Spring naar bijdragen
TheGreatOne

Onetime Vegas Group Pull - 7 november 2018

Recommended Posts

8 x 100$ ontvangen en van onze Gokholtante de privé bet.

Er komen nog aantal betalingen binnen (3 weet ik zeker) en dan zitten we met 10 man in Vegas ook nog die meedoen, dan zouden we nu op 2100$ zitten in de totale group pull. Ik heb ook naar andere een PM gestuurd maar daar geen reactie of betaling ontvangen en zijn er ook nog 5.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is toch wel weer te gek! @Gokholtante is nog nooit in Las Vegas geweest en toch gokt ze  in Las Vegas! Ze gokt mee met de mannen en laat de @DeValsspeler poker spelen in Las Vegas. Toch nog een beetje Vegas-gevoel. Zet hem op mannen! Maak er mooie gok-gebeurtenissen van!

Maar ze gaat vanavond wel even langs Jack's waar een reis naar Las Vegas verloot wordt. Eigenlijk wil ze gewoon mee.....

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tja, de reis naar Las Vegas helaas niet gewonnen bij Jack's gisteravond. Wel de roulette verslagen. Maar de opbrengst was niet genoeg voor een ticket naar Las Vegas. Ach, het gaat weer in de gokportemonnee, en wie weet, alle kleine winstjes van 50 euro zijn op een gegeven moment samen ook een ticket waard. @Gokholtante haar tijd komt nog wel. Voor nu, afstandsgokjes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als er nog mensen mee willen doen dan nog even snel reageren zodat we de administratie helemaal in orde hebben voordat we vertrekken. Ik heb ook een paar dames die ik ken (wonen in Vegas) gevraagd of ze een dagje met ons mee poulen. 

e044aba1-7567-4533-b101-39866250e889.jpg

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden