Spring naar bijdragen

[Trip report] 21 oktober tot 9 november 2018


DeValsspeler

Aanbevolen berichten

Hier kunnen jullie mijn belevenissen in Las Vegas volgen. Ik vertrek zondag om 12 uur en met een lange tussenstop in Toronto hoop ik voor middernacht in Las Vegas aan te komen. Voor nu ziet het schema er als volgt uit:

21 oktober: aankomst

23 oktober: Kajak tocht

24-27 oktober: goochelcongres

28-29 oktober: workshop presenteren

30-31 oktober: bezoek Magic Castle in LA

1-8 november: gokken, downtown optreden en pokertoernooien spelen.

In de eerste week zal ik in de vrije uurtjes waarschijnlijk veel videopoker spelen. In de laatste week heb ik ook een auto tot mijn beschikking, dan ben ik wat mobieler. Eerste week verblijf ik in Sunset Station en het weekend verkas ik naar een AirBnB. Daar kan ik drie nachten zitten voor hetzelfde bedrag als waarvoor ik maar 1 nacht in Sunset Station had kunnen verblijven. Rest van de verblijven zijn ook allemaal in AirBnB's op de laatste twee nachten na, dan slaap ik in Park MGM via MyVegas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond gratis gegeten met iemand van hier die ik via een ander forum ken. Hij gokt regelmatig in Sunset Station, dus een belletje naar zijn host was voldoende.

Daarna $40 in een automaat gegooid, één die ik ook veel in Macau heb gespeeld, en ook hier was de automaat me goed gezind. Dankzij meerdere keren freespins heb ik ruim 2 uur lang non stop op verschillende automaten kunnen spelen en nog $60 winst overgehouden ook.

Tussenstand gokken: -$45
Overige uitgaven: $160

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond gratis gegeten met iemand van hier die ik via een ander forum ken. Hij gokt regelmatig in Sunset Station, dus een belletje naar zijn host was voldoende.

Daarna $40 in een automaat gegooid, één die ik ook veel in Macau heb gespeeld, en ook hier was de automaat me goed gezind. Dankzij meerdere keren freespins heb ik ruim 2 uur lang non stop op verschillende automaten kunnen spelen en nog $60 winst overgehouden ook.

Tussenstand gokken: -$45
Overige uitgaven: $160

Thuisblijven is duurder..!
Link naar opmerking
Deel via andere websites


Thuisblijven is duurder..!
Inmiddels niet meer. Vandaag keurig wat geld achter gelaten in de videopoker en enkele slots. Daarnaast wat kleding gekocht en paar tripjes met Uber gemaakt. Twee keer heen en weer op een dag en het is goedkoper om een auto te huren.
Ik dacht dat ik besteld had om naar de South Outlet te gaan, maar ik werd bij north gedropt. Kwam uiteindelijk wel goed uit, want zo kon ik even naar Freemont Street lopen en heb ik daar een goochelaar aan het werk kunnen zien. Mooi om te zien hoe hij de mensen tot geld geven beweegt.

Inmiddels ook periscope ontdekt, een app om mee te filmen zodat ik voor liefhebbers een gokje kan wagen terwijl ze live meekijken.

Vanavond de opening van het goochelcongres meegemaakt, dat morgen echt van start gaat.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag klein beetje gegokt (en verloren) voor andere onetimers. Verder de hele dag bij het goochelcongres geweest. Of geen super interessante praatjes gehoord, maar de avondshow was tof. Beste was de schedel die gedachten las. Door de manier waarop de schedel uit zichzelf bewoog was het net alsof de goochelaar er echt mee communiceerde.

Ook nog een paar van mijn eigen trucs kunnen verkopen, dus zelf vandaag wel winst gemaakt. IMG_20181025_201938722.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister leuke Halloween party gehad, dus mijn dollarpak uit de koffer kunnen halen. Goede reacties op de truc die ik ermee bedacht heb.

Vandaag was de laatste dag van het goochelcongres en dat werd afgesloten met gezellig eten bij iemand thuis. Tussendoor heb ik nog even goede zaken gedaan op gokgebied. Wederom 4 tweeën op deuces wild en een jackpot van ruim $100 op een gokkast.

Totaal nu ongeveer $200 in de min. IMG_20181026_190148005.jpegIMG-20181027-WA0052.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag kon ik rustig aan doen, want de workshop presenteren begon pas in de middag. Desondanks vroeg wakker. Op mijn gemak naar Sunset gelopen en ontbeten. Vervolgens live op periscoop een gokje gewaagd, maar dat was geen succes. De $200 was er relatief snel doorheen. Geluk bij een ongeluk was dan weer dat het niet mijn eigen geld was.
Vandaag ook voor het eerst aangesproken dat ik niet mocht filmen.

Zelf vervolgens nog kiet gespeeld op de roulette en toch nog maar even met minbetjes de automaten geprobeerd waar ik ervoor flink op het verloren met de maxbet. Voor mij pakte het wel goed uit. +$100.

Overall nu $15 verlies (gokken voor anderen niet meegerekend), best netjes.

De workshop presenteren was super. Concrete handvatten gekregen om aan presentaties te werken.

Op de terugweg nog even over de strip gereden om iemand af te zetten. IMG_20181028_204733148.jpegIMG_20181028_205007992.jpegIMG_20181028_205425655.jpegIMG_20181028_210005422.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Workshop presenteren gister was super. Zeer praktisch en meteen aan iets gewerkt waar ik al mee bezig was.

Daarna nog even 30 winst gemaakt op videopoker, maar Heidi bierhaus was zeer duur.

Vandaag naar de Magic Castle in LA en zojuist 50$ winst gemaakt op 3d versie van plants Vs zombies op het vliegveld.

Totaal nu -$250

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...