Spring naar bijdragen

KLM gaat rechtstreeks op Vegas vliegen in 2019


Wolfie

Aanbevolen berichten

Ik zit al te kijken bij Expedia om met de eerste KLM vlucht mee te gaan voor maar 596e en super tijden!

Je vliegt om 12:30 uur weg (dus geen hotel ervoor nodig) en om 14:15 uur zit je al in Vegas (plaatselijke tijd) Vliegtijd onder de 10 uur (van gate naar gate in 10:45u)

 

Terug vlucht om 16:05 om de volgende dag om 11:05 uur aan te komen, waanzinnige tijden en kan je mooi rustig uitslapen op dag van vertrek en het s'avonds nog lekker laat maken de laatste Vegas dag. 

 

Met hotel erbij kost in mijn ogen ook geen drol en zit je voor 800e als in Downtown als je de kamer voor je alleen wilt hebben anders nog goedkoper!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-9-2018 om 14:38 zei Wolfie:

Ja, goede aankomst en vertrektijden zijn zo enorm veel beter. Niks erger dan om 07.00 uur s ochtends al te moeten vertrekken. 

Mwa... als @Hillichance en ik naar Vegas gaan maakt het mij niet uit hoe laat of wanneer we gaan. De reis zelf maken we al een feestje van, ipadje mee met films, wat te snacken, wat leesblaadjes en vervolgens mensen kijken en beoordelen. Beetje eten bij de tussenstop, nee hillie en ik maken er wel een feestje van:) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwa... als [mention=240]Hillichance[/mention] en ik naar Vegas gaan maakt het mij niet uit hoe laat of wanneer we gaan. De reis zelf maken we al een feestje van, ipadje mee met films, wat te snacken, wat leesblaadjes en vervolgens mensen kijken en beoordelen. Beetje eten bij de tussenstop, nee hillie en ik maken er wel een feestje van:) 

De aankomst op Schiphol is de start van de vakantie! 🕺🏻
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteraard is de vlucht al een feestje, dat maken wij er ook altijd van. Maar ik kom toch echt liever om 14.15 uur relatuef uitgerust aan dan 8 uur s'avonds na een reis van 18 uur.

En 's ochtends heel vroeg vertrekken uit vind ik echt een drama. Als je om 07.00 vertrekt heb je niks aan de nacht daarvoor, omdat je om 04.00 uur al op moet om de auto weg te brengen en op tijd op het vliegveld te zijn. 

Vroeg landen en laat vertrekken levert je per saldo bijna een hele dag extra Vegas tijd op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Wolfie:

Uiteraard is de vlucht al een feestje, dat maken wij er ook altijd van. Maar ik kom toch echt liever om 14.15 uur relatuef uitgerust aan dan 8 uur s'avonds na een reis van 18 uur.

En 's ochtends heel vroeg vertrekken uit vind ik echt een drama. Als je om 07.00 vertrekt heb je niks aan de nacht daarvoor, omdat je om 04.00 uur al op moet om de auto weg te brengen en op tijd op het vliegveld te zijn. 

Vroeg landen en laat vertrekken levert je per saldo bijna een hele dag extra Vegas tijd op.

😂 midden in de nacht om 4 uur weg is een probleem, maar 4 uur slaap per nacht in vegas niet😅 als je dan om 8-9 uur naar he bed gaat de dag ervoor... of zie ik iets over t hoofd 😛 daarnaast, ik slaap de nacht er voor toch al heeel slecht 😓

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Slimme zet van KLM. 

De Dreamliner van KLM is sowieso op alle fronten al beter dan de 747 of 777 van BA. Komt nog bij dat overstappen in de UK na de Brexit niet simpeler, sneller of leuker zal worden. Denk dat voor de meeste Europeanen die niet in de UK de keus zo is gemaakt en dat die dan in het voordeel uitvalt van KLM/Schiphol i.p.v. BA/Heathrow. Schiphol is ook een prima overstapvliegveld. 

Vluchttijden ook prima. Wat ik altijd vervelend vind is ruim voor de inchecktijd arriveren (of je moet 'n dag extra boeken omdat je ergens vroeg in de ochtend arriveert) en vanaf je bestemming heel vroeg (dan ben je je laatste dag al half kwijt) of heel laat (als de vakantie dan toch afgelopen is, dan liefst rond uitchecktijd richting het vliegveld) weg. Dat zit bij KLM allemaal goed straks. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 5 maanden later...
44 minuten geleden zei TheGreatOne:

Er wordt veel reclame gemaakt door KLM voor de rechtstreekse vluchten die naar Las Vegas gaan vanaf juni.

Zijn er al Onetimers die een rechtstreekste vlucht hebben geboekt via KLM?

Schermafbeelding 2019-04-10 om 09.00.37.png

Nog niet, maar ben het wel van plan. Heb ook meegedaan met de prijsvraag via KLM voor een gratis vakantie naar Las Vegas incl tickets voor Hans Klok. Uitslag 17 april, dus ben benieuwd hahaha. Iedereen die meegedaan heeft krijgt sowieso 250 euro korting op een KLM package deal en de eerste 50 boekers kaartjes voor Hans Klok 🙃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...