Jump to content

Rekt leovegas mijn uitbetaling?


Recommended Posts

Goedendag, lees al een tijdje mee maar dit is mijn eerste post. Ben zelf een aardig grote speler zowel in de hallen ( meerspelers) als online. Na een paar flinke klappers te hebben gemaakt op meerdere meerspelers besloten om online bonanza eens te gaan aanvallen om de maximale inzet. Resultaat bijna 8k gestort en 1 goede bonus gehad 225 x mijn inzet op max inzet. Uiteindelijk toch op dik 9k uitgekomen en besloten om 9k uit te betalen dit alles bij LeoVegas. Ik speel hier regelmatig en de uitbetalingen waren altijd snel geregeld binnen een uur. Maar nu laat het even op zich wachten? Is dit de normale gang van zaken? Account is geverifieerd en heb al vaker uit laten betalen bij  leovegas. Dit waren bedragen van rond de 2k aangezien ik nooit problemen heb gehad bij hun durfde ik het wel aan om hier eens los te gaan. Maar begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken aangezien het om heel veel geld gaat en het nu langer duurt dan normaal.

Link to post
Share on other sites

Wat is langer dan normaal?

Heb je andere stortingsmethodes gebruikt?

Had je een actieve bonus? Want dan is max bet niet toegestaan en kan er naar je inzet gekeken worden door de afdeling van bonusmisbruik

En als laatste heb je t casino zelf al gecontacteerd en gevraagd wat er gaande was?

 

Link to post
Share on other sites

@Hollander Als je niet met bonusgeld hebt gespeeld dan is er niks aan de hand. Vervelend dat je lang moet wachten, maar als ze in het verleden ook uitbetaald hebben, je niet met andermans passen oid hebt gestort dan komt dit vat wel goed.

Heb nog nooit problemen gehad met LeoVegas. Zelfs een keer free spins gekregen omdat de uitbetaling wat langer duurde.

Edited by DennMann
Link to post
Share on other sites

@DennMann heb verder geen dingen gedaan die niet mogen ben me heel goed bewust van de regels die online gelden gelukkig. Snap ook wel dat het wat langer duurt bij zo,n groot bedrag ivm controles. Ga er ook vanuit dat er deze week uitbetaald wordt heb verder nog nooit problemen gehad met LeoVegas dus zal dit keer ook vast niet gebeuren. Lees overal dat het 1 van de betrouwbaarste online casino’s is dat zal niet voor niks zijn. Verder wordt ik iedere netjes te woord gestaan door de klantenservice en is mij ook uitgelegd waarom het wat langer duurt. 

Link to post
Share on other sites

Hoi,

Ik heb twee weken geleden een top week gehad. van 7,5k winst. Deze werd zonder problemen uitbetaald. (overigens ook op bonanza maar 5 euro inzet.)

als je maar af en toe vraagt wat de status is komt het vast goed ! Als je er echt niet uitkomt kun je het op een engels casino forum melden... (ik zal geen reclame maken maar als je het wil weten zal ik hem doorgeven via pb)

Ze zijn 50% eigenaar van deze site. Dus zullen ze echt wel inspringen als je daar klaagt.

Overigens heb ik echt de beste ervaring met Leo.

 

Link to post
Share on other sites

Update van mijn kant uitbetaling is goedgekeurd en een uur later stond het ook op de bank! Hele goede service van LeoVegas constant netjes te woord gestaan door de klantenservice en gelukkig geen problemen gehad met uitbetalen. Zou ik weer zo,n groot bedrag online spelen waarschijnlijk niet. Je hebt er totaal geen controle over en wat als ze niet uitbetalen? Hou het online wel bij iets normalere bedragen 😅

Link to post
Share on other sites

Ze gaan echt niet moeilijk doen hoor, ook niet om wat grotere bedragen, er komt genoeg geld binnen, en paar euro kunnen ze best missen, en ze willen geen negatieve reacties hebben , dat kost klanten en dus geld.

gewoon spelen en lekker veel uitnetalen

succes.

Link to post
Share on other sites

Alles is dus in orde?

Dus voordat er een probleem is open je een topic met een vrij insunerende titel in plaats van de klanten service te contacteren?

Het lijkt wel of tegenwoordig mensen eerst alles op internet/social media flikkeren voordat er gechecked is wat er gaande is.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Even voor de duidelijkheid Luuk! Voordat ik dit topic geopend heb heb ik wel degelijk contact gehad met de klanten service maar ik kreeg van 2 verschillende medewerkers 2 verschillende antwoorden! Vandaar dat ik een beetje mijn twijfels had! En sinds wanneer is er iets mis om er in een daarvoor bestemd forum er dingen over te vragen?  Als een uitbetaling normaal altijd binnen een uur geregeld wordt en nu ineens veel langer duurt mag je toch dingen na gaan vragen of zie ik dat nou verkeerd? Beetje jammer dat jij dit gelijk als aanval bekijkt zo was het namelijk niet bedoeld!

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Ik begrijp Luuk ook wel maar deze hele situatie was nieuw voor mij. Krijg verschillende antwoorden van de klantenservice. Dan is er toch niks mis mee om op een forum wat dingen te gaan vragen? Goed misschien heb ik de topic titel wat verkeerd gekozen daar valt wat over te zeggen. Voor de rest heb ik geen negatief wordt genoemd over LeoVegas volgens mij. Verder heeft iedereen recht om zijn mening te geven of dat nou aardig is of niet. Vind het persoonlijk wel jammer dat je als nieuw iemand op een forum komt en dat er dan mensen op hun teentjes getrapt zijn omdat je het niet gedaan hebt zoals hun dat zouden doen. Maar goed wis het hele verhaal maar. Nogmaals zal ik vermelden dat ik erg tevreden ben over LeoVegas! Goed de communicatie van hun kant had zeker in het begin iets duidelijker mogen zijn maar verder niks anders dan top ze hebben aan mij wel een vaste speler daar over gehouden.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Dus iemand die nieuw is moet anders behandeld worden?  Luuk geeft gewoon zijn mening op jou, en of je nu 1 post of 10.000 hebt moet geen verschil uit maken. Vind je reactie " Maar goed wis het hele verhaal maar "ook weer overdreven.  maar goed, dit mag blijkbaar niet.

Dus, top dat het opgelost is, fijn voor je. Geniet van je winst.

Link to post
Share on other sites

Je geeft aan dat je niets negatiefs zegt over LV. Dat hoeft ook niet want mensen lezen over t algemeen alleen de titel en hebben dan een mening.

Het maakt mij inderdaad weinig uit of iemand nieuw is of niet. Ik zeg het zoals het is. Heden ten dage zie steeds meer mensen die direct de media,fora of social media opzoeken als er iets anders gaat dan ze gewend zijn. En natuurlijk is de huidige generatie altijd beledigd als je er wat van zegt.

Het zal wel opa spreekt zijn maar soit.

Ontopic wel blij voor je dat je je geld hebt. Een uur vanaf uitbetaling naar je bank is extreem snel.

Edited by LuukFOD
Link to post
Share on other sites

 De enige reden waarom ik dit topic geopend heb was om wat extra informatie te krijgen omdat ik regelmatig lees dat hier ook mensen zitten die grote bedragen winnen. Ik was niet gewend dat het zo lang duurde aangezien de betaling normaal altijd binnen een uur geregeld waren. Wat betreft de topic titel heb je gelijk ik had het beter iets anders kunnen formuleren dat was beter geweest. Verder heb ik in de rest van het verhaal ook aangegeven niks anders dan lof voor de goede service van LeoVegas dat mag ook gewoon gezegd worden. Heb na de tijd zelfs nog contact gehad met de klantenservice en ze bedankt voor hun geweldige service. 

Link to post
Share on other sites
Op 22-8-2018 om 15:39 zei Hollander:

@Dopey banktransfer via trustly moet er ook bij zeggen van alle online casino" rel="">online casino’s dat LeoVegas" rel="">LeoVegas het snelste is. Zodra de uitbetaling is goedgekeurd staat het binnen een uur op Mn rekening.

Mits in het weekend....Mijn ervaring is dat je het dan pas Maandag/Dinsdag hebt. Dat komt niet door de Nederlandse bankeninstelling want je kunt het gewoon weer terugdraaien je uitbetaling wat betekend dat Leo het niet verwerkt heeft nog.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...