Spring naar bijdragen

Wynn slots app, nog meer rewards ;-)


Money Penny

Aanbevolen berichten

Mijn eerste kamer (nacht) is verdiend op naar de volgende 1500 Gems en dan een mooie datum uitzoeken. Mijn vrouw is er ook al overheen (eerste 1500 gems)

Ik heb nou redelijk goed door wanneer ik moet gaan spelen. Ik zoek de combinatie acties op zoals om 21:00 uur en dan ook met die kraskaarten en dan kan het hard gaan. Belangrijk is wel dat je genoeg punten (bankroll) hebt en kan je beter sparen om deze aanvallen te gaan doen om de swings goed op te vangen.

battle tournament.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Allesofniets:

Die kraskaarten die schieten lekker op en zeker als je ze allemaal haalt. Welke stakes speel jij die battles Armijn? Ik heb bijna mijn tweede nacht binnen. Had ik niet verwacht. Ik ga die gebruiken in juni. 2 nachten signature via my vegas dan 6 dagen down town en dan als toetje 2 nachten Wynn.

Ik speelde de 1M battles maar nu de 10M nu ik genoeg punten heb, ik pak dan per rondje zo'n 4.5 Gem.

Lekker zeg al bijna de 2e nacht, gaat het sparen langzamer na 1500 Gems of gewoon hetzelfde spaar tempo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ik een overnachting heb geboekt kan ik niet meer zien wat de overnachtingen kosten in de app. Kan iemand voor mij een screenshot plaatsen van wat de nachten kosten in de maand juni 2019? Bij voorbaat dank.

 Ik heb het al in mijn draadje gevraagd de tiende keer vegas maar weet iemand hier of je alleen de 2 overnachtingen in een keer kan boeken of ook los van elkaar. Ik ga er direct oo even een email uit naar de Wynn sturen met deze vraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Allesofniets:

Daar ik een overnachting heb geboekt kan ik niet meer zien wat de overnachtingen kosten in de app. Kan iemand voor mij een screenshot plaatsen van wat de nachten kosten in de maand juni 2019? Bij voorbaat dank.

 Ik heb het al in mijn draadje gevraagd de tiende keer vegas maar weet iemand hier of je alleen de 2 overnachtingen in een keer kan boeken of ook los van elkaar. Ik ga er direct oo even een email uit naar de Wynn sturen met deze vraag.

Alsjeblieft. Ik denk dat het beide kan, maar nog niemand die ik ken heeft 2 nachten gescoord.

IMG_7939.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natasja bedankt. Deze info heb jij gewoon uit de app neem ik aan? Dat is duidelijk. Ben toch benieuwd naar de reactie op mijn mail. Heb aanegeven dat ik teleurgesteld was dat ze het aantal gems omhoog hadden gegooid. Week eerder was het namelijk nog 300 gems per nacht minder. Zullen ze waarschijnlijk niets aan doen maar je weet het nooit daar heel Vegas op service draait en leeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Allesofniets:

Natasja bedankt. Deze info heb jij gewoon uit de app neem ik aan? Dat is duidelijk. Ben toch benieuwd naar de reactie op mijn mail. Heb aanegeven dat ik teleurgesteld was dat ze het aantal gems omhoog hadden gegooid. Week eerder was het namelijk nog 300 gems per nacht minder. Zullen ze waarschijnlijk niets aan doen maar je weet het nooit daar heel Vegas op service draait en leeft.

Hi, dit is een reactie via mail van het wynN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok bedankt. Misschien is mijn Engels niet zo goed want bij mij reageerde ze niet middels email.😉 Kreeg vanmiddag wel een telefoontje maar dacht dat is een of ander vaag iets. Bleek de Wynn te zijn maar de voicemail was zeer onduidelijk en slecht verstaanbaar. Heb verzocht om morgen even terug te bellen. Maar met jouw email zijn eigenlijk al mijn vragen beantwoord. Ik ga proberen of ik zelf de prijzen in de gaten kan houden voor juni en dan annuleer ik gewoon als de prijzen zijn gedaald en boek ik direct 2 nachten. Probleem opgelost. Wie weet speel ik die 600 gems ook nog wel bij elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben netjes terug gebeld vandaag door de Wynn. Men gaf een uitleg die overeen komt met de tekst van Natasja. Men kon dus niets voor mij betekenen. Je merkt wel op de wijze hoe men je behandeld dat dit een tophotel is. Ze doen er alles aan om behulpzaam te zijn. Kunnen sommige hotels een puntje aan zuigen in Vegas. Nu maar weer doorsparen. Misschien de overnachtingen van de eerste 2 dagen van de vakantie halen ipv de laatste 2. Scheelt nu 300 gems. Ik kan inmiddels zelf kijken op de tablet. Heb alleen wel de signature al geboekt via my vegas. Kijken of ik dat later nog kan annuleren en anders jammer maar helaas punten kwijt maar heb 1.8 miljoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Het is mij toch gelukt om voldoende punten binnen te harken voor een tweede nacht in de Wynn. Het aantal gems was gedaald naar 1700 per nacht en ik had er nog ruim 1600 en die nacht die ik geboekt had kostte 1800 gems. Dus zojuist de reeds geboekte nacht geannuleerd en direct twee nachten achter elkaar geboekt. Dit annuleren is super makkelijk. Jij hebt direct je punten terug en het opnieuw boeken stelt ook geen reet voor. Dus 2 dagen in luxe in juni.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Allesofniets:

Het is mij toch gelukt om voldoende punten binnen te harken voor een tweede nacht in de Wynn. Het aantal gems was gedaald naar 1700 per nacht en ik had er nog ruim 1600 en die nacht die ik geboekt had kostte 1800 gems. Dus zojuist de reeds geboekte nacht geannuleerd en direct twee nachten achter elkaar geboekt. Dit annuleren is super makkelijk. Jij hebt direct je punten terug en het opnieuw boeken stelt ook geen reet voor. Dus 2 dagen in luxe in juni.

Dat zijn mooie berichten, ben zo benieuwd hoe het je gaat bevallen bij de Wynn.  En het is al bijna zover, op naar de voorpret die nu maximaal kan beginnen. Ik spaar nog rustig door bij The Wynn app maar heb in een dolle bui al mijn punten verspeeld en moet weer sparen en langzaam opbouwen. Mooi dat je ook op een app op tilt kan raken 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je merkt idd wel eens dat je langer door speelt dan dat je eigenlijk wilt. Maar ja het kost ook geen klote dus er is eigenlijk niets aan de hand buiten dat jij je muntjes dan verbrand. Ik ben nu wel benieuwd hoe lang het duurt alvorens ik weer nieuwe nachten bij elkaar heb gesprokkeld. Zal zeker goed gaan bevallen die luxe ondanks dat ik er niet veel zal zijn. Wil natuurlijk wel ff naar het zwembad gaan en het buffet moet weer eens geprobeerd worden. Is al weer wat jaartjes geleden dat ik data geweest ben.

 

Net even terug gekeken en ik heb er ongeveer een half jaar over gedaan om 2 overnachtingen te sparen.

bewerkt door Allesofniets (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Gans1977:

Ik speel zelf sinds oktober en heb inmiddels 12218 gems en mijn vrouw heeft er rond de 5500. Ik zie dat je maximaal 4 nachten achter elkaar kunt boeken. Kan ik het jaar erna wel weer opnieuw nachten boeken of is 4 nachten echt het maximaal aantal nachten dat je via de app mag incasseren per persoon? 

Je kan in een x vier nachten boeken (2 per persoon) en daarna kan je gewoon weer boeken (nadat je geweest bent). Wat een aantal (12218) kan je ons de heilige graal verklappen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen, ik zit zelf op 2300 nu (vanaf de zomer bezig)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Gans1977:

Ik speel zelf sinds oktober en heb inmiddels 12218 gems en mijn vrouw heeft er rond de 5500. Ik zie dat je maximaal 4 nachten achter elkaar kunt boeken. Kan ik het jaar erna wel weer opnieuw nachten boeken of is 4 nachten echt het maximaal aantal nachten dat je via de app mag incasseren per persoon? 

WoW dat zijn echt veel gems 👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei TheGreatOne:

Je kan in een x vier nachten boeken (2 per persoon) en daarna kan je gewoon weer boeken (nadat je geweest bent). Wat een aantal (12218) kan je ons de heilige graal verklappen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen, ik zit zelf op 2300 nu (vanaf de zomer bezig)

Ik heb een keer met inzet 2.4 miljoen bij Dragon Power de Platinum reward gewonnen van 2,4 mld ongeveer.  Heb hem toen heel lang met inzet 400.000 laten spinnen. Verder speel ik ook vaak alleen tijdens scratchers. Als je dan op verlies staat maak je dit met de bonussen op die kaarten dan vaak weer goed.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Ik wil niemands vreugde bederven, maar in de terms and conditions is het onderstaande te lezen. Ik vind het best wel teleurstellend na alle tijd die ik aan deze app heb besteedt. Ik ben ook wel benieuwd naar het waarom van dit.

2. Eligibility
You are expressly prohibited from using the Site and App if you:
• Are under 21 years of age;
• Are a resident of the European Economic Area or United Kingdom;
• Reside in a jurisdiction in which use of the Services is prohibited; or
• Are otherwise prohibited from using the Services by any law, regulation, or rule.
If you are prohibited from using the Site or App, you must navigate away or cease use of the Site
and App immediately. 

Bron: http://www.wynnslot.com/doc/wlv-tos-v2.pdf?v=v2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet meer wie het was maar er is al iemand in dit draadje die een reward heeft verzilverd. Ik denk dat die zin over Europa er alleen in staat daar online gokken illegaal is. Het zegt dus niets als je het spel toch speelt dat je de rewards niet in kunt leveren. Hun kunnen ook niet checken waar je woont als je aan die balie staat. Zien alleen aan je paspoort als je aan die balie staat waar je geboren bent. Denk dus dat die regel alleen maar bedoeld is om hun zelf in te dekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Allesofniets:

Ik weet niet meer wie het was maar er is al iemand in dit draadje die een reward heeft verzilverd. Ik denk dat die zin over Europa er alleen in staat daar online gokken illegaal is. Het zegt dus niets als je het spel toch speelt dat je de rewards niet in kunt leveren. Hun kunnen ook niet checken waar je woont als je aan die balie staat. Zien alleen aan je paspoort als je aan die balie staat waar je geboren bent. Denk dus dat die regel alleen maar bedoeld is om hun zelf in te dekken.

Klopt, heb nu 2 mensen gesproken uit Nederland die het al verzilverd hebben en in onze Vegas app groep gaan er een aantal binnenkort naar The Wynn toe die ook de kamers gratis hebben. Ik blijf het monitoren en het uiteraard doorsparen 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Op 29-3-2019 om 00:21 zei mslangen777:

Beste mensen,

Ik wil niemands vreugde bederven, maar in de terms and conditions is het onderstaande te lezen. Ik vind het best wel teleurstellend na alle tijd die ik aan deze app heb besteedt. Ik ben ook wel benieuwd naar het waarom van dit.

2. Eligibility
You are expressly prohibited from using the Site and App if you:
• Are under 21 years of age;
• Are a resident of the European Economic Area or United Kingdom;
• Reside in a jurisdiction in which use of the Services is prohibited; or
• Are otherwise prohibited from using the Services by any law, regulation, or rule.
If you are prohibited from using the Site or App, you must navigate away or cease use of the Site
and App immediately. 

Bron: http://www.wynnslot.com/doc/wlv-tos-v2.pdf?v=v2

hi all, nieuw lid hier, tot nu toe alleen meegelezen. hartelijk dank voor de tips/tricks voor de Wynn app. inmiddels 2 nachten bij elkaar gespeeld en geboekt. bij het boeken moet je dus 'personal info invoeren'. heeft iemand dit al gedaan? en zo ja, heb je een Nederlands adres opgegeven of iets anders?

ik heb nu gewoon mijn Nederlandse adres opgegeven (wilde Curacoa oid doen, maar kon die niet uit de landenlijst kiezen) en maak me een beetje zorgen dat vanwege mijn locatie dit geannuleerd zou kunnen worden, benieuwd of iemand daar al ervaring mee heeft of over heeft nagedacht, alle tips zijn welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...