Spring naar bijdragen

Waar zijn @Gokdiva - @Micky - Onetime girl - en Digitale invest ????


Pat

Aanbevolen berichten

Ik ben een tijdje tussendoor uit geweest . Met my mom effe terug naar geboorteland , daarnaast

druk gehad met werk .

Ik heb in afgelopen uren effe een paar oude topics doorgenomen en wat mij opvalt :

Geen post van @Gokdiva  - @Miky - @Onetime-girl - @Digital Invest . 

Dit zeg ik want ze hun bijdragen was normaal gesproken op het forum regelmatig te zien en zeer waardevol imo.

Ik vroeg me af of het allemaal goed gaat met deze 2 super prachtige dames en andere twee vervelende mannen .😊

Anybody in contact with ts guys ?? re ty still alive ??

On my way to work , mocht er iemand wat weten over hun gezondheid en of het allemaal goed gaat , graag laten weten . 

Wordt op prijs gesteld . !! 

Gr, 

Pat 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pat:

Ik ben een tijdje tussendoor uit geweest . Met my mom effe terug naar geboorteland , daarnaast druk gehad met werk .
Ik heb in afgelopen uren effe een paar oude topics doorgenomen en wat mij opvalt :Geen post van @Gokdiva  - @Miky - @Onetime-girl - @Digital Invest . 

Dit zeg ik want ze hun bijdragen was normaal gesproken op het forum regelmatig te zien en zeer waardevol imo. Ik vroeg me af of het allemaal goed gaat met deze 2 super prachtige dames en andere twee vervelende mannen .😊

Anybody in contact with ts guys ?? re ty still alive ??On my way to work , mocht er iemand wat weten over hun gezondheid en of het allemaal goed gaat , graag laten weten . 

 

@Pat Het siert je dat je interesse toont naar andere forumleden. Helaas heb ik wel moeite met de wijze waarop je je interesse ten toon spreidt. Indien je enige moeite had genomen om je in te lezen na je afwezigheid dan had je kunnen concluderen dat Gokidiva, TheMikeyX gebanned zijn, Digital Invest min of meer afscheid van dit forum heeft genomen en OneTime Girl op vakantie is/was (of een festival bezocht)

Er schijnt een functie in dit forum te zitten dat je alle ongelezen berichten in een overzicht krijgt. Hoe dat werkt, weet ik niet. Dat zal vast in de handleiding staan (van Invision Forum). Google is hierin je beste vriend.

P.S. WA-taal in combi met een slang van NE-EN is niet voor iedereen begrijpelijk. Eenvoudig Nederlands volstaat hier prima!

bewerkt door FopSmurf1 (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het werd op een gegeven moment een tikkeltje grof allemaal, vandaar de uitsluiting van @gokdiva en @xxTheMikeyxx. Ik vond het jammer om niks meer van onze grootgokkers te horen, maar ik was ook wel blij dat de grofheid verdween. @Digital Invest heeft zelf afscheid genomen. Ik heb later @xxTheMikeyxx  nog wel eens gesproken, toen ging het goed met hem, maar dat is ook al weer even geleden. Voor @gokdiva hoop ik dat ze niet al haar ziel en zaligheid vergokt. Maar uiteindelijk moet ze dat zelf weten.

@Onetime_Girl is alive and kicking, zie haar Posts van de afgelopen week. Ze had een prachtige post over een bijzondere prijs die ze gewonnen heeft. Klik je op haar avatar dan kun je haar activiteit op het forum terug vinden.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FopSmurf1:

@Pat Het siert je dat je interesse toont naar andere forumleden. Helaas heb ik wel moeite met de wijze waarop je je interesse ten toon spreidt

Ik spreid niks , het was maar een vraag !! 

1 uur geleden zei FopSmurf1:

 

. Indien je enige moeite had genomen om je in te lezen na je afwezigheid

Babysitting is niet mijn sterke kant . Excuus daarvoor !! 

1 uur geleden zei FopSmurf1:

 

dan had je kunnen concluderen

Ik zou niet weten waarom !! 

Goeie mensem en prims members . Jammer dat ze er niet meer zijn . 

1 uur geleden zei FopSmurf1:

P.S. WA-taal in combi met een slang van NE-EN is niet voor iedereen begrijpelijk. Eenvoudig Nederlands volstaat hier prima! 

Engels is mijn moeder taal en dat soort engels wat ik spreek is niet zelfde als wat je op school hebt geleerd . 

Exccus daarvoor . Ik zal met je voortaan rekening houden en Nederlands spreken . Ik hoop dat dit voldoende is . 

 

Thx voor je bericht . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Gokholtante:

Het werd op een gegeven moment een tikkeltje grof allemaal, vandaar de uitsluiting van @gokdiva en @xxTheMikeyxx.

Is niet mijn zaak . Ik hou me niet bezig met dit kinderachtige gedoe . Sorry . 

35 minuten geleden zei Gokholtante:

  Maar uiteindelijk moet ze dat zelf weten.

Inderdaad . Ze is oud genoeg om te beslissen . 

35 minuten geleden zei Gokholtante:

 

@Onetime_Girl is alive and kicking, zie haar Posts van de afgelopen week. Ze had een prachtige post over een bijzondere prijs die ze gewonnen heeft. Klik je op haar avatar dan kun je haar activiteit op het forum terug vinden.

Many thanks . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.