Spring naar bijdragen

Actieve sportsbetters?


Skale

Aanbevolen berichten

@Skale 

Ik bet zelf  meestal op snooker . En footbal ook af en toe do ik een poging wagen .
Met sport betting je strategie is enorm belangrijk .  Ik had bijvoorbeeld met WK footbal een paar gokjes gewaagd  . Do ik altijd met WK en EK. 
 Je kan mijn antaal betten zien ( heb ik geüpload op sport betting topic ) . Ik ben benieuwd  of je daar een patroon in ziet !! 
Andere kwestie is kansen berekening . Betten op snooker heeft op papier meer kansen want er is geen sprake van gelijk spel . Kansen zijn dus 50/50.
Ongeacht je strategie en wat je allemaal doet , blijft voor een deels gokken en je hebt nooit 100% zekerheid .
En je moet er tijd voor hebben . Je moet je huiswerk goed en grondig doen en dat kost tijd 

Ik ken mensen die met sport betting geld verdienen ( zijn er niet veel btw )   maar deze mensen doen niks anders . Ze zijn echt dag en nacht mee bezig ( bewijs van spreken ) .
Daar heb ik zelf geen tijd en geen talent voor ( ik kom altijd talent te kort  🙂 )  . Ik do het for fun .

Heb je zelf goeie tips dan hoor ik het graag . Ik kan altijd wat leren !! 



  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee @Pat,

Snooker heb ik nog nooit een bet op gezet. De sporten waar ik op zet zijn live en prebet voetbal en ijshockey de Amerikaanse NHL.

Vooral bij de laatste valt er goed te betten op goalscorer en point (assist of 2e assist) scorer.

Er komt zeker wat huiswerk bij kijken maar dat vind ik juist leuk eraan. Daarnaast kan je door je huiswerk goed te doen net die paar % extra value uit je bet halen.

Als er bij mensen interesse is om hier actiever mee bezig te zijn, laat het weten en wellicht kunnen we hier een mooi sportbets topic maken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...
43 minuten geleden zei ThomasB:

Ik vind het juist leuk om de tactiek erachter te bekijken. Veel mensen laten zich puur door emotie sturen bij het inzetten van een wedstrijd. Met een fatsoenlijke tactiek denk ik dat je zelfs een leuk zakcentje kan verdienen ;)

Met een fatsoenlijke tactiek zeker!! Mensen kunnen er van leven. Maar discipline is de key. Onderzoek doe. Vele accounts hebben en gedegen bets plaatsen waarbij je een voordeel op de bookie hebt. Constant op de hoogte zijn van alles op betgebied. Weten wat er bij clubs gebeurt etc etc.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ThomasB:

Ik vind het juist leuk om de tactiek erachter te bekijken. Veel mensen laten zich puur door emotie sturen bij het inzetten van een wedstrijd. Met een fatsoenlijke tactiek denk ik dat je zelfs een leuk zakcentje kan verdienen ;)

Ik ben meer een emotie gokker m.b.t. wedden op sport, dat het mij geld gekost heeft mag duidelijk zijn maar soms wel veel lol van gehad 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

Hallo,

Wij bij White Owl Betting willen mensen de kans geven om voor een klein bedrag dagelijks sporttips te ontvangen. Dit doen wij om goede sporttips toegankelijk te maken voor iedereen.

Heb je interesse neem dan een kijkje op ons profiel en neem contact met ons op via de op ons profiel aangegeven mogelijkheden!

Veel geluk met jullie sportweddenschappen!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,
Wij bij White Owl Betting willen mensen de kans geven om voor een klein bedrag dagelijks sporttips te ontvangen. Dit doen wij om goede sporttips toegankelijk te maken voor iedereen.
Heb je interesse neem dan een kijkje op ons profiel en neem contact met ons op via de op ons profiel aangegeven mogelijkheden!
Veel geluk met jullie sportweddenschappen!
 
 

Heb je nog mooie free tips voor ons? Kom maar door!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheGallant:


Heb je nog mooie free tips voor ons? Kom maar door! emoji41.png

Normaal gesproken doen we dit niet, maar ik zal een uitzondering maken vandaag!

- Norway division 1: KFUM v Ham-Kam -> KFUM to win odd 2.05

- Norway division 1: KFUM v Ham-Kam -> KFUM (draw no bet) odd 1.5

- Norway division 2: Fredrikstad v Bryne -> Fredrikstad to win odd 1.36

- Sweden division 2: Mora v Gamla Upsala -> Gamla Upsala to win odd 1.8

- Africa cup: Morocco v Namibia -> first half: over 0.5 goals odd 1.44

- Spain segunda: Mallorca v Deportivo -> under 2.5 goals odd 1.65

Succes!

bewerkt door WhiteOwlBetting
toevoeging (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

20 minuten geleden zei rhellevo:

Waar is dit op gebaseerd ?

Beste Rhellevo,

naar onze mening zijn de odds hoger dan dat ze zouden moeten zijn. Dit garandeert natuurlijk geen win, maar in onze opinie is de kans dat de aangegeven ploegen winnen hoger dan dat de odds aangeven in de huidige situatie. Dit geldt ook voor de over/under aantal goals bets. Waar wij onze informatie vandaan halen is helaas niet iets waarover wij naar buiten treden. Iedereen staat vrij om met onze tips mee te spelen of niet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,
Wij bij White Owl Betting willen mensen de kans geven om voor een klein bedrag dagelijks sporttips te ontvangen. Dit doen wij om goede sporttips toegankelijk te maken voor iedereen.
Heb je interesse neem dan een kijkje op ons profiel en neem contact met ons op via de op ons profiel aangegeven mogelijkheden!
Veel geluk met jullie sportweddenschappen!
 
 



Kom maar op met een winnende free bet tip voor onze community. Als je dat doet voor de Onetime leden gaan we een hele mooie tijd tegemoet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als jullie al onze tips hebben gespeeld met dezelfde inzet heb je sowieso al een winst gerealiseerd vandaag, ongeacht de uitslag van Mallorca - Deportivo!

Alvast gefeliciteerd allemaal! Hopelijk kunnen we de laatste wedstrijd ook als een win noteren.

Wanneer jullie interesse hebben om op dagelijkse basis tips te ontvangen van White Owl Betting stuur ons dan een mailtje. Onze contactgegevens zijn terug te vinden op ons profiel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdens het schrijven van de tips heeft Argentinië al gescoord......

Je kunt ervoor kiezen om nu op over 2.5 goals te zetten met een odd van 1.16 (wat het risico misschien niet waard is) of je kiest ervoor te wachten tot de rust. In de rust zullen we deze tip nog eens analyseren en kijken of we er nog iets anders van kunnen maken wat de moeite waard is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mensen die de bet Qatar - Argentinië nog niet hebben geplaatst raad ik aan om nu over 2.5 goals voor een odd van 1.61 te plaatsen. Mensen die wel al ingezet hebben op over 2.5 goals raad ik aan om niks extra's meer bij te zetten. Argentinië heeft al 56 aanvallen gehad met 8 doelpogingen in de eerste helft, ze zijn echter vrij slordig. Wij zien echter nog zeker een grote kans dat er in de tweede helft nog 2 doelpunten gaan vallen.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei TheGreatOne:

 

 


Kom maar op met een winnende free bet tip voor onze community. Als je dat doet voor de Onetime leden gaan we een hele mooie tijd tegemoet emoji41.png

 

 

Ik heb deze nog niet voorbij zien komen ;-) . Een free bet betekent wij zetten in als community op jou voorspelde uitslag en bij een miskleun krijgen we ons geld terug en bij winst zetten we je op een platform en juichen je toe en meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas is deze dag iets anders afgelopen dan we hadden gehoopt. In de laatste paar wedstrijden hebben we ontzettend veel pech gehad. Een keer een slechte dag hebben hoort helaas ook bij het investeren in sportweddenschappen:

- Mallorca scoort in de 82ste minuut de 3de goal

- Argentinië heeft 15 schoten op goal waarvan er maar 2 in gaan

Dit is helaas iets wat niet altijd te voorkomen valt. Toch hebben de betalende leden van White Owl Betting deze dag met winst afgesloten (zie bijgevoegde afbeelding met de winst/verlies balans van vandaag).

Wij proberen onze service bij jullie te promoten en wij beseffen dat het dan extra zuur is dat de door ons aan jullie gegeven tips op het einde een verlies maken. Daarom hebben wij besloten om jullie niet in de kou te laten staan en morgen nog wat gratis tips te zullen delen op dit forum. Blijf dit forum dus in de gaten houden!

White Owl Betting Team

20190623_230557[1].jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei TheGreatOne:

Ik heb deze nog niet voorbij zien komen 😉 . Een free bet betekent wij zetten in als community op jou voorspelde uitslag en bij een miskleun krijgen we ons geld terug en bij winst zetten we je op een platform en juichen je toe en meer.

Wij kunnen jullie helaas niet een niet-goed-geld-terug garantie geven. Wij hebben helaas geen glazen bol waarmee wij een uitslag met zekerheid kunnen voorspellen. (Als jij deze wel hebt willen wij die graag van jou overkopen 😜 ). Het enige wat wij doen is waarde zoeken in bets, wat niet wil zeggen dat onze voorspellingen ook altijd uit zullen komen, want dit is helaas onmogelijk. Dit wil echter wel zeggen dat wij op de lange termijn het vaker bij het rechte eind zullen hebben waardoor we op de lange termijn ook een winst kunnen realiseren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei WhiteOwlBetting:

. Het enige wat wij doen is waarde zoeken in bets, 

Als je beetje inleest in de Onetime community kom je er al snel achter dat het geven en nemen is. Onetimers betalen regelmatig uit eigen zak free betjes om de community levend en inspirerend te houden. Ik vind het prima dat je hier komt (zonder te mailen en te vragen of je (commercieel) kan posten dan mag je ook wel iets extra's terug doen puur voor de community zonder dat ze een risico lopen. Dan zien we de echte potentie van @WhiteOwlBetting

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei TheGreatOne:

Als je beetje inleest in de Onetime community kom je er al snel achter dat het geven en nemen is. Onetimers betalen regelmatig uit eigen zak free betjes om de community levend en inspirerend te houden. Ik vind het prima dat je hier komt (zonder te mailen en te vragen of je (commercieel) kan posten dan mag je ook wel iets extra's terug doen puur voor de community zonder dat ze een risico lopen. Dan zien we de echte potentie van @WhiteOwlBetting

Hallo,

het uitzoeken van bets met waarde is een tijdrovend proces. Als wij alles gratis moeten weggeven heeft het vanuit onze kant natuurlijk weinig zin om onze tijd hieraan te besteden. Wij zijn echter niet te beroerd om zo nu en dan wat gratis tips te delen met jullie, zoals we vandaag hebben gedaan. 

Vandaag hebben we 8 tips met jullie gedeeld, dit is een aantal dat je niet iedere dag krijgt bij een betaalde tipper. Daarbij kost een betaalde tipper al gauw tussen de €30 en €70 per maand. Dit willen wij zeker niet van onze mensen vragen. Wij beseffen dat we ons nog eerst zullen moeten bewijzen bij jullie en daarom komen we met de volgende actie:

De eerste 15 personen die zich in onze telegram groep melden (https://t.me/whiteowlbettingtips) met de tekst 'free week' zullen wij vanaf morgen 1 week voor niks toevoegen in onze betaalde telegram groep. Dit houdt het volgende in:

- minimaal 3 tips per dag, dus minimaal 21 tips per week

- bij een verlies aan het einde van de week komt er 1 gratis week bovenop

Wij hopen dat jullie deze actie vanuit onze kant kunnen waarderen.

  • Like 1
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...