Spring naar bijdragen

Hoeveel geld neem jij mee naar Las Vegas?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Als je al een keer eerder naar Las Vegas geweest bent, weet je dat je altijd de vraag bij de douane krijgt: "How much money do you have with you?"  Als je hier zegt dat je meer dan 10.000$ bij je hebt en je hebt dit niet aangegeven op de papieren heb je een groot probleem (je mist in ieder geval je connecting flight). Mijn advies is ook om altijd minder dan dit bedrag in contanten mee te nemen (in totaal)!  Uiteraard kan je in Las Vegas prima pinnen met je bankpassen als je ze niet vergeet om op werelddekking te zetten. Dit doen ook erg veel mensen niet goed en dan sta je daar bij zo'n pin automaat te klooien. Wordt dan wel een goedkope vakantie ;-)

Met je creditcard kan je absoluut een deuk in een pakje boter slaan in Las Vegas maar het handigst is gewoon om te winnen daar zodat je dit probleem niet hebt. Zelf neem ik altijd wat kleine hoeveelheid dollars en euro's mee en pin in de rest altijd daar mocht dat nodig zijn.

Hoe doen jullie dit en hoeveel geld mag je van jezelf verbranden in Las Vegas?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op mijn eerste Las Vegas trip in 1996 heb ik 1700$ vergokt in 3 dagen tijd (samen met vriendin) en was er toch ziek van maar was wel een van mijn mooiste tijden. Daarna de belofte gedaan om nooit meer met verlies uit Las Vegas te vertrekken en dat is tot en met 2006 goed gegaan. (poker en mazzeltjes). Van 2006 tot en met 2010 wil ik het niet meer over hebben ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het relaxt is dat je de eerste dag in de plus eindigt of break even draait. Als je meteen op dag 1 al flink eraan gaat wil je dat terug halen en dat levert een week op die toch voor veel onrust geeft. Het najagen van verlies is een van de dood zondes van een gokker! Zorg dat je eerst beetje acclimatiseert, ik begrijp als geen ander dat dit heel veel discipline kost maar als je deze tip meeneemt voor de rest van je leven zal je mij op het einde ervan dankbaar zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vergok heel weinig in Las Vegas. Hooguit honderd dollar per dag. Ik ben mijn tijd kwijt aan alles te bezichtigen, foto's maken en lekker genieten. Op de eind van de dag pas echt gokken op een goedkope kast. Laatste 2 keer in Vegas niets bijzonders gewonnen. Als ik ga neem ik een paar honderd dollar cash mee waaronder genoeg klein geld om te tippen! Voor de rest van mijn vakantie is de creditcard mijn grootste vriend. Ik verhoog dan wel tijdelijk het krediet. Na de vakanties bewaar ik de dollars voor de volgende trip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Bij mij staat de limiet ook op 200$ voor het gokken/pokeren zelf, maar meestal heb ik minder nodig. Dit jaar ging het niet zo lekker en met verlies naar huis, maar wel een superleuke tijd gehad. En daar gaat het uiteindelijk toch om.

Hoeveel neem je mee voor eten, drinken, uitstapjes en dergelijke dan?

Of haal je dat uit je fokbudget?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha heerlijk dat auto-correct

Kan me voorstellen dat sommige dekhengsten hier een fokbudget nodig hebben, maar verwacht dat SubAqua zich gewoon netjes gedraagt en daar ver vanaf blijft :D

@Maris, ik ben een hele nette getrouwde dame O:-) . Al mag ik natuurlijk ook wel graag met de leuke/mooie mannetjes flirten, zeker als ik in Vegas regelmatig als enige dame aan de pokertafel zit. Rooie oortjes zijn altijd leuk en laat ze maar denken, lol. Maar idd vaak gaat het eten en drinken ook af van het gokbudget. Als ik in Vegas ben eet ik bijna niks, de tips voor de serveersters worden betaald van de pokerchips.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij nemen altijd maar een paar honderd dollar cash mee. Daarnaast de bankpassen van 2 betaalrekeningen en een creditcard. Restaurants en drinken bij het zwembad, daarvoor doen we room charges en die betalen we bij vertrek via de creditcard. Levert ook weer veel toer credits bij Mlife op. Daarnaast hebben we iedere dag een budget van $500 om te shoppen en te gokken. Past prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 maanden later...

OMG. Als ik dat hier allemaal lees begin ik mij te schamen hoeveel ik en mijn vriendin en door gejaagd hebben op 9 dagen tijd in Vegas twee jaren terug. En nog erger is dat wij geen playerscard hadden. Ik denk dat ik nu gratis een suite had voor mijn hele volgende vakantie in de Caesars als ik een playerscard toen in mijn bezit had. Was niet nodig zijde ze toen. Dom dom van mij...

Wij gaan dikwijls naar HC Eindhoven of Valkenburg. Soms Venlo. Dan neem ik 500 euro mee. Mijn vriendin weet goed hoe ze moet verliezen, ik kan het telkens goed maken. Gisteren met 6200 euro winst naar thuis gereden. Op een kwartiertje tijd 4600 euro gewonnen op de black jack met 100 euro start. Alles wat ik speelde of vast nam die avond draaide op winst uit. Mooi toch. Ik hoop dat dit ook zo in Vegas gaat.

Ik neem mee naar Vegas: het max aan cash, gewoon bankkaart en creditcard. Gek genoeg denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar hadden we 20k meegenomen en was geen probleem. We hadden het netjes aangegeven. In Vegas even bij een andere balie langs, die keek er even naar en liet ons door.

Dit jaar had ik 2.5k bij me ofzo. Nog over van vorig jaar, gebruikte ik voor het gokken. Flatje was van te voren al betaald en krijg cash van de meiden voor het deel wat zij moesten betalen. Verder pinpasjes van al m'n rekeningen en 2 CCs mee. Maar die heb ik sowieso altijd bij me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast [Verwijderde Gebruiker]

Ik neem geen dollars mee. Ik pin de eerste dollars op het vliegveld en de rest later. Nu we het er toch over hebben, weet iemand hoe het zit met die ATM fees? Vaak krijg je een melding als je in Vegas pint (withdrawal) dat je een fee moet betalen over je pinbedrag. Volgens mij zitten er soms wel verschillen in de fees die je per ATM betaalt. Zo heb ik wel eens een vast bedrag betaald van 5 dollar maar ook wel eens een percentage van het pinbedrag.

Via de Rabobank app zag ik trouwens dat je ook zelf handmatig de werelddelen aan of uit kan zetten waar je kunt pinnen met je pas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...