Spring naar bijdragen

Kopieer trades van de goeroes 👍


Mark_trade

Aanbevolen berichten

Zijn jullie bekend met social/copy trading? Ik ben hiermee aan het experimenteren.

Waar het concept om draait is dat je succesvolle traders kopieert met een deel van je beleggersrekening. Mocht je interesse hebben, check dan mijn nieuwste blog:

https://tradewinst.nl/copy-trading-ervaringen/

Stel gerust je vragen in de comments en het zou helemaal tof zijn als je het artikel via social media wil delen. 😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kopie trades geloof ik persoonlijk minder in. Als men echt zo goed was, deed men dit niet op zo'n platform, maar was men wel een trader bij een investment firm. Merendeel van de traders zijn hobbyisten, en ben je overgeleverd aan de gemoedsrust. Kun je hier iets meer zeggen over de kosten die samen hangen met het volgen van een trader, en het handelen zelf? En wat voor inkomsten krijgt een gevolgde en succesvolle trader?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei JackPot:

Kopie trades geloof ik persoonlijk minder in. Als men echt zo goed was, deed men dit niet op zo'n platform, maar was men wel een trader bij een investment firm. Merendeel van de traders zijn hobbyisten, en ben je overgeleverd aan de gemoedsrust. Kun je hier iets meer zeggen over de kosten die samen hangen met het volgen van een trader, en het handelen zelf? En wat voor inkomsten krijgt een gevolgde en succesvolle trader?

Het is een experiment van me en doe het naast m'n eigen trades. Sta op +12% tot nu voor mijn copy trades. Gaat dus lekker tot nu toe. Maar de toekomst zal uitwijzen of het interessant genoeg is. Ben meer van het testen en meten.

Over dat traden voor een investment firm: ik zou nooit de vrijheid die ik nu heb opgeven om weer voor een bedrijf te gaan werken. Denk dat dat voor heel veel succesvolle retail traders geldt.

Er zijn geen extra kosten voor het kopiëren of volgen van een trader. Je betaalt wel de reguliere fees (spread, overnight) als er trades worden geopend via het copy systeem.

De bonusstructuur voor popular investors heb ik als bijlage toegevoegd.

screenshot-www.etoro.com-2018.07.29-12-48-19.png

bewerkt door Mark_trade (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Mark, ik heb inderdaad als trader een tijd lang ca 200 copyers gehad. Echter toen nog jong en weinig ervaring ben ik gestopt vanwege de sociale druk die op je ligt. Ik geloof wel dat het mogelijk is hier winst te halen echter zul je dermate veel tijd moeten investeren in degenen die je kopieert dat je net zo goed zelf kan gaan leren traden. Als je meer specifieke vragen hebt kan je me altijd berichten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...