Spring naar bijdragen

Onetime Vegas Group Pull - 7 november 2018


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Update: Iedereen die meedoet en dit wilt komt in de speciale Vegas Group Pull app (stuur mij dan even een privé berichtje met je nummer)

Update: 

Na overleg met de heren in Vegas gaan we een echte Group Poule doen. We gaan al het ontvangen geld x 2 spelen. Zeg dat we 3000$ ophalen dan spelen we maximaal 6000$ (2 x het initiële bedrag rond) We gaan bets doen van minimaal 20$ zodat we ook echt kans maken in deze relatief korte tijd op een mooie prijs. Daarna stoppen we en kunnen zullen we het rest bedrag (en hopelijk de handpays) jullie kant op sturen als we terug zijn. Eventueel kan je ook een bedrag gebruiken die we voor je privé gaan spelen en dat doen we via de group pull whatsapp.

 

We tellen de dagen af naar Vegas en hebben het er elke dag over. Samen met @TheGreatOne @ROELETTE @JackPot en @Hillichance gaan we Vegas een week aanstampen als nooit tevoren: 

Ook @LasVegasNic  @DeValsspeler @CashCow en broer Duplo, @Rick007(die mee gaat rennen) zijn in mijn stad als wij er zijn 🙂

Wat is een group pull?

 

Een gezamenlijke pot maken waarmee we een hele dag gaan gokken en dit live bij jullie brengen via onze Onetime Facebook pagina. Inzet is 100$ per persoon als je mee wilt doen. We gaan er ook een zware bet mee doen in het high roller gedeelte. Stel er doen 20 man mee (2000$) dan zit je voor 5% aandeel erin (etc.) Uiteraard doen wij (Henk, Roel, Hilco en Armijn) zelf ook mee 🙂

 

Ik wil meedoen met de Vegas Group Pull, hoe werkt dat?

De minimale leeftijd moet 21 jaar (wordt gecheckt) zijn en je mag 1 x meedoen met 100$. 100$ (is nu 86€) dient voor 1 november te zijn overgemaakt en daar kopen we dollars van die we gaan gebruiken in Vegas om te gokken. Het is een entertainment sessie waarbij we natuurlijk hopen een mooie prijs te pakken die we dan weer verdelen onder de deelnemers. Maar ga er maar vanuit dat het geld keihard op gaat (alles wordt wel in beeld gebracht). We starten in Vegas op 7 november om 11:00 uur (dat is 20:00 uur Nederlandse tijd) in het altijd gezellige Excalibur en lopen dan door richting het Bellagio en verder. Stuur mij even een privé berichtje als je mee wilt doen of laat een reactie achter in dit topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik nog een paar tips/voorwaarden meegeven.

Ik zou willen voorstellen om het totaal bedrag te verdelen over de beschikbare dagen. Dit om een tilt sessie van @JackPot of @ROELETTE te voorkomen 😜. Blijft er op een dag winst of een kleiner bedrag over, dat gaat dan zoiezo terug naar de deelnemers.

ik denk dat @Hillichance wel een goede bewaarder kan zijn van de enveloppen met @TheGreatOne als toezichthouder.

Kunnen de deelnemers ook tips geven wat er gegokt gaat worden? 

bewerkt door Gertjan_De_Meern (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik nog een paar tips/voorwaarden meegeven.
Ik zou willen voorstellen om het totaal bedrag te verdelen over de beschikbare dagen. Dit om een tilt sessie van [mention=5]JackPot[/mention] of [mention=213]ROELETTE[/mention] te voorkomen . Blijft er op een dag winst of een kleiner bedrag over, dat gaat dan zoiezo terug naar de deelnemers.
ik denk dat [mention=240]Hillichance[/mention] wel een goede bewaarder kan zijn van de enveloppen met [mention=4]TheGreatOne[/mention] als toezichthouder.
Kunnen de deelnemers ook tips geven wat er gegokt gaat worden? 

Er zijn 2 bet mogelijkheden;

-de grouppull, waarin vooral échte grote bets gedraaid gaan worden (20 dollar spins zijn geen uitzondering)
-de private bet, waarbij we echt alleen voor jou gokken op de door jou gewenste inzet en kast

Grouppull is dus niet voor mietjes, maar met meer inleggers wordt je inzet in een bigspin ook steeds lager. 40 deelnemers in 20 dollarspins, betekent maar 0,50 inleg per spin.

Wat we weten van Vegas is dat op bijv 10ct kasten de RTP veel hoger is dan op 1ct, 2ct en 5ct kasten. Volatiele sessies zijn te verwachten met een hogere uiteindelijke verwachtingswaarde dan de kleine betjes...!

Riemen vast; Onetime gaat Vegas rocken in november!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Gertjan_De_Meern:

Mag ik nog een paar tips/voorwaarden meegeven.

Ik zou willen voorstellen om het totaal bedrag te verdelen over de beschikbare dagen. Dit om een tilt sessie van @JackPot of @ROELETTE te voorkomen 😜. Blijft er op een dag winst of een kleiner bedrag over, dat gaat dan zoiezo terug naar de deelnemers.

ik denk dat @Hillichance wel een goede bewaarder kan zijn van de enveloppen met @TheGreatOne als toezichthouder.

Kunnen de deelnemers ook tips geven wat er gegokt gaat worden? 

Nee liever niet, als dat zo is dan weet ik nog niet zeker of ik mee ga doen!!

grouppull, is meestal bigbets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Gertjan_De_Meern:

Mag ik nog een paar tips/voorwaarden meegeven.

Ik zou willen voorstellen om het totaal bedrag te verdelen over de beschikbare dagen. Dit om een tilt sessie van @JackPot of @ROELETTE te voorkomen 😜. Blijft er op een dag winst of een kleiner bedrag over, dat gaat dan zoiezo terug naar de deelnemers.

 

7e november is de Group Poule. Met zo'n 5000$ op pad gaan en maximaal knallen 🙂  We zullen vaker online gaan (andere dagen en daar met eigen geld of die van anderen een gokje wagen) Mensen kunnen zich daar ook voor inschrijven (zie andere topic over Vegas)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...