Spring naar bijdragen

Actieve sportsbetters?


Skale

Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei WhiteOwlBetting:

Argentinië heeft 15 schoten op goal waarvan er maar 2 in gaan

Heb je die wedstrijd überhaupt zitten kijken toen je met livetips kwam? Veel meer dan 5 schoten op doel heeft Argentinië namelijk niet gehad. Als je het rollertje van Aguero meerekent uit de 1e helft als schot, misschien 6.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Skale:

@WhiteOwlBetting zijn jullie long-term resultaten ergens in te zien?

 

Deze zijn helaas niet in te zien, puur door het feit dat wij nog niet zo lang bestaan in deze samenstelling. Wij kunnen dit op dit moment dus helaas nog niet laten zien.

Wel zijn we allemaal al minstens 1 jaar bezig met value betting en hebben we hier ieder winst mee gemaakt tot nu toe. Als wij al allemaal 1 jaar of meer winst maken durven wij wel te zeggen dat het geen gokken op puur geluk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei WouterM:

Heb je die wedstrijd überhaupt zitten kijken toen je met livetips kwam? Veel meer dan 5 schoten op doel heeft Argentinië namelijk niet gehad. Als je het rollertje van Aguero meerekent uit de 1e helft als schot, misschien 6.

Beste WouterM,

Wij komen met onze tips op basis van statistieken. Het is helaas onmogelijk om de wedstrijden van al onze tips live te bekijken. Deze statistieken halen wij uit wedstrijdgegevens, historie en wat andere professionele betters doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei TheGallant:

Hoe komt het dat ik niks over jullie kan vinden op het internet?
 

Beste TheGallant,

We zitten nog in de opstartfase. Daarbij willen we het allemaal niet te groot maken. We zijn een stel studenten die dit erbij doen. We hebben niet de capaciteit om zoveel mensen te voorzien zoals de grotere tipservices doen. Wij houden het graag kleinschaliger en persoonlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei WhiteOwlBetting:

Beste TheGallant,

We zitten nog in de opstartfase. Daarbij willen we het allemaal niet te groot maken. We zijn een stel studenten die dit erbij doen. We hebben niet de capaciteit om zoveel mensen te voorzien zoals de grotere tipservices doen. Wij houden het graag kleinschaliger en persoonlijk. 

Als ik dit hoor 'dit erbij doen', haak ik af. Desalniettemin wens ik jullie alle succes toe. 

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei TheGallant:

Als ik dit hoor 'dit erbij doen', haak ik af. Desalniettemin wens ik jullie alle succes toe. 

No hard feelings en bedankt! Voor degene die nog wel graag onze service voor 1 week gratis willen uittesten raad ik aan om je vandaag nog aan te melden in onze groep op telegram (https://t.me/whiteowlbettingtips)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei WhiteOwlBetting:

Beste WouterM,

Wij komen met onze tips op basis van statistieken. Het is helaas onmogelijk om de wedstrijden van al onze tips live te bekijken. Deze statistieken halen wij uit wedstrijdgegevens, historie en wat andere professionele betters doen.

Op welke website staat de statistiek dat Argentinië 15 keer om doel geschoten heeft? De apps en statsites die ik gebruik komen tot maximaal 8. En dan nemen ze dus eerdergenoemde rollertjes mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei WouterM:

Op welke website staat de statistiek dat Argentinië 15 keer om doel geschoten heeft? De apps en statsites die ik gebruik komen tot maximaal 8. En dan nemen ze dus eerdergenoemde rollertjes mee.

Beste WouterM,

Ik heb het nog eens nagekeken en je hebt gelijk. Het gaat om 8 schoten op goal, 7 overige schoten en 19 'goal attempts' van Argentinië. Puur aan de hand van statistieken is 2 goals dan nog steeds niet veel.

Ter vergelijking, in de wedstrijd van Mallorca tegen Deportivo scoort Mallorca 3 keer met 5 schoten op goal, 6 overige schoten en 11 'goal attempts'. 

Wij weten ook dat statistieken niet altijd alles zeggen, het is enkel een graadmeter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Na gisteren waren wij jullie nog iets verschuldigd, dus hierbij 4 nieuwe tips voor vanavond. De eerste start al binnen 10 minuten:

- 18:00 spain (w) v usa (w) -> usa (w) to win odd van 1.43

- 18:00 spain (w) v usa (w) -> first half over 0.5 goals odd van 1.37

- 19:00 osters v varbergs -> varbergs +0.5 odd van 1.54

- 21:00 france u21 v romania u21 -> over 1.5 goals odd van 1.52

Veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei WhiteOwlBetting:

Hallo allemaal,

Na gisteren waren wij jullie nog iets verschuldigd, dus hierbij 4 nieuwe tips voor vanavond. De eerste start al binnen 10 minuten:

- 18:00 spain (w) v usa (w) -> usa (w) to win odd van 1.43

- 18:00 spain (w) v usa (w) -> first half over 0.5 goals odd van 1.37

- 19:00 osters v varbergs -> varbergs +0.5 odd van 1.54

- 21:00 france u21 v romania u21 -> over 1.5 goals odd van 1.52

Veel succes!

Als je een beetje in sportbetting verdiept is het spelen van single lage odds (-1.45) dodelijk. je moet er 7 vd 10 winnen a gemidd odds 1.50 wil je uberhaupt winst te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Dopey:

Als je een beetje in sportbetting verdiept is het spelen van single lage odds (-1.45) dodelijk. je moet er 7 vd 10 winnen a gemidd odds 1.50 wil je uberhaupt winst te maken.

Het klopt dat je in dit geval veel meer bets moet winnen dan dat je er verliest om op een winst uit te komen. De odds die wij vandaag op dit forum hebben geplaatst zijn inderdaad aan de lage kant, maar dit is niet bij al onze tips het geval. Als je naar onze tips van gisteren kijkt zie je dat er hogere odds tussen zaten en ook in onze telegram groep zaten er vandaag hogere odds tussen.

Dat dit vandaag zo het geval is komt doordat wij helaas (nog) geen bets hebben gevonden met value en hoge odds vandaag. Daarbij zijn wij er wel van overtuigt dat het spelen van meerdere single bets met lagere odds veel verstandiger is dan het spelen van een combo. Wanneer je alles goed hebt is de winst bij meerdere singles wel lager dan bij een combo, maar heb je 1 tip fout dan is de hele combo meteen verloren. Bij meerdere singles heb je bij 1 verkeerde tip in ieder geval nog iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, maar als je er zelf dus niet achter staat (lage odds), waarom bied je ze dus aan? Ik heb sterk het idee dat jullie denken een verdienmodel te hebben gevonden, maar niet genoeg weten hoe het helemaal werkt. Net als dat je aangaf dat er sites zijn die maandelijks 30 a 70 euro vragen, maar aan de andere kant zijn er duizenden sites die GRATIS zijn. En dan ook aangeven dat je op basis van stats werken, wat overigens goed is, maar dan compleet naast zitten met Argentinië. Al met al komt dit heel knullig over. Succes, je hebt nog een lange weg te gaan wil je mensen overtuigen om jullie te betalen voor sporttips, tussen al die duizenden gratis tips online.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Dopey:

Oke, maar als je er zelf dus niet achter staat (lage odds), waarom bied je ze dus aan? Ik heb sterk het idee dat jullie denken een verdienmodel te hebben gevonden, maar niet genoeg weten hoe het helemaal werkt. Net als dat je aangaf dat er sites zijn die maandelijks 30 a 70 euro vragen, maar aan de andere kant zijn er duizenden sites die GRATIS zijn. En dan ook aangeven dat je op basis van stats werken, wat overigens goed is, maar dan compleet naast zitten met Argentinië. Al met al komt dit heel knullig over. Succes, je hebt nog een lange weg te gaan wil je mensen overtuigen om jullie te betalen voor sporttips, tussen al die duizenden gratis tips online.

Onze excuses, maar je legt ons nu compleet andere woorden in de mond dan dat wij daadwerkelijk hebben gezegd. Als je goed leest zie je dat wij wel achter deze lage odds staan, want we zeggen dat meerdere single bets met lage odds in onze ogen beter zijn dan combo's met een veel hogere odd. We zeggen alleen dat hogere odds  beter zijn, maar dat lijkt me vrij logisch.

Er compleet naast zitten met Argentinië is niet iets waar je ons op kunt afrekenen als we wel een winst realiseren. Ook met behulp van statistieken kun je er wel eens naast zitten, sport blijft nu eenmaal iets wat niet volledig te voorspellen valt (gelukkig maar). Alle andere bets die we wel goed afsluiten met behulp van statistieken horen we jou niet over, je pakt er 1 voorbeeld uit en rekent ons daar op af. Dit is natuurlijk niet eerlijk.

Wij vragen jou zeker niet om in onze visie te geloven, maar wij doen dit wel. De mensen in dit forum die zich hebben aangemeld voor onze service via telegram kunnen alleen maar bevestigen dat we vandaag, ook met behulp van statistieken, gewoon een nette winst hebben gepakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei WhiteOwlBetting:

Onze excuses, maar je legt ons nu compleet andere woorden in de mond dan dat wij daadwerkelijk hebben gezegd. Als je goed leest zie je dat wij wel achter deze lage odds staan, want we zeggen dat meerdere single bets met lage odds in onze ogen beter zijn dan combo's met een veel hogere odd. We zeggen alleen dat hogere odds  beter zijn, maar dat lijkt me vrij logisch.

Er compleet naast zitten met Argentinië is niet iets waar je ons op kunt afrekenen als we wel een winst realiseren. Ook met behulp van statistieken kun je er wel eens naast zitten, sport blijft nu eenmaal iets wat niet volledig te voorspellen valt (gelukkig maar). Alle andere bets die we wel goed afsluiten met behulp van statistieken horen we jou niet over, je pakt er 1 voorbeeld uit en rekent ons daar op af. Dit is natuurlijk niet eerlijk.

Wij vragen jou zeker niet om in onze visie te geloven, maar wij doen dit wel. De mensen in dit forum die zich hebben aangemeld voor onze service via telegram kunnen alleen maar bevestigen dat we vandaag, ook met behulp van statistieken, gewoon een nette winst hebben gepakt. 

Succes, ben benieuwd hoelang jullie het vol gaan houden.

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Skale:

Que? Je tipt op incorrecte stats maar omdat de bet goed uit valt maakt dat niet uit? Compleet foute mindset als je het mij vraagt

Daarbij ging die bet ook nog eens de mist in. Dit klinkt vooral als een poging om makkelijk wat geld af te troggelen. Maar goed, net als bij die ander waar we nooit meer iets van horen, ik wacht het af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.