Spring naar bijdragen

In november 2018 naar Vegas?


Hillichance

Aanbevolen berichten

Het wordt druk in Las Vegas komende november! Een behoorlijk aantal Onetimers gaat elkaar over 3 maanden ontmoeten in onze gezamenlijke pretstad..!
 
Voor het overzicht: wanneer ben jij er? Ik drink iig Corona’s in de najaarszon op de Las Vegas Strip met [mention=4]Thegreatone[/mention], [mention=5]Jackpot[/mention] en[mention=213]Roelette[/mention] van 6 t/m 12 nov. Van o.a.[mention=7]LasVegasNic[/mention] weet ik dat ie mee gaat toosten en ook [mention=1008]Dagobert[/mention] doet een sappie mee!
 
Kom maar door met de data en je verblijf; ik ben iig zo’n 4u per nacht in de Bellagio tijdens m’n volgende trip om m’n queensize daar te bevuilen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
Op ‎1‎-‎10‎-‎2018 om 19:59 zei LasVegasNic:

LasVegasNic zit van 7-11 t/m 22-11 in Las Vegas, ik verblijf 2 nachten buiten Vegas. Ik ga dan wat natuurparken bezoeken, Zion en Bryce. Natuurlijk zal ik een hoop andere OneTimers en bekenden zien in Vegas.

Natuurparken sla ik wellicht toch over. In Bryce kan er al sneeuw liggen en als je pech hebt zijn de wegen niet goed berijdbaar. Zeker voor een huurauto met zomerbanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...