffld tot 9-1-19 13:37.

Dat betekent het volgende:

• jouw actieve deelnames zijn nog geldig voor de komende trekkingen
  • je kunt niet langer deelnemen aan trekkingen
  • je kunt geen gegevens meer wijzigen op de pagina ‘Persoonsgegevens’
  • je ontvangt geen aanbiedingen of promotionele e-mails meer

We nemen contact met je op zodra de uitsluitingsperiode afgelopen is.

Cheers, team Raffld

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik word hier ook niet warm of koud van! Inderdaad geen communicatie, gelukkig niet nog eens een bedrag afgeschreven.

Zal me benieuwen of deze loterij het gaat redden...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei JackPot:

Ik ben er ook nog niet heel warm van, weinig communicatie, en zie dat ik al 2 x 16 euro heb betaald?

Screen Shot 2018-07-09 at 13.34.29.png

Zonder dat ik het weet ben ik blijkbaar wel Rmember :)

1689883003_ScreenShot2018-07-09at13_35_42.png.1e2e645a4b36e2eff6dc665efe812479.png

1 uur geleden zei JackPot:

Opzeggen van Raffld is wel simpel :)

Screen Shot 2018-07-09 at 13.36.45.png

Eens kijken hoe ze er mee omgaan

Hi xxxx,

Jij hebt besloten om jezelf uit te sluiten van Raffld tot 9-1-19 13:37.

Dat betekent het volgende:

• jouw actieve deelnames zijn nog geldig voor de komende trekkingen
  • je kunt niet langer deelnemen aan trekkingen
  • je kunt geen gegevens meer wijzigen op de pagina ‘Persoonsgegevens’
  • je ontvangt geen aanbiedingen of promotionele e-mails meer

We nemen contact met je op zodra de uitsluitingsperiode afgelopen is.

Cheers, team Raffld

Hoe schrijf ik mijzelf uit? Ik heb de app niet en alleen de mobiele site. Daar zou het toch bij moeten kunnen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kreeg een mail terug, na de volgende trekking zou ik er uit gehaald worden. Dit zou mij nogmaals 16€ kosten. Na het sturen van een ietwat bozige mail kreeg ik een nette mail terug. Alles was geannulleerd. Benieuwd of ik straks moet storneren of dat het niet afgeschreven gaat worden. 

Wel wat aanmerkingen over de telefonische klantenservice, maar dit is top! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden