Spring naar bijdragen

Eurojackpot, "unieke", combinatie gevallen?


Song

Aanbevolen berichten

Ik vind het leuk om mee te doen aan de Eurojackpot loterij. Ik hou al een tijdje bij wat er zoal valt aan getallen en ik probeer daar een logica in te zien. Ik heb op deze website: https://www.smartluck.com/free-lottery-tips/eurojackpot-550-pb.htm daar een heel verhaal over gelezen. Ik zie er wel wat in. Maarrrrr één van de "regels" is:
AVOID NUMBER MULTIPLES
Other popular combinations that get heavy play are the number multiples, especially 5-10-15-20-25 and 7-14-21-28-35.

Nu is afgelopen vrijdag (31-08-2018) de combinatie 03-06-09-18-24 (+2-7) gevallen. Vindt ik dit als enige vreemd of uniek? Of geloven jullie echt in het toeval?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

De nummers die vallen zijn natuurlijk gewoon toeval. Wat wel interessant is, is blijkbaar het feit dat bepaalde nummers vaker gespeeld worden. Als jij die ook speelt is de kans bij een jackpot natuurlijk groter dat je hem moet delen. Daarom dus beter om nummers te spelen die minder gespeeld worden. De kans dat je wint blijft net zo groot, maar de kans dat je moet delen wordt kleiner.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.