Spring naar bijdragen

Facebook onderuit


Mark_trade

Aanbevolen berichten

Persoonlijk vind ik het wel een terechte afstraffing voor Facebook na de ongekende stijging. Persoonlijk vind ik zowel prive als zakelijk Facebook steeds slechter worden (facebook.com dan), terwijl men natuurlijk nog meer ijzers in het vuur heeft zoals whatsapp en instagram. Adverteren bij Facebook is een wassen neus, want je krijgt enorm veel fake likes, puur door de advertentie. LAnge termijn zal FB ook echt forse aanpassingen moeten maken, maar op dit moment zie ik veel meer kansen in Google, maar met name in Amazon die naar mijn gevoel echt de hele wereld aan het disrupten is. (bron: Janus Henderson)

 

Amazon.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-7-2018 om 15:08 zei JackPot:

Persoonlijk vind ik het wel een terechte afstraffing voor Facebook na de ongekende stijging. Persoonlijk vind ik zowel prive als zakelijk Facebook steeds slechter worden (facebook.com dan), terwijl men natuurlijk nog meer ijzers in het vuur heeft zoals whatsapp en instagram. Adverteren bij Facebook is een wassen neus, want je krijgt enorm veel fake likes, puur door de advertentie. LAnge termijn zal FB ook echt forse aanpassingen moeten maken, maar op dit moment zie ik veel meer kansen in Google, maar met name in Amazon die naar mijn gevoel echt de hele wereld aan het disrupten is. (bron: Janus Henderson)

Terecht of niet, Facebook is nog steeds een mega winstgevend bedrijf met gigantisch veel cash op de balans. Plus wat je zegt, ze hebben Instagram en Whatsapp, waarmee ze nog nauwelijks begonnen zijn met monetization. En ze hebben geen concurrentie. Sterker nog ze zijn eigenaar van het nummer 2 platform in de markt.

Ik gok erop dat het gat dat deze dump veroorzaakt heeft deels opgevuld gaat worden de komende week/weken. Zo ja, leuke winst. Zo nee, klein verlies en on to the next one.

Lange termijn voorspellingen waag ik me niet aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...