Jump to content
Money Penny

Wynn slots app, nog meer rewards ;-)

Recommended Posts

Misschien moeten ze nog exact uitvogelen wat ze daar mee willen. Ik kan mij zo maar voorstellen dat ze een limiet willen verbinden aan het aantal bufetten wat je mag kopen. Want het gaat ze heel wat kosten als iedereen in eens zijn gems niet meer voor een kamer gebruikt maar voor 10 buffetten. Hadden ze natuurlijk ook eerder kunnen uitvogelen maar denk dat deze een verandering een noodgreep was daar de kosten baten van het weggeven van de kamers niet rendabel was. Men had denk ik meer inkomsten verwacht vanuit het spel.

Voor een buffet moet je minimaal VIP status 1 hebben, dus minimaal 2500 VIP punten. Ik zit hier nu nog in, maar dit vervalt over een aantal dagen. Dus dan kom ik weer in 0 en kom ik nooit meer in 1 zonder aankopen te doen..beetje jammer Wynn.

5 uur geleden zei TheGreatOne:

Ik hoop voor 10 november zodat we het meteen kunnen uitproberen in The Wynn.

Je zou zeggen dat het snel moet gaan gebeuren omdat het er al een tijdje staat (coming soon)

Ik hoop voor 13-10 dan vliegen wij die kant op 😉

Ik zie nu in de Wynn app staan dat de dagen die je hebt om de VIP punten te sparen weer opgerekt zijn. Deze staat nu op 63 dagen. Dus je hebt langer de tijd om op te bouwen en deze in te wisselen voor een gratis buffet of kamer 🙂

• Like 1

Ik zit er de laatste tijd vrij diep in en weet ongeveer wel hoe de hele handel in elkaar steekt! Laat maar weten of ik je ergens bij kan helpen.

7 uur geleden zei CashCow:

Ik zit er de laatste tijd vrij diep in en weet ongeveer wel hoe de hele handel in elkaar steekt! Laat maar weten of ik je ergens bij kan helpen.

Bedoel jij hier mee dat jij een manier hebt hoe jij het tweede level kunt behalen zonder aankopen? Dus boeken van kamers zonder aankopen te doen.

21 uur geleden zei Allesofniets:

Kieper het antwoord als je wil hier maar neer dan want ik weet echt niet hoe ik die 10000 voor een kamer zou moeten halen zonder aankopen. 

Graag hoor ik hier ook van.

Ik ben druk bezig met gems sparen voor mijn (nog te plannen) trip van eerste helft 2020