Spring naar bijdragen

TheTrooper97 Vegas Vlog.


Venlo

Aanbevolen berichten

Kan me nauwelijks voorstellen dat er hier nog een topic over is gezien @BonSjans de ontdekker van dit gouden Vegas Vlog is op 2+2. Mocht iemand het echter nog niet volgen: TheTrooper97Vlog

Cliffs; dude gaat met een knaak en een bos wortels naar Vegas om te leven van poker. Puur fucking goud. Je moet even aan die gast wennen maar daarna is het gnuiven pur snag.

http://youtu.be/6yO8Nzb56XY

Vallen (TrooperFanBoy)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha inderdaad, helemaal vergeten om dat hier te posten! :D

Voordat ik dat topic op 2+2 opende kwam er zo nu en dan een keer een video online en was het ook niet super speciaal ofzo. Na dat topic begon hij steeds meer followers en exposure te krijgen en inmiddels is het één van de populairste topics in het Las Vegas-gedeelte en terecht! Hij doet waar velen van dromen.

Toen ik in Vegas was heb ik even met hem wat gegeten bij Shake Shack en was ook niet te beroerd om het in één van zijn videos even te hebben over mijn Youtube-kanaal, haha. Hier heeft 'ie het over mij, echt grappig :))

Anyways, super leipe gast IRL en het is ontzettend gaaf om te zien hoe hij zich in korte tijd heeft ontwikkelt van een persoon die zo maar wat filmt, zonder heel erg grappig te zijn, naar een zelfverzekerende en grappige persoonlijkheid waarbij de edittingskills van de filmpjes vele malen beter zijn geworden én die nu door duizenden mensen wordt gevolgd. :))

Even abonneren dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruim een jaar gelededen wat filmpjes van hem bekeken, kon het toen niet opbrengen ze af te kijken. Kan me even niet meer heugen waarom exact.

Zelfde reden dat ik ook bijna na 12 seconden afhaakte; standaard schreeuw Amerikaan. Maar kijk drie fimlpjes en je bent hooked.

Vallen (kijkt ze voorts op de TV)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht in eerste instantie ook dat het gewoon een random schreeuwende Amerikaan die superslecht was in poker, zoals de meeste Amerikanen. Na verloop van tijd kreeg ik wel door dat hij toch wel redelijk verstand had, maar of hij nou echt een sicko is....

Waarschijnlijk kan hij die cashgames wel beaten door gewoon goed te tableselecten, maar in de laatste filmpjes zie je hem eigenlijk nooit echt meer inhoudelijk praten over poker, dus kan daar ook niet echt veel over zeggen.

Gelukkig heeft hij wel een leuk karakter en maakt hij leuke spoofs en grapjes en ik denk dat het voornamelijk dat is in combinatie met het leven in Vegas waarom de filmpjes zo veel bekeken worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Harde kritiek die je hem in het 2+2 topic geeft @Venlo. Hard, maar wel een degelijke spiegel voor houden, dat moet ook kunnen en misschien komt hij hierdoor nog dichter bij de realiteit, want vaak verliezen mensen die uit het oog en zijn ze te resultaatgeorienteerd. Ik had eigenlijk al verwacht dat hij snel broke zou gaan. Ook al geef je aan dat het bijna niet kan dat je 20 buy-ins down bent op een $1/2 cg tafel in Vegas denk ik juist wel dat ook op deze tafels de swings super groot zijn.

Nou wil ik niet zeggen dat ik een hele goede cashgamer ben, maar toen ik in maart arriveerde in Vegas ging ik gelijk door naar The Venetian met @Sinister6 en was ik in een kwartier of half uur ofzo 3 buy-ins down (3x $200) terwijl ik het er gewoon prima in kreeg. Echt, als je gewoon terrible runt in cash kan je zo een paar k down gaan in een hele korte tijd, en al helemaal als de stacks op een $1/$2 wat dieper worden als die tafel urenlang open blijft..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer de nieuwe Trooper gezien en nu je hem eenmaal beter leert kennen ga ik het toch steeds meer en meer waarderen. Als is het alleen al maar om de emoties te zien, het leven in Vegas en de visie die hij heeft om hier te slagen. Normaal moet ik dit soort verhalen lezen in boeken en nu gewoon elke 2 dagen een Vlog van de Trooper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De LINQ opent zijn poker room (aan het begin van de entree) op 24 augustus. Denk een hele goede zet en aangezien ik daar binnenkort tegenover zit (Bellagio) ga ik daar zeker even pokeren als hij aan het dealen is. Mooie aflevering (vlog) van The Trooper97, het neemt je steeds verder in Vegas en hoe alles daar gaat:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Beetje jammer om hem zo af te branden. De beste stuurlui staan aan wal. Ik vind hetgeen hij doet met zijn vlog een leuk stukje entertainment en kijk er graag naar. Hij is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk en zijn eigen boterham. Hij zorgt dat hij zijn kop boven water houdt en hij vraagt niemand om geld. Ik vind het persoonlijk wat minder sociaal dat mensen elkaar tegenwoordig om het minste of geringste voor rotte vis uitmaken.

Volgens mij doet het hele team van OneTime ook op hun eigen manier hun stinkende best om van deze website een succes te maken. Ik kan me zomaar zo voorstellen dat er hier ook niemand blij van wordt als ie afgezeken wordt omdat de manier waarop hier bepaalde zaken aangepakt worden niet in iedereens smaak valt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Lol er is een verschil tussen afbranden of er geen flikker aan vinden!!

Ik brand zijn ideeen niet af. Ik brand zijn pokerspel niet af.

ik zeg enkel dat ik zijn video's lame vind!!

WTF de vergelijking met de makers van Onetime!! BTW als ik Onetime niet leuk vond zou ik

ook zeggen dat ik er geen flikker aan vind.

Of moet je alles maar leuk vinden omdat er hard aan gewerkt word?

GTST word ook hard aan gewerkt vind ik ook geen flikker aan!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.