Spring naar bijdragen

Doe jij mee met spaarprogramma's?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Doen jullie mee met online spaar programma's zoals Euroclix, Crazymails, OnlineCashen, MyClics, Spaarbron, Spaaractief etc.?  Ik heb ooit dit een tijdje volgehouden en na 30€ gestopt omdat het best veel werk was en erg langzaam ging. Zijn er tegenwoordig nog handige spaarprogramma's waar jullie actief mee zijn en betrouwbaar zijn?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sparen met loyaliteitsprogramma's is ronduit een sigaar uit eigen doos, c.q. een beloning voor het goedkoop verkrijgen van marketinginformatie voor bedrijven. Misschien dat MyVegas daar een uitzondering op is, dat speel ik niet dus  daarover kan ik ook niet over oordelen.

Het enige waar ik gebruik van maak zijn eventuele VIP-aanbiedingen. En ja, ook deze komen uit je eigen zak. Echter heb je wel direct en concreet een aanbieding waar je gebruik van kunt maken of niet. Alle andere spaarprogramma's zoals Jos Verstappenzegels, airmails, klantenkaart X, Y, Z etc........duurt me te lang. Nou DE-punten dan, maar ik drink geen DE 😕

In twee spaarprogramma's heb ik wel een bijzondere interesse hoewel ik dat nog eens moet uitvogelen. De spaarzegels van de Jumbo en AH. Voor zover mij bekend is, krijg/kan je enkel een x% spaarzegels van je aankoopbedrag exclusief rookwaren en artikelen van de servicebalie kopen. Maar 4% rendement is toch heel interessant. Alleen dat likken van die zegels en een boekje volplakken is nu niet echt aantrekkelijk en milieubewust.

Afgelopen week n.a.v. een brief van airmiles die punten eens ingeruild in hun shop. 92.000 punten ingewisseld voor allerlei artikelen waarvoor geen bijbetaling vereist was. Dus gaan er nog een keukenmachine, staafmixer, reiskoffer, stofzuiger, dekbedovertrekken , handdoeken etc. mijn kant opkomen. Kunnen een aantal zaken direct op MP gezet worden 😀

bewerkt door FopSmurf1 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.