Spring naar bijdragen

[Trip report] 21 oktober tot 9 november 2018


DeValsspeler

Aanbevolen berichten

In LA eerst een tijdje over Hollywood boulevard gelopen. Eerlijk gezegd niet heel erg bijzonder. Wel even een kijkje genomen in Ripply's Believe it or not. Was geinig, maar eigenlijk ook niet de $20 waard.

Airbnb was prima en na ingecheckt te hebben in mijn dollarpak naar het Magic Castle.

Bij binnenkomst moet je Open Sesame tegen een uil in de boekenkast zeggen en dan schuift deze open. Helaas mocht je binnen verder geen foto's maken.

Eerst aan het diner. Prijzen zijn er stevig, helemaal van de specialiteit van de dag. Was even schrikken, maar wel lekker.

Daarna drie shows kunnen zien die allemaal leuk waren en ook nog wel wat dingen gezien die me verbaasden. Al met al een leuke avond. IMG_20181030_155307091_HDR.jpegIMG_20181030_175033471_HDR.jpegIMG_20181031_013819496.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie updates Peter. Ja die Hollywood boulevard heeft een enorme aantrekkingskracht maar stelt geen hol voor. Zelfs in Assen zijn er leukere dingen 🙂 . Wel super stoer dat je dit allemaal doet. Als ik een Peter zou zijn, zou ik de hele dag random trucs doen bij leuke mensen en meiden, gewoon continue 🙂 Hoe doet je dollar pak het in The States?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij terugkomst in Las Vegas huurauto opgehaald. Toch wel fijn hoor, net even wat meer vrijheid dan een Uber, en als je twee tripjes maakt dan zijn de kosten vergelijkbaar. Alleen parkeren kan het nog duur maken. Golden Nugget was $5 per uur met max van $20. Gelukkig krijg je een stempel als je er eet, dan is het weer gratis en ook bij spelen kun je een stempel krijgen.

Prima gegeten en daarna mijn eerste pokertoernooi in jaren gespeeld. $70 inleg, helaas waren er maar 15 deelnemers. Wel gezellige mensen, waaronder een heel lief oud vrouwtje waar ik naast kwam te zitten toen de tafels werden samen gevoegd. Ze maakte een paar mooie handen en was de hele tijd chipleader. Met 4 spelers over besloten we $70 uit de prijzenpot te halen voor de bubble. Even later waren we nog met 3 over, oude vrouwtje en ik hadden ongeveer even veel, de derde een stuk minder. Hij moest blut, of een potje winnen en dan zouden we naar een chop kijken. Helaas verloor mijn K9 van zijn J8. Toen hebben we de prijzenpot eerlijk verdeeld. Mooi begin van de pokerserie.

Daarna toch nog even de slots proberen te slopen, maar daar had ik gauw spijt van. Eerst $100 op Sphinx 3D verloren. Daarna nog $100 in Buffalo Gold gestopt en hoewel ik lang met minbetjes van $0,80 kon spelen, liep dat ook gestaag naar beneden. Uiteindelijk over gegaan naar bets van $1,60 en vlak voordat ik op 0 stond eindelijk de bonus game. Die bracht me weer naar $75. Weer terug naar $0,60 en toen toch snel weer een bonusgame. En wat voor één. Net over de $300.
Daarna nog twee keer bonus game gekregen. Een mooie van 100x, maar ook één van $2.

Uiteindelijk op $200 winst gestopt. Samen met de pokerwinst sta ik nu $90 in de plus. IMG_20181031_181537193.jpegIMG_20181031_190429549.jpegIMG_20181031_220456494_BURST000_COVER_TOP.jpegIMG-20181031-WA0042.jpegIMG-20181031-WA0047.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Donderdag was een rustig dagje. Laat opgestaan en de was gedaan. S'avonds naar goochelshow geweest. Murray in Tropicana. Was leuk.

Gister op Freemont street opgetreden. Eerste twee mensen waar ik mijn dollartruc voor deed, bleken dakloos. Hun fooi dus maar geweigerd en zo ben ik waarschijnlijk de enige straatartiest in Vegas die geld weggeeft.
Ze hebben het wel gefilmd voor hun kanaal waar ze willen laten zien hoe het is om dakloos te zijn in Vegas, maar ik heb het filmpje nog niet kunnen vinden.

Verder is gebleken dat op straat optreden niet zo mijn ding is. Heb een hekel aan leuren voor publiek. Uiteindelijk toch een paar dollar opgehaald en het is een leuke ervaring.

Daarna limit Omaha Hi-Lo gespeeld. Lastig spel en dus roemloos ten onder.

Buffalo Gold was me beter gezind. Voor het toernooi $150 gewonnen. Na het toernooi even over de strip gelopen en al die winst weer verspeeld in Buffalo Grand in de Bellagio. Bij terugkomst in Venetian op dezelfde Buffalo Gold weer $100 gewonnen en dit weer ingeleverd bij videopoker in Green Valley Ranch.IMG_20181102_150826041.jpegIMG_20181102_200238749.jpegIMG_20181102_210424678.jpegIMG_20181102_212039349.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisterochtend meteen dik in de min. -$100 op Buffalo Gold en -$200 op videopoker.

Kamer in Park MGM is dan weer prima. Wel $15 per dag voor parkeren.

Helaas ook bij moeten pinnen. Was niet de bedoeling, maar bedenk me nu dat dat waarschijnlijk komt door alle bets die ik voor anderen moest doen.

Het pokertoernooi, was wederom geen succes. Merk echt dat ik er lang uit ben geweest. Begin er wel weer een beter gevoel voor te krijgen en merk dat er toch veel spelers zijn die slechter zijn dan ik, maar ik geef ze gewoon teveel credit.

Na het toernooi nog even live gepokerd en $85 verloren. Toen nog maar even op Buffalo Grand. $100 op minbet was er gauw doorheen. Normaal laat ik het daar dan bij, maar combinatie van vermoeidheid, nieuw geld in de zak en verlies terug willen winnen zorgde voor nog een biljetje in de automaat en spins van $2,25. Jullie kennen dat allemaal .

Eerste bonusgame was treurig, maar de tweede was er een om nog eens terug te kijken. Kan via de Tapatalk app geen filmpjes posten, maar ze staan in de telegram app van onetime.

Vanavond het bounty toernooi in Venetian. Laatste kans om nog wat van het pokeren te maken. IMG-20181105-WA0019.jpegIMG-20181105-WA0021.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...