Spring naar bijdragen

Unibet weddenschap


Aanbevolen berichten

Hey, 

Ik heb vanmiddag een weddenschap geplaatst op een voetbalwedstrijd via unibet. Binnen 10 minuten stond het 1-1 dus toen heb ik over 2.5 doelpunten ingezet vóór 29.59ste minuut. 2 minuten later keek ik en stond het weer1-0...het tweede doelpunt was blijkbaar afgekeurd. Natuurlijk zou ik die weddenschap niet hebben geplaatst als het 1-0 was. Ik heb dit vervolgens uitgelegd bij unibet en het komt er op neer dat ik 'pech' heb en dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is om de juiste score te weten...Wat vinden jullie? Kan dit zomaar? De score wordt op unibet vrij vaak fout weergeven en eigenlijk wordt die bet dan altijd gevoid. Dit was de 2de keer dat het gebeurde vandaag en die eerste werd gelijk gevoid.

 Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet dat meeste boekhouders in dit geval zelfde beleid handhaven als die van unibet .
Klinkt niet eerlijk maar blijft je eigen verantwoordelijkheid idd .
Ben benieuwd wat @LuukFOD zegt . Want hij heeft daar gewerkt .
Of dit hun vaste beleid is of er is sprake van een fout score op de  board dus de bet niet geldig  ? Als het goed is hij moet het weten . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-10-2018 om 16:35 zei Pat:

Ik weet dat meeste boekhouders in dit geval zelfde beleid handhaven als die van Unibet .
Klinkt niet eerlijk maar blijft je eigen verantwoordelijkheid idd .
Ben benieuwd wat @LuukFOD zegt . Want hij heeft daar gewerkt .
Of dit hun vaste beleid is of er is sprake van een fout score op de  board dus de bet niet geldig  ? Als het goed is hij moet het weten . 

 

Op 16-10-2018 om 18:18 zei LuukFOD:

Een speler is ten allertijden zelf verantwoordelijk om de tussenstanden etc te weten. Unibet probeert de live score zo accuraat mogelijk weer te geven maar er kunnen geen enkele rechten aan ontleend worden. Wordt ook heel duidelijk in de voorwaarden vermeld. 

Om 't hard te zeggen je hebt dikke pech. 

 

Ze zijn er in ieder geval niet consequent mee. Het is 2 keer gebeurt vandaag en de eerste keer werd de weddenschap wel void verklaard. Het was gelukkig maar €5.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei babbelaar:

 

Ze zijn er in ieder geval niet consequent mee. Het is 2 keer gebeurt vandaag en de eerste keer werd de weddenschap wel void verklaard. Het was gelukkig maar €5.

Bet kan nooit daarom void verklaard worden. Overigens een tip in een geval van dit. Vraag of ze kunnen checken of de odds correct waren. Het gebeurt namelijk wel eens dat de live score incorrect is en daardoor ook een verkeerde odd wordt aangeboden. Is dat het geval kan de bet alsnog void verklaard worden. 

Dit is wat wij wel deden voor klanten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-10-2018 om 21:12 zei LuukFOD:

Bet kan nooit daarom void verklaard worden. Overigens een tip in een geval van dit. Vraag of ze kunnen checken of de odds correct waren. Het gebeurt namelijk wel eens dat de live score incorrect is en daardoor ook een verkeerde odd wordt aangeboden. Is dat het geval kan de bet alsnog void verklaard worden. 

Dit is wat wij wel deden voor klanten. 

Ja als je niet over 2,5 goals had maar under 2,5 goals in die interval had gezet. Nee, bookmakers toen dat eerder in hun voordeel dan nadeel. Het enige wat je gepresenteerd krijgt zijn de voorwaarden als je in de livechat zit. Gelukkig geen hoog bedrag. Voortaan enkele minuten wachten als je live speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Namka:

Ja als je niet over 2,5 goals had maar under 2,5 goals in die interval had gezet. Nee, bookmakers toen dat eerder in hun voordeel dan nadeel. Het enige wat je gepresenteerd krijgt zijn de voorwaarden als je in de livechat zit. Gelukkig geen hoog bedrag. Voortaan enkele minuten wachten als je live speelt.

Klinkklare nonsens. Als de bet opnieuw gesetteld word of gevoid dan is dat voor een ieder die de bet heeft geplaatst gelijk. Of je nu gewonnen of verloren hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ALS ja.. soms void een bepaalde bookmaker wel een bet maar een andere grote bookmaker niet, terwijl het dezelfde bet is. Bijv bij opgave in tennis. Ik heb het dus over bookmakers in het algemeen. Natuurlijk staat die odd niet goed bij die 1-1 stand. Je schrijft ook, dat deden wij met klanten. Ja wij, je moet het maar treffen in die livechat he? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Namka:

ALS ja.. soms void een bepaalde bookmaker wel een bet maar een andere grote bookmaker niet, terwijl het dezelfde bet is. Bijv bij opgave in tennis. Ik heb het dus over bookmakers in het algemeen. Natuurlijk staat die odd niet goed bij die 1-1 stand. Je schrijft ook, dat deden wij met klanten. Ja wij, je moet het maar treffen in die livechat he? 

Niet elke bookie heeft dezelfde regels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Namka:

ALS ja.. soms void een bepaalde bookmaker wel een bet maar een andere grote bookmaker niet, terwijl het dezelfde bet is. Bijv bij opgave in tennis. Ik heb het dus over bookmakers in het algemeen. Natuurlijk staat die odd niet goed bij die 1-1 stand. Je schrijft ook, dat deden wij met klanten. Ja wij, je moet het maar treffen in die livechat he? 

Opgave tennis is inderdaad een speciaal geval. Speel wint of verlies van een tennisser krijg je bij een opgave wel uitbetaald, maar speel je overs of unders dan gaat die op void.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...