Spring naar bijdragen

Blacklight gokkast valt uit als er geld in wordt gedaan!


Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Wie wil mij helpen?

Ik heb een Blacklight gokkast thuis staan en hij doet het goed als ik de deur open heb staan en dus met gratis credits speel. Nu is het geval dat de kast uitvalt zodra ik de deur dicht doe en er geld in stop :/ De geldbakjes zitten goed en de pin dat de deur gesloten is wordt ook goed ingedrukt. Wie weet wat het kan zijn??

Groet,

 

Blacklight

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Hier hebben we Blacklight.
Blacklight (in het echte leven heet hij Jasper van der Sloot, getrouwd met Mien, 2 bloedjes van kinderen, een saaie baan, en na lang zeuren mocht Jasper van Mien dan eindelijk een gokkast kopen, ook al haat Mien zo'n achterlijk ding in huis) heeft een gokkast gekocht op marktplaats.
Jasper wilde niet te veel betalen, want da's zonde.
Ook heeft Jasper de gokkast niet goed getest bij de aankoop, want het ding blijkt uiteraard verrot te zijn.
Jasper gaat niet op zoek naar een reparateur maar hoopt dat een leuke website community die van het feestelijke leven en Las Vegas houden een verlossend antwoord hebben: Jasper, als je die rode stekker omsteekt van gaat A naar gaatje B, dan is de rest van je leven de gokkast gemaakt en 100% werkend!
Helaas lijdt Jasper aan de one-day-fly op een forum ziekte, want dat betekent dat hij 1 post plaatst om vervolgens nooit meer wat van zich te laten horen.
Het einde van het avontuur is dat Jasper van Mien dat onding moest wegdoen, anders mocht hij op de bank gaan slapen de komende maand.
Tegenwoordig vertelt Jasper op de familifeestjes tijdens het nuttigen van de kaasblokje-komkommer op een prikkertje wat een ondingen die gokkasten zijn.
Ome Henk en tante Patries schateren het dan weer uit.

Einde.
 

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

het zou ook aan de voeding kunnen liggen....dit heb ik zelf ook al is gehad

ik zou zeggen ,, andere voeding erin en nog is proberen als je de mogelijkheid heb

 

wie van plan is een gokkast te kopen in de toekomst...marktplaats staat vol met gokkasten met problemen o.a voeding, lekke battery op printplaat....dat zie echt vaak

je kan beter iets meer geld uitgeven bij een groothandel van gokkasten....en dan heb je nog service na je aankoop...mocht er wat gebeuren

zelf diverse gokkasten gekocht via https://www.topgokkasten.nl/voor-particulieren/ en hele goede ervaringen mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 jaren later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.