Spring naar bijdragen

LeoVegas houd onterecht mijn zuurverdiende gewonnen geld achter!


Nic2209

Aanbevolen berichten

@LuukFOD het is een en/of rekening. Dus van zowel mijn partner als van mij. Dat is tevens de reden waarom ik ook niet meer liet storten en uitbetalen via bank. Ik was bang daar problemen mee te krijgen. En om die reden leek het mij beter om via Neteller het verkeer te laten lopen. 

oh ja, mijn partner is op de hoogte van mijn gok-activiteiten. 😁 Hij heeft zelf niets met online gokken. Maar wij mogen ons samen graag een paar keer per maand een op avondje casino trakteren. 

Inmiddels is het grote bedrag a ruim 2k wat ik had staan al flink geslonken 😂 Ik heb me wat vermaakt met spelen. Maar er staat nog wel wat geld waarmee ik elders eventueel kan spelen. 

Zoals ik begrijp werk jij in de Gokbranche? Lijkt me heel interssant en bijzonder. Het gokken is toch een wereld op zich, vind ik. 

Werk je bij een online casino

Nognaals ontzettend bedankt voor het reageren en de nuttige informatie. 

Groet 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pat jij ook bedankt voor jouw reactie. Ik zag het probleem ook niet om wederom naar mijn Neteller account te sorten. Maar volgens @LuukFOD had hun verzoek om het naar mijn bank te storten te maken met mijn stortingen via paysafe. 

Ik gebruik de desbetreffende bankrekening die LV heeft niet meer en heb een en/of rekening met mijn partner. Deze overigens van mijn gok-passie weet. 😁 

En tevens is dat de reden waarom ik het geld altijd naar mijn Neteller account liet storten. Ik wilde geen gedoe met en/of rekening en naamstelling. 

Inmiddels is het bedrag alweer voor een groot deel weggespeeld. 😁 Vind ik ook niet erg. Ik mag graag spelen. 🍀 

Voor zover nu is het afwachten of het kleine bedrag wordt uitbetaald en ondanks dat ik LV altijd een super leuk casino vond heb ik het er wel gehad. 😰

Heb jij nog tips voor leuke online casino's ? 

Of eventueel de anderen die meepraten /lezen nog tips???

Een fijne avond voor iedereen toegewenst 🍀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Nic2209:

@Pat jij ook bedankt voor jouw reactie. Ik zag het probleem ook niet om wederom naar mijn Neteller account te sorten. Maar volgens @LuukFOD had hun verzoek om het naar mijn bank te storten te maken met mijn stortingen via paysafe. 

Ik gebruik de desbetreffende bankrekening die LV heeft niet meer en heb een en/of rekening met mijn partner. Deze overigens van mijn gok-passie weet. 😁 

En tevens is dat de reden waarom ik het geld altijd naar mijn Neteller account liet storten. Ik wilde geen gedoe met en/of rekening en naamstelling. 

Hi there !! 

Het feit dat je desbetreffende bankrekening  niet meer gebruikt had je in je begin post niks over gezegd . Of heb ik niet goed gelezen waarschijnlijk . Want daar ligt de probleem idd .

Jij kan via paysafe card betalen en vervolgens withdraw doen naar je Netteler account . (  e- wallets  ) .
. Geen enkel probleem .

 Ik heb dit zelf mee gemaakt .
Dit info kan je trouwens op internet makkelijk terug vinden . Daar heb je mijn Bevestiging voor niet nodig .

PS , ik kan idd zien dat @luukfod met een andere verhaal on board komt . Waarschijnlijk heeft ie met een klant te maken gehad die bij de winkel een paysafe card heeft gekocht . Dus geen paysafe card account die aan zijn bank account gekoppeld is . In dat geval , moet je idd naar je bank account laten storten , klopt . ( mits je geen Netteler acount hebt ) .  Soms word je zelfs door het casino  verzocht om een kopie ( of scan ) van je paysafecard op te sturen .
Kan ook zijn dat Unibet een ander beleid handhaaft . Casino's kunnen nogal van het beleid verschillen .

Verbaast dat je zo snel door MGA geholpen bent . Meestal duurt het langer .

Tip: zorg dat je altijd een geldige bankrekening hebt die in gebruik is , anders je zult in toekomst vaker met dit soort problemen te maken krijgen .

Mvg ,
Pat

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het maar een vreemd verhaal al met al bij elkaar. 

Wat enigzinds herkenbaar is is het feit dat je langer op je antwoord(en) moest wachten.

Met uitbetalen zijn ze gewoon duidelijk en niet moeilijk (mijn ervaring) met welk bedrag dan ook.

Ze hebben ook Nederlanders in dienst waar je gewoon om had kunnen vragen.

Je account opzeggen is een eigen keuze maar niet echt logisch als je het mij vraagt.

Hoop wel dat als in Nederland eenmaal en eindelijk die KOA er door is deze capriolen niet meer gebeuren...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rmnd78:

Vind het maar een vreemd verhaal al met al bij elkaar. 

Wat enigzinds herkenbaar is is het feit dat je langer op je antwoord(en) moest wachten.

Met uitbetalen zijn ze gewoon duidelijk en niet moeilijk (mijn ervaring) met welk bedrag dan ook.

Ze hebben ook Nederlanders in dienst waar je gewoon om had kunnen vragen.

Je account opzeggen is een eigen keuze maar niet echt logisch als je het mij vraagt.

Hoop wel dat als in Nederland eenmaal en eindelijk die KOA er door is deze capriolen niet meer gebeuren...........

@Rmnd78 Wat vind jij raar aan het verhaal? Ik ben zo transparant mogelijk geweest. Omdat ik graag een "objectief" advies wil.

En goede hulp. Daarvoor lijkt dit forum me prima geschikt. 

Ik kan me voorstellen dat je denkt "waarom is het zo'n probleem om het naar de bank te laten overschrijven?" Maar dat heb ik uitgelegd. Het ligt aan het feit dat ik van bankrekening veranderd ben dan wat bij LV geregistreerd is en een en/of rekening heb, waardoor ik bang ben dat daar qua naamstelling problemen van komen.

Maar voornaamste feit is: ik heb stortingen en Payouts via Neteller gedaan en de policy is dat geld wordt gestort naar daar waar het weg komt. 

Dus of ik begrijp echt iets verkeerd. 

 

@Pat wat jij benoemd is dus ook precies waarom ik zo'n weerstand bied tegen de eis van LV om het geld naar bankrekening te storten. Ik heb al jaren een geverifieerd account en een geakkodeerd Neteller account.

 

tot op heden heeft LeoVegas op geen enkel persoonlijk bericht van mij gereageerd. En dat vind ik best vreemd. 

 

Maar voor iedereen die meedenkt. Ontzettend bedankt 🍀 

bewerkt door Nic2209 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-9-2018 om 17:34 zei Pat:

Hi there !! 

Het feit dat je desbetreffende bankrekening  niet meer gebruikt had je in je begin post niks over gezegd . Of heb ik niet goed gelezen waarschijnlijk . Want daar ligt de probleem idd .

Jij kan via paysafe card betalen en vervolgens withdraw doen naar je Netteler account . (  e- wallets  ) .
. Geen enkel probleem .

 Ik heb dit zelf mee gemaakt .
Dit info kan je trouwens op internet makkelijk terug vinden . Daar heb je mijn Bevestiging voor niet nodig .

PS , ik kan idd zien dat @luukfod met een andere verhaal on board komt . Waarschijnlijk heeft ie met een klant te maken gehad die bij de winkel een paysafe card heeft gekocht . Dus geen paysafe card account die aan zijn bank account gekoppeld is . In dat geval , moet je idd naar je bank account laten storten , klopt . ( mits je geen Netteler acount hebt ) .  Soms word je zelfs door het casino  verzocht om een kopie ( of scan ) van je paysafecard op te sturen .
Kan ook zijn dat Unibet een ander beleid handhaaft . Casino's kunnen nogal van het beleid verschillen .

Verbaast dat je zo snel door MGA geholpen bent . Meestal duurt het langer .

Tip: zorg dat je altijd een geldige bankrekening hebt die in gebruik is , anders je zult in toekomst vaker met dit soort problemen te maken krijgen .

Mvg ,
Pat

 

 

Ik spreek inderdaad hier over een kaartje gekocht bij tankstation of lokale sigarenboer. Vanuit Malta wordt ik min of meer gedwongen een paysafe card account te openen als ik daar gebruik van wil maken. Volgens mij kun je wel terugstorten naar je paysafeaccount. Maar daar ik nooit winst maak heb ik daar nooit mee te maken.

Overigens heb ik met paysafecard alleen maar gesodemieter. Vooral toen ik hem net opende moest ik een wekenlange verificatie doorlopen en kon ik mijn kaarten niet gebruiken. Nu onlangs wou ik mijn adres veranderen, geen halszaak, PA verzonden en geloof na 4 weken bericht dat t aangepast was.

@Nic2209 Ik werk inderdaad in de online casino wereld. Tijdlang bij bovenstaand casino gezeten. Nu werk ik als contentmanager/seo writer voor een website die ik niet hier zal noemen omdat ik hier graag blijf komen 😉

Zolang jouw naam ook op de en/of rekening staat zou dit geen enkel probleem moeten zijn. 

Het is niet netjes dat je nog niets hebt gehoord. Let wel online casinos hebben t enorm druk jij bent namelijk helaas niet de enige met dit soort issues. En de ervaring leert dat veel casino's gewoon tijd nodig hebben om emails te beantwoorden of een terugkoppeling van een afdeling naar een andere wil. Dit heeft voornamelijk te maken met een altijd aanwezig zijnde personeelstekort. Vooral bij de grote jongens en Leo kun je daar wel onder scharen.

Hopelijk heb je alles binnen voor je verjaardag over 10 dagen en kun je er een leuk feestje van bouwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@LuukFOD bedankt voor je bericht. Wat een bijzonder goede bijdrage kan jij leveren aan dit forum. 

Ik heb ontzettend veel aan jouw info. 

Inmiddels heb ik gisteren alle winst bij LeoVegas weggespeeld 😂. En toch het account gesloten. Tot op heden heb ik nog geen enkele reactie van LeoVegas mogen ontvangen. Maar dat zal dan inderdaad door drukte kunnen zijn. 

In de toekomst doe ik geen stortingen met paysafe. Want ik snap nu dat daar problemen van komen, omdat ik uit principe geen gok-geld-verkeer via bank wil laten lopen. 

Wat betreft dit topic is de kous dus af. 😁

Ik ga me in een ander bericht even voorstellen. Aangezien ik dit forum erg leuk vind en in de toekomst graag wil meepraten 😁

 

En ik voel me hier erg welkom 🍀

Iedereen ontzettend bedankt voor het meedenken en goede adviezen en tips.

Groetjes 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Nic2209:

Inmiddels heb ik gisteren alle winst bij LeoVegas weggespeeld 😂. En toch het account gesloten. Tot op heden heb ik nog geen enkele reactie van LeoVegas mogen ontvangen. Maar dat zal dan inderdaad door drukte kunnen zijn. 

In de toekomst doe ik geen stortingen met paysafe. Want ik snap nu dat daar problemen van komen, omdat ik uit principe geen gok-geld-verkeer via bank wil laten lopen.

@Nic2209 Spijtig dat je je winst weer hebt verspeeld. Het is een contradictie om een winst uit te laten betalen en in de flow van de winst te zitten. De verleiding om toch weer te gaan spelen is vaak te groot.

Edoch heb ik hier wel een kritische noot over: let op je speel gedrag en probeer de discipline te hebben/verkrijgen dat je de uitbetalingen doorzet.

Uitkijken naar je voorstel-topic, relax.......morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen.🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@FopSmurf1 bedankt voor je reactie. Dat is het zeker... een lekkere flow van winsten uit te laten keren en dan elders weer kijken of lady luck nog aan je zijde staat. 😁🍀

Ik heb overigens wel een bepaalt limiet hoor. Maar ik deel de stortingen dan op. Eigenlijk is het hele limiet voor meerdere casino's. Maar in sommige gevallen gaat het wel eens naar 1 casino. Dus ik was extra verheugd eindelijk bij LeoVegas een leuk bedrag te hebben gewonnen. 

Als ik de winst uitgekeerd had gekregen dan had ik een deel besteed aan mijn gezin. Meestal een lekker etentje, dagje/weekendje weg of iets degelijks. En meestal ook iets nieuws voor in huis. 

En dan nog wat bedragen naar andere online casino's en een bezoek aan HC met een lekker etentje (ik mag graag eten 😋

maar het lukt mij ook niet altijd. Zoals in dit geval 🙈 Maar das eigen schuld. In de loop der jaren best wat leuke winsten gehad. 

De extreemste tot nu toe waren:

- in HC van €8 naar €2300 om 2:45 uur met een paar goede hits en steeds hoger inzet tot de klapper kwam.

- in HC om 3:00 uur (ik heb er een foto van) nog even met een inzet van €4 per spin een winst van €1300

- online van €30 naar €6000 ook door wat winnende hits en steeds hoger inzetten. 

- HC met roulette van €200 naar €2500 in 3 uur tijd.

Dus qua slots echt wat leuke hoogtepunten gehad. Maar ook dieptepunten 😞.. maar die horen erbij. 

 

Wat is jouw voornaamste spel? Slots? Of roulette of andere tafelspelen?

 

groet 

bewerkt door Nic2209 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Oude Bekende
3 uur geleden zei Nic2209:

Inmiddels heb ik gisteren alle winst bij LeoVegas weggespeeld 😂. En toch het account gesloten. Tot op heden heb ik nog geen enkele reactie van LeoVegas mogen ontvangen. Maar dat zal dan inderdaad door drukte kunnen zijn.

Dit is mij bij andere aanbieders ook een aantal keer overkomen wanneer acceptatie van een uitbetalingsverzoek om wat voor reden dan ook erg lang duurde. Ik heb het vermoeden dat wel meer 'gepassioneerde gokkers' moeite hebben dergelijke verleidingen te weerstaan. Voor mij voelde dit altijd wel 'kut' omdat je de aanbieder in feite gewoon beloont voor haar waarloze service.

 

3 uur geleden zei FopSmurf1:

Edoch heb ik hier wel een kritische noot over: let op je speel gedrag en probeer de discipline te hebben/verkrijgen dat je de uitbetalingen doorzet.

Absoluut waar.. Als ik de stortingsgeschiedenis zo bekijk is het instellen van een stortingslimiet misschien ook wel het overwegen waard want bij zo'n beetje elke speelsessie word er één of meerdere keren bijgestort. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Oude Bekende ik doe er mischien wat nuchter over. Maar tuurlijk vind ik het ook wel jammer. Want ik had uiteraard een leuk bedrag kunnen hebben. 

Ik heb ook wel een stortingslimiet. Meestal benut ik dat bedrag voor meerdere casino's afhankelijk van het winnen.

VeraJohn en Unibet (en in het verleden Stargames) is waar ik een account heb. Bij Kroon en Dunder heb ik er ook 1 maar ben er niet actief. Maar ik ben dus op zoek naar een leuke betrouwbare vervanger voor LeoVegas. Iemand tips??? 

Bij LeoVegas was ik best actief, zoals je ziet. Dat was ook echt mijn favoriete casino. En dan wil ik daar nog best wel eens wat storten tijdens een speelsessie. Ik stort nooit mijn hele limiet in een keer. Want stel dat ik bij de eerste €50 of €100 al winst heb. 

Zo doe ik dat dus een beetje 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het rare eraan vind ik waarom jij zoveel weerstand ervaart van LeoVegas. Daarom mijn punt over of je geprobeerd hebt met een Nederlandse host in contact te komen.
Maar lees dat je inmiddels je account gesloten hebt dus kan deze post eigenlijk ook als niet verzonden beschouwt worden.
Wel fijn dat je hier geholpen bent verder. Succes met je eventuele online successen bij andere aanbieders. Vond dit nog wel net op Twitter......zie bijlage

[mention=487]Rmnd78[/mention] Wat vind jij raar aan het verhaal? Ik ben zo transparant mogelijk geweest. Omdat ik graag een "objectief" advies wil.
En goede hulp. Daarvoor lijkt dit forum me prima geschikt. 
Ik kan me voorstellen dat je denkt "waarom is het zo'n probleem om het naar de bank te laten overschrijven?" Maar dat heb ik uitgelegd. Het ligt aan het feit dat ik van bankrekening veranderd ben dan wat bij LV geregistreerd is en een en/of rekening heb, waardoor ik bang ben dat daar qua naamstelling problemen van komen.
Maar voornaamste feit is: ik heb stortingen en Payouts via Neteller gedaan en de policy is dat geld wordt gestort naar daar waar het weg komt. 
Dus of ik begrijp echt iets verkeerd. 
 
[mention=906]Pat[/mention] wat jij benoemd is dus ook precies waarom ik zo'n weerstand bied tegen de eis van LV om het geld naar bankrekening te storten. Ik heb al jaren een geverifieerd account en een geakkodeerd Neteller account.
 
tot op heden heeft LeoVegas op geen enkel persoonlijk bericht van mij gereageerd. En dat vind ik best vreemd. 
 
Maar voor iedereen die meedenkt. Ontzettend bedankt  
IMG-20180913-WA0005.jpeg

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Rmnd78:

Het rare eraan vind ik waarom jij zoveel weerstand ervaart van LeoVegas. Daarom mijn punt over of je geprobeerd hebt met een Nederlandse host in contact te komen.
Maar lees dat je inmiddels je account gesloten hebt dus kan deze post eigenlijk ook als niet verzonden beschouwt worden.
Wel fijn dat je hier geholpen bent verder. Succes met je eventuele online successen bij andere aanbieders. Vond dit nog wel net op Twitter......zie bijlage

IMG-20180913-WA0005.jpeg

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk
 

Vanwaar het twitter bericht?

Ik schrijf elke dag hoe betrouwbaar casino's zijn. Man als Rusland me genoeg betaald schijf ik 3k woorden hoe betrouwbaar dat land is.

Ik zit die website te bekijken maar zie daar toch ook een aantal casino's staan waar ik niet voor de betrouwbaarheid in zou staan. Maar ja ik schrijf deze verhaaltjes ook als er genoeg ping ping voor komt.

Persoonlijk denk ik dat de hoofdreden van de weerstand is dat OP graag sneller een antwoord wou hebben dan LV kon geven. Of het echt weerstand is of gewoon drukte zullen we nooit met zekerheid kunnen zeggen.

Overigens geloof ik wel dat LV te vertrouwen is.

Heel plat gezegd een casino gaat niet voor een paar duizend euro zijn goede naam op t spel zetten. En LV is toch een grote jongen met een grote naam.

bewerkt door LuukFOD (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanwaar het twitter bericht?
Ik schrijf elke dag hoe betrouwbaar casino's zijn. Man als Rusland me genoeg betaald schijf ik 3k woorden hoe betrouwbaar dat land is.
Ik zit die website te bekijken maar zie daar toch ook een aantal casino's staan waar ik niet voor de betrouwbaarheid in zou staan. Maar ja ik schrijf deze verhaaltjes ook als er genoeg ping ping voor komt.
Persoonlijk denk ik dat de hoofdreden van de weerstand is dat OP graag sneller een antwoord wou hebben dan LV kon geven. Of het echt weerstand is of gewoon drukte zullen we nooit met zekerheid kunnen zeggen.
Overigens geloof ik wel dat LV te vertrouwen is.
Heel plat gezegd een casino gaat niet voor een paar duizend euro zijn goede naam op t spel zetten. En LV is toch een grote jongen met een grote naam.
Klopt....op sociale platformen kan een ieder lukraak maar wat wegschrijven of reviewen.
Was meer als punt uit eigen ervaring mbt Leo en wat een ander en anderen er van vinden.
Verder is het voor Nik gewoon een beetje zuur het het hem verlopen is.
Maar kan bij elke aanbieder gebeuren.

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Rmnd78:

Klopt....op sociale platformen kan een ieder lukraak maar wat wegschrijven of reviewen.
Was meer als punt uit eigen ervaring mbt Leo en wat een ander en anderen er van vinden.
Verder is het voor Nik gewoon een beetje zuur het het hem verlopen is.
Maar kan bij elke aanbieder gebeuren.

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk
 

Ja ik denk dat t buiten kijf staat dat LV een prima casino is. Iedereen heeft wel eens een negatieve ervaring gehad met een casino. Ik heb jaren bij een van de grotere aanbieders gewerkt. Imo deden die t meeste goed maar ook daar vind je mensen die ontevreden zijn. Soms terecht soms onterecht.

Overigens vind ik niet dat OP heel negatief en onredelijk is wat je ook vaak tegenkomt.  Ze deelt haar ervaringen die op dit moment (logischerwijs) niet heel plezant zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minutes ago, Rmnd78 said:

Het rare eraan vind ik waarom jij zoveel weerstand ervaart van LeoVegas. Daarom mijn punt over of je geprobeerd hebt met een Nederlandse host in contact te komen.
Maar lees dat je inmiddels je account gesloten hebt dus kan deze post eigenlijk ook als niet verzonden beschouwt worden.
Wel fijn dat je hier geholpen bent verder. Succes met je eventuele online successen bij andere aanbieders. Vond dit nog wel net op Twitter......zie bijlage

IMG-20180913-WA0005.jpeg

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk
 

Deze reviews vind ik persoonlijk weinig waardevol en zijn veelal geschreven in ogenschouw nemen dat de website verdient aan goede reviews. Ps. ken persoonlijk deze website niet.

Edit: ik zie dat @LuukFOD eigenlijk hetzelfde schrijft. 

Uiteindelijk zijn persoonlijke eerlijke ervaringen waar je het verste mee kunt komen, en daar is dit forum ook voor dat een ieder kan zien hoe men iets ervaart. Het blijft een feit dat met name negatieve zaken worden geschreven omdat positieve verhalen als vanzelfsprekend worden ervaren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook zo dat het negatieve eerder genoemd wordt....is met de meeste dingen zo.......blijft ook langer hangen
Vaak is het ook geduld hebben......
In een ander topic heb ik het zelf ook met Leo gehad.
Duurde idd wat langer als dat ik gewend was van ze met antwoorden.
Uiteindelijk wel een antwoord gekregen.


Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@LuukFOD @Rmnd78 @JackPot En anderen die meelezen. 

Tot op heden heb ik nog woord van LeoVegas mogen ontvangen. Ondanks dat het geld weg is en ik mijn account heb gesloten, vind ik het vreemd dat sinds zondag iedere reactie van LeoVegas uitblijft.

in al die jaren heb ik dit nog nooit meegemaakt. Meestal duurde het max 2 dagen voor ik een reactie kreeg. Dit ben ik niet van LeoVegas gewend. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Nic2209:

@LuukFOD @Rmnd78 @JackPot En anderen die meelezen. 

Tot op heden heb ik nog woord van LeoVegas mogen ontvangen. Ondanks dat het geld weg is en ik mijn account heb gesloten, vind ik het vreemd dat sinds zondag iedere reactie van LeoVegas uitblijft.

in al die jaren heb ik dit nog nooit meegemaakt. Meestal duurde het max 2 dagen voor ik een reactie kreeg. Dit ben ik niet van LeoVegas gewend. 

 

Tis inderdaad wel lang. Je kunt 't zelf nog eens proberen via de live chat. Maar of 't nog zin zal hebben? 

Je hebt je account gesloten dus ik verwacht niet dat er überhaupt. Nog bericht komt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf het bijzonder vinden te meer dat mijn verificatie en uitbetaling in minder dan een dag plaatsvonden:

Om 07.01uur (12-09-2018) de documenten aangeleverd.

2018-09-13.jpg.1a8e21f3c61616ef6ec2d77ec9a76d05.jpg

2018-09-13-1.thumb.jpg.97aed873aca19213f2e9793e08c9a884.jpg

Om 19.26 uur goedkeuring documenten en bevestiging uitbetaling

2018-09-13-3.thumb.jpg.b00fd86819c69fe9dfc727dcf9d0708b.jpg

 

Om 06.00 uur )13-09-2018) stond het geld op mijn rekening.

2018-09-13-4.jpg.13c3c5d17131199eaf776fe24cf7c924.jpg

 

2018-09-13-5.jpg.1fa1738a4fad98aec98f82ba1f34a0d8.jpg

Al met al binnen 12 uur mijn geld op mijn rekening inclusief verificatie. En dan gaat het nog om stortingen van uit een zakelijke rekening waarop mijn persoonlijke naam niet vermeld staat.

@Nic2209Dus ik vraag me af wat in er in je uitbetaling verkeerd gaat.

bewerkt door FopSmurf1 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@LuukFOD ik heb het losgelaten 😁 Via de live chat verwacht ik niet ver te komen. Maar ik ben wel ontzettend benieuwd naar reactie van LeoVegas op minstens 10 mails van mij waarop ik tot op heden nog geen reactie heb mogen ontvangen.

 

@FopSmurf1 bedankt voor het delen van jouw bevindingen en foto's. Wel fijn dat het goed is gegaan met uitbetalen. 🍀🙏🏽

Ik ben nu nog nieuwsgieriger waarom het bij mij dan zo is gegaan. Uit de uitleg van luukfod kon ik opmaken dat het meer te maken had met de paysafe betalingen. Maar dan nog ben ik verbaasd dat ze nog steeds geen enkele reactie hebben gegeven. 

Zodra ik een reactie van LeoVegas mag ontvangen zal ik deze delen.

groetjes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@FopSmurf1 Moest je een KvK inschrijving opsturen? Jij storte van bank en liet uitbetalen naar bank das anders dan t verschil met OP.

Ik moet zeggen dat 12 uur wel erg snel is ben je een grote spender dat je als VIP te boek staat? Dat maakt namelijk een groot verschil.

@Nic2209 ik denk niet dat je nog een antwoord krijgt. Toen ik nog in cs werkte en we moesten een speler een antwoord terugsturen vanuit een andere afdeling maar zijn account wat al gesloten dan sloten we t dossier zonder te emailen. Klantenservice alleen voor klanten ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...