Spring naar bijdragen

LeoVegas houd onterecht mijn zuurverdiende gewonnen geld achter!


Nic2209

Aanbevolen berichten

LeoVegas is echt heel raar bezig. Ze weigeren mijn geld uit te betalen. Ik deed stortingen altijd via paysafe en Neteller en in het verleden via bank.

 

de uitbetalingen gaan altijd via Neteller en dat was nooit een probleem! Ik verloor ontzettend veel. En eindelijk win ik iets en wil het uit laten betalen. Doen ze moeilijk. 

Het geld wordt gestort waar het vandaan komt. Aangezien ik paysafe en Neteller heb gebruikt is dat Neteller. Maar nu zetten ze in hun bericht (zie hieronder) dat ik het naar de bank moet overmaken. Maar dat heb ik niet gebruikt. Wel Neteller. En daar ging het geld altijd naartoe. 

 

Ze reageren ook nergens meer op! En via de chat lezen ze een "script" op. 

Kan iemand mij helpen? Of heeft iemand dezelfde ervaring?

oja, ik zou het prettig vinden dat er met respect wordt gereageerd. Ik lees al een tijdje mee op het onetime forum en vind de reacties soms erg onaardig of ronduit grof. 

 

Ik zit met een probleem en hoop hier hulp te krijgen 🙏🏽

Dus als je het goed bedoelt en wilt meedenken of ander advies hebt. You're welcome 😁 

 

Alvast bedankt! 

 

Hieronder de reactie van LeoVegas

 

Regarding your withdrawal
 
L
zo 9-9-2018 19:03
Postvak IN
 
U hebt geantwoord op 9-9-2018 22:17.
##- Typ uw reactie boven deze regel -##
leovegas logo
 

 

Lance (LeoVegas) 

9 sep. 19:03 CEST 

Dear Customer,

I hope this email finds you well.

I am contacting you now regarding your withdrawal.

Unfortunately, we are unable to process your withdrawal using this payment method, as LeoVegas will only approve the method that your winning deposit came from. 

We, therefore, ask you to make your withdrawal back to your: 

Bank account

This is to ensure our customers' safety and reduce the risk of fraud.

Your funds have now been returned to your LeoVegas account.

Once we receive your withdrawal using the same payment method as your winning deposit, we can move forward and continue the processing of your withdrawal.

I apologize for the inconvenience caused. 

Thank you in advance!


Best regards
Lance
LeoVegas, Customer Support
LeoVegas.com 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Warm welkom op Onetime @Nic2209

 

De mensen die naar reageerden zijn bijna allemaal vertrokken van het forum 😉

 

Je zegt in je post dat je in het verleden ook wel via de bank hebt overgeboekt. Waarom laat je het niet gewoon naar je bank overboeken?  Je hoeft er geen belasting over te betalen en heb je het gewoon in keiharde euro's.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is heel normaal,al maak je 100 deposits met neteller en verlies je alles,en 1 deposit via de bank en win je, dan gaat je cashout DAAR heen.

 

Zie deze regel 

 approve the method that your winning deposit came from. 

 

Ik had hetzelfde bij Casumo,gewoon bank duurt alleen 2 dagen extra

bewerkt door pokerinfo (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dit soort berichten toch altijd bijzonder. Volop online spelen, niks lezen of nakijken of zich verdiepen in de regels/voorwaarden van de aanbieder. Voorts wint men een keer en dan kan het geld niet snel genoeg uitbetaald worden. Duurt het enkele dagen dan gaat men al online lopen te miepen of ze hun geld wel krijgen.

naar mijn mening een gevalletje: Ik moet snel mijn geld hebben, want heb het heel hard nodig. Maar ondertussen wel door gokken 🙄

Ik heb bij 777.be, LeoVegas, Royal Panda, Mr. Green, Oranje Casino, Kroon Casino een account en op elke account staat minimaal 1K. Als dat boven de 3-4K komt, dan laat ik wat uitbetalen omdat je ook ergens verliest en dan kan het weer naar een ander account. En ja, waarom diverse accounts. Niet alle online casino's bieden de zelfde spellen en mogelijkheden aan. Zo kan ik bij RP zowel live roulette en op slots spelen. Dit gaat bij 777.be en LV niet.

Terugkomend op je vraag: Als ik een uitbetaling bij LV doe en keis voor Visa, dan staat is het geld veelal na 4-6 uur bijgeschreven (werkdagen). Bankoverschrijving duurt gemiddeld 2 werkdagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@FopSmurf1

jouw reactie is er dus 1 waar ik het over heb! Je oordeelt zonder te weten wie ik ben en dat ik niet zomaar deze topic heb gestart! 

Ik ben al JAREN klant bij LeoVegas en heb nooit problemen gehad. Ik wacht altijd netjes op mijn geld. 

 

Ik denk dat jij maar even nog eens goed mijn bericht moet lezen. Alvorens je je energie steekt in zo'n lelijke oordelende reactie!

 

 

@TheGreatOne @rhellevo en @pokerinfo

bedankt voor jullie reactie. 🙏🏽

Om even duidelijkheid te stellen ik heb geen stortingen gedaan met mijn bank. 

Ik gebruik afgelopen 2 jaar Neteller. En via paysafe en Neteller stort ik. 

Was nooit een probleem. Maar nu ineens willen ze het naar bank storten terwijl daar niet de laatste storting vandaan komt. 

Inmiddels heb ik 4 a 5 mailtjes gestuurd en geen reactie ontvangen. Zelfs met screenshots en al. 

En via de chat blijven ze voet bij stuk houden dat ik naar mijn bank moet laten storten. Maar nogmaals ... daar komen de laatste betalingen NIET vandaan 😡 Maar dat begrijpen ze waarschijnlijk niet. 

Wat kan ik doen? 😰😰😰

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@FopSmurf1 ik moet wel zeggen dat je ook wel goede info geeft over bij meerdere casino's. Dat heb ik ook hoor. En dit heb ik nog nooit meegemaakt. En ook niet dat ze niet reageren.

maar kortom: ik heb gewoon recht dat het geld naar mijn Neteller account gaat, omdat daar de laatste stortingen vandaan komen. 

Hopelijk begrijp je me een beetje. ☺️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@SquareOne omdat ik daar gewoon geen gelden op laat komen van het spellen. Daar heb ik sinds een aantal jaren een Neteller account voor. Daarnaast ben ik bij sinds 2 jaar bij een andere bank.

Maar buiten dat is het gewoon dat ik dus geen gelden naar mijn bank laat komen van spelen. En ik stort altijd via paysafe en Neteller. 

Ik houd dat gescheiden.  

Ik ben dat ook niet verplicht gezien hun policy dat ze geld storten naar waarvandaan het gestort is. Dus ze hebben geen recht mij te verplichten iets te doen wat niet in hun regels staat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Oude Bekende

Misschien een beetje offtopic maar ik heb recent zonder enige aanleiding een hoop gezeik gehad bij 'William Hill'. Dagen lang moeten drammen om mijn geld en telkens moest ik weer met nieuwe dingen opsturen. Bij de klantenservice werden al mijn vragen afgewimpeld met het zelfde copy en paste antwoord.

Ik begrijp dan je frustratie en zou je willen adviseren net als mij gewoon geen cent meer te vergokken bij dit soort bedrijven. Zelf speel ik in ieder geen eurocent meer online tot één en ander in Nederland gewoon legaal en gereguleerd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@TheGreatOne alleen in het verleden. Laatste jaren via Neteller gestort. Was nooit een probleem. Ik weiger gewoon iets te doen wat ze niet kunnen eisen. Hun regels lappen ze aan hun laars. 

Zodra dit afgewikkeldt is. Zeg ik mijn account op. Wil niets meer met LeoVegas te maken hebben. Voornamelijk omdat ze niet reageren 😓

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Oude Bekende
6 minuten geleden zei Nic2209:

@Oude Bekende ik hoop dat het wel gelukt is met de payout?

Ja, ik ben uiteindelijk buiten de klantenservice om gaan mailen en bellen toen was één en ander alsnog redelijk snel opgelost.

Over het algemeen is mijn ervaring dat de meeste online casino's zelf wanneer je de juiste mensen te pakken krijgt best oplossingsgericht zijn.
Alleen de klantenservice (live chat) is met enige regelmaat ver beneden peil.

Extra lastig is het dat je als Nederlandse speler bij onregelmatigheden of lastige kwesties vrij moeilijk je beklag kan doen bij wet- en regelgevers.
Ik kreeg toen ik nog veel online speelde soms ook wel een beetje het gevoel ik was overgeleverd aan de grillen van het online casino.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meeste online aanbieders hebben liever geld storten naar een rekening waar de meeste deposits van gemaakt is .
Voorbeeld :
Je hebt in afgelopen jaren 15 keer via je bank account geld overgemaakt en maar 3 keer via je NLE'r account .
In dit geval hebben ze liever dat je , je withdraw verzoek via je bank account doet .
Ik zou maar effe goed in de geschidenis van je account kijken.
Als jij meerdere deposits incl je laatste via Netteler account gedaan hebt , dan moeten ze niet moeilijk doen . Dan klopt iets niet . Misschien een medwerker die effe niet goed heeft opgelet of ...... kan van alles zijn .
 




 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pat bedankt voor je reactie 🍀

afgelopen 2 jaar heb ik enkel deposits gedaan met paysafe en mijn Neteller account en laten uitbetalen via Neteller. Was nooit een probleem. Zoals je kunt zien op een van de foto's is Neteller ook goedgekeurd door LeoVegas en mag ik vandaaruit storten en opnemen. 

Daarom houd ik mijn poot ook stijf. Ik heb ze screenshots gestuurd van de vele deposits die ik heb gemaakt via Neteller. Maar van de "chat" bleven ze als "robots" herhalen.

ze moeten uitvoeren wat zij stellen: Het geld wordt gestort naar daar waar het vandaan komt. 

Intussen blijft elke reactie via mail uit van de kant van LeoVegas

😓😓😓😓

bewerkt door Nic2209 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 @Nic2209

Ik ben hele nacht wakker geweest , dus ik dacht maar effe op je post reageren .😎

Goeiemorgen !!
 

Wat bedoelen ze met : Het geld wordt gestort naar daar waar het vandaan komt. ?????
Heb jij dat gevraagd ?
Jij hebt toch je laatste depo via je Netteler gedaan . En zoals je aangeeft , ze hebben in het verleden naar je Netteler acount geld over gemaakt .
Dus ik zie niet waarom ze moeilijk doen eerlijk gezegd .
Verbaasd mij zeer want Leo vegas is over het algemeen gesproken een betrouwbare online aanbieder . Niet zeggen dat ze nooit fouten maken want dat kan ook gebeuren .
Ik zou maar effe geduld hebben als ik jou was want afdeling payment heeft niks met klantenservies te maken .
Ik zag van je screen shot dat je met live cht in gesprek bent geweest . Toch ? 
Wat klantenservies doet is jouw bericht aan d afdeling payment doorgeven en dan is het maar afwachten . Als het goed is krijg je van hen een mail met h definitief aantwoord .

PS , mocht je nou  niet uit komen en als je echt van plan bent je account opzeggen dan zou ik  maar het advies van @TheGreatOne idd  in overweging nemen als ik jou was . Laat ze maar lekker naar je bank account overmaken . Vervolgens kan je je account opzeggen .
Want je kan een klacht bij MGA indienen , maar dan ben je maanden verder hoor voordat je een antwoord krijgt .

Ik hoop dat het allemaal goed komt .

Bedtime for me ,bud !!
Nog een fijne dag toegewenst .

Gr ,
Pat


 
 

bewerkt door Pat (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi LuukFOD hier.

Als je stort met paysafe moet je naar je bank uitbetalen.

Normaal gesproken is de laatste stortingsmethode die je gebruikt hebt voor je gaat uitbetalen degene die je moet gebruiken om uit te betalen.

Stel je stort 99x met neteller en dan doe je een 10tje paysafe en daar win je 1k mee. Dan moet het naar je bank (paysafe gaat via bank)

Overigens kun je bij sommige casino's ook uitlaten betalen naar je paysafe account indien je daarmee gestort hebt.

Nu weet ik niet zeker of dat ook voor NL klanten zo werkt.

Casino's zijn hier altijd zo streng in omdat ze doodsbang zijn voor witwas praktijken en de MGA is daar niet mals in.

Erg frustrerend als je een speler bent. Ik heb vaak aan de andere kant van het verhaal gezeten. En zelfs dan is het lastig uit te leggen waarom je 99x met neteller stort 1x met paysafe en t moet naar de bank.

OVer het algemeen zijn de voorwaarden zo gemaakt dat het casino er altijd een beroep op kan doen. 

 

Overigens vind ik de titel van je post wel heel negatief. Ik snap dat je uit emoties dit schrijft maar ik persoonlijk vind dat altijd wat jammer omdat het casino nu eenmaal in zijn recht staat en daar tekenen we allemaal voor als we akkoord gaan met de voorwaarden.

On topic ik hoop dat je het snel kan oplossen maar ik vermoed toch dat het naar je bank zal moeten.  Overigens het feit dat je een nieuwe bankrekening hebt moet niets uitmaken. Zolang de bankrekening op dezelfde naam staat als de naam die op het account staat (als het goed is de jouwe).

Klantenservice zal vermoed ik hetzelfde blijven herhalen. Ze kunnen er namelijk niets aan veranderen en tenzij je een grote vip speler bent zullen ze de regels niet voor je buigen.

Als blijkt dat het casino er echt naast zit dan kun je altijd de MGA inschakelen. Dit kan een tijdje duren. 

Ik denk uiteindelijk dat het snelste en de minste frustratie voor jou is het uitbetalen naar je bankrekening. En niet meer storten met paysafe maar enkel neteller gebruiken.

Over Neteller wil ik graag nog opmerken dat het beter is om Skrill te gebruiken voor je veiligheid. Met Neteller is er nog wel eens wat fraude door derdepartijen mogelijk. Maar dat is aan jezelf.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad en dat t nog enigszins leesbaar is daar ik maar door ben blijven typen. 

 

Ps ik zou mijn account niet opzeggen want daar heb jezelf niets aan en het casino is er niet van onder de indruk. Je kunt natuurlijk wel op een ander casino gaan spelen. Ook klachten schrijven op Radar, sociale media etc helpt in het algemeen niets. Kost jezelf alleen maar frustratie. 

Ik heb overigens geen belang in dit casino of in Skrill. ik ben neutraal maar heb enige ervaring van zowel de kant van casino als speler.

bewerkt door LuukFOD (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@LuukFOD dank voor je reactie. Je uitleg is helder. Ik snap dat je mijn titel negatief vindt, maar dat komt echt omdat ik het ook negatief ervaar/vind.

Afgelopen 2 jaar heb ik enkel Neteller en paysafe gebruikt voor deposits. En uitbetalen via Neteller was nooit een probleem. Mijn bank gebruik ik niet. En ik ben ook niet van plan dat te doen. Omdat het onterecht is in mijn opinie. (Voor opheldering zie foto)

Ik begrijp dat payouts naar de bank moeten als er alleen maar paysafe gebruikt wordt. Maar dat is in mijn geval niet zo. 

Tevens heb ik vanochtend mail ontvangen met wederom het verzoek om het geld naar mijn bank te storten. Maar dat weiger ik pertinent. Omdat er zat geld van mijn Neteller account is gestort. (Zie foto) 

Ik heb gereageerd en inmiddels ook contact gezocht met MGA. Omdat ik het gewoon nonsens vind. 

Ik snap dat LeoVegas niet onder de indruk zou zijn als ze mij als klant verliezen. Maar ik ben volgens mij een goede klant. Gezien ik soms wel een paar duizend per maand kan verspelen. Dat lopen ze dan toch wel mis. 

Misschien denken mensen "wat is het probleem om het naar de bank te sturen?" Omdat de stortingen niet komen van mijn bank en ik speelgeld en andere gelden gescheiden houd. 

@LuukFOD als je nog tips en advies hebt. Graag 🙏🏽 

 

IMG_2434.PNG

IMG_2435.PNG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Nic2209 Het is altijd lastig om er iets specifieks over te zeggen. Er is gestort met paysafe en afhankelijk van waar je de winsten mee hebt gehaald en bonussen etc dan kunnen ze verzoeken het naar je bank te sturen. 

Indien je daadwerkelijk een aantal duizenden paar maand inzet (en ook verliest) dan zou je mijn inziens als VIP gezien moeten worden en vaak kan daar net iets meer.

Het is soms heel vervelend dat je met de klantenservice te maken hebt. Omdat deze meestal niet het fijne er van weten en kant en klare antwoorden hebt. Soms tref je een medewerker die wel een stapje verder gaat en de juiste afdeling eens goed aan de mouw trekt. Toen ik zelf bij de klanteservice werkte was dit voor mij juist een uitdaging om het in orde te krijgen en een happy customer te hebben. Toen ik later als VIP manager werkte was dit vanzelfspreken binnen een minuut opgelost.

 

Je vraagt of ik tips heb. Ja, pick your battles. Betaal uit naar je bank en kies een ander casino. Dit kan heel veel tijd en frustratie gaan kosten. Daarentegen principes zijn ook wat waard en als je ervoor wilt knokken zeg ik ga ervoor!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Nic2209:

@LuukFOD

Super bedankt 🍀🙏🏽

dat heb je goed uitgelegd. 

Ik zit even een afweging te maken. Want ik heb een ander bankrekening intussen. Moet deze dan ook weer geverifieerd worden? Hoe gaat dat? 

Als je account geverifieerd is dan maakt een verandering van bankrekening niet uit. Zolang deze maar op je eigen naam staat. Tenzij je opeens 100k oid wint dan moeten er vaak wat extra controle's gedaan worden. Maar ik heb t idee dat t niet zoveel is ;-)

 

Benieuwd wat er uit gaat komen keep us updated!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...