Spring naar bijdragen

Wie draagt er nog een horloge?


Aanbevolen berichten

Vroeger ging ik naar huis als ik mijn horloge vergeten was maar tegenwoordig heb ik mijn horloge bijna niet meer om.

Als ik de tijd wil weten kijk ik wel op mijn smartphone.

Best jammer want persoonlijk kan ik wel genieten van mooie horloges, uurwerken.

Ik heb zelf een Edox horloge. Een Edox, Les Bémonts -17001

Draag jij nog een klokkie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Ik heb nooit een horloge gedragen. Ja toen ik een jaar of 11 was voor het laatst. Er zijn maar heel weinig mooie klokje.

Er is 1 mooi klokje wat ik graag zou willen hebben, maar ik heb geen idee meer hoe het ook alweer heet. Lijkt een beetje op het dingetje hierboven (Leren bandje) en volgens mij was het een Engels merk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnenkort zal ik een leuk artikel plaatsen over horloges. Tijdje geleden heb ik mijn IWC portuguese chrono verkocht. Droeg het ding nooit tot zelden. Maar ik begin weer een verlangen te krijgen naar een nieuw uurwerk. Tja: als je eenmaal zoiets gekocht en gedragen hebt, wil je eigenlijk nooit meer iets anders. Heb 3 smartwatches geprobeerd, maar na twee weken weer retour gestuurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik draag elke dag mijn horloge. Deze heb ik in Vegas gekocht... 

Ook tijdens mijn werk met patienten is het handiger om een horloge te dragen om de tijd te hebben, nogal vervelend en onpersoonlijk om iedere keer mijn telefoon te moeten pakken.

Ik heb trouwens ook nog een horloge voor de 'net'. 

En ook nog een duikhorloge, maar de batterij daarvan is nu leeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep. Draag hem als sieraad. En daarnaast ook wel handig als je veel afspraken met klanten e.d. hebt. Je kan niet tijdens een afspraak steeds je telefoon uit de zak trekken, maar even spieken op je horloge zo gedaan :)

Heb een hele mooie van Daniel Wellington

https://danielwellington.com/nl/classic-st-mawes-lady

@Maris, mooi klassiek eenvoudig horloge.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnenkort zal ik een leuk artikel plaatsen over horloges. Tijdje geleden heb ik mijn IWC portuguese chrono verkocht. Droeg het ding nooit tot zelden. Maar ik begin weer een verlangen te krijgen naar een nieuw uurwerk. Tja: als je eenmaal zoiets gekocht en gedragen hebt, wil je eigenlijk nooit meer iets anders. Heb 3 smartwatches geprobeerd, maar na twee weken weer retour gestuurd.

@Spc, ik ben benieuwd naar je artikel over horloges. Er lopen hier genoeg OneTimers rond die de schoonheid van een uurwerk kunnen waarderen. Er zijn zoveel prachtige horloge. Sommige klassiekers, denk aan de TAG Heuer Monaco blijven hun waarde wel houden of worden zelfs meer waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik draag al meer dan tien jaar een horloge en net als @The_Special_One moet ik die ALTIJD omhebben! Niet zo zeer vanwege status of aanzien of iets dergelijks, maar puur omdat het lekker zit en het makkelijk is om de tijd bij te houden. :)

Ik ben benieuwd naar de toekomst van de Apple Watch, ik zie er in ieder geval totaal geen meerwaarde in als je al een iPhone hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 maanden later...

Al ben ik geen horloge-kinda-guy, tijdens het zien van The Martian trok ik toch even een wenkbrauw op bij een interessant uitziend exemplaar aan de pols van austronaut/martian Mark Watney (gespeeld door Matt Damon). Daarna direct even googelen wat het was.

Antwoord: Hamilton Khaki Navy Belowzero. Wat een stoer ding!

Zie ook: http://www.cineplex.com/News/How-The-Martians-Ridley-Scott-chose-a-wristwatch-for-Mars.aspx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...