K. Ronos Geplaatst maart 12, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst maart 12, 2020 8 uur geleden zei wouter5: Ben ik nou blind. Toch niet veel verschil? Alleen level 0 weggehaald (waar al niks te halen was) en aangesloten nachten is toegevoegd. Voor buffetten niks gewijzigd toch dan? Je kon eerst bij VIP3, vier nachten boeken. Dat was een investering van €200. In feite €50 per kamer per nacht voor je investering. Nu kun je bij VIP3 nog maar 2 nachten boeken. En dus is een kamer in feite €100 per nacht geworden voor je investering. VIP4 en 5 zijn namelijk helemaal niet te betalen. Telkens een gegeven paard in de bek kijken, het neemt extreme vormen aan bij Wynn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGreatOne Geplaatst maart 12, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst maart 12, 2020 1 uur geleden zei K. Ronos: Telkens een gegeven paard in de bek kijken, het neemt extreme vormen aan bij Wynn. Ze mogen dadelijk blij zijn als ze nog mensen in hun hotel hebben. Corana virus bijt ze behoorlijk in hun kont. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wouter5 Geplaatst maart 12, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst maart 12, 2020 Aha, ok. Tnx voor de uitleg @Money Penny & @K. Ronos 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Allesofniets Geplaatst mei 16, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst mei 16, 2020 Ik krijg vandaag iedere keer de melding in de app restart the game. Ik kan dus niet spelen. Gsm al een paar uitgezet, alle apps afgesloten maar niets helpt. Hebben meer mensen hier last van of weet iemand een oplossing? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeValsspeler Geplaatst mei 16, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst mei 16, 2020 Hier lijkt er niks aan de hand. Ik krijg deze melding wel regelmatig als mijn wifi net niet genoeg bereik heeft en ik overschakel naar 4g, dus misschien heeft het met je internet te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Allesofniets Geplaatst mei 16, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst mei 16, 2020 Bedankt voor de tip maar dit had ik ook geprobeerd. Had de wifi even uitgezet en op 4 g geprobeerd maar hielp ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ryan Geplaatst mei 18, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst mei 18, 2020 Op 16-5-2020 om 15:18 zei Allesofniets: Ik krijg vandaag iedere keer de melding in de app restart the game. Ik kan dus niet spelen. Gsm al een paar uitgezet, alle apps afgesloten maar niets helpt. Hebben meer mensen hier last van of weet iemand een oplossing? even app verwijderen en opnieuw installeren? heb dat zelf ook 1x gedaan en dat hielp toen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Allesofniets Geplaatst mei 18, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst mei 18, 2020 Dank je Ryan. Zat daar ook aan te denken maar heb ik dan al mijn punten nog? Ik heb mijn Facebook volgens mij wel gekoppeld maar dat weet ik niet zeker. Ik heb wel al eens rewards verzilverd dus ga er vanuit dat er iets gelogd is aan mijn persoon/spel. Ik heb nog iets van 11 k aan gems. Ik ga van de week eens contact opnemen met de Wynn als het nog niet werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ryan Geplaatst mei 18, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst mei 18, 2020 1 uur geleden zei Allesofniets: Dank je Ryan. Zat daar ook aan te denken maar heb ik dan al mijn punten nog? Ik heb mijn Facebook volgens mij wel gekoppeld maar dat weet ik niet zeker. Ik heb wel al eens rewards verzilverd dus ga er vanuit dat er iets gelogd is aan mijn persoon/spel. Ik heb nog iets van 11 k aan gems. Ik ga van de week eens contact opnemen met de Wynn als het nog niet werkt. het is absoluut noodzakelijk om via FB gekoppeld te zijn. Anders heb je risico dat je ( bij bv verlies, diefstal of kapot gaan van je telefoon) alles kwijt raakt. Zodra het gekoppeld is kan je app gewoon verwijderen, opnieuw installeren, inloggen via FB en klaar. heb ik al paar keer gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Allesofniets Geplaatst mei 18, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst mei 18, 2020 Ik ga even kijken. Nogmaals dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Allesofniets Geplaatst mei 19, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst mei 19, 2020 Vandaag contact opgenomen met de mensen van de app. Hun gevraagd of ik het gewoon kon verwijderen en opnieuw kon installeren zonder data verlies. Dit kon zelfs al was facebook niet gekoppeld. Zie onderstaand antwoord. Misschien handig als iemand in de toekomst dezelfde problemen ervaart. Ik heb het gedaan en ik heb alles nog nog. Nu wel voor de zekerheid FB gekoppeld. Allen bedankt voor de hulp en tips. We are extremely sorry for this inconvenience. Please uninstall and reinstall the app and after that restart your device too. It won't erase your user details if you have already connected your player ID with your Facebook account. Also, if you haven't connected your player ID to the Facebook profile yet there is nothing to worry about as long as you are changing the device. Because our app has already locked the device you use to play and after the reinstallation, it will fetch the same user details. We hope this information was helpful. Please let us know if you have further queries 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.