Spring naar bijdragen

Actieve sportsbetters?


Skale

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei WouterM:

Daarbij ging die bet ook nog eens de mist in. Dit klinkt vooral als een poging om makkelijk wat geld af te troggelen. Maar goed, net als bij die ander waar we nooit meer iets van horen, ik wacht het af.

Oh, het was zelfs winst over de gehele dag? Nog mooier 😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-6-2019 om 20:35 zei WhiteOwlBetting:

 

. Daarbij zijn wij er wel van overtuigt dat het spelen van meerdere single bets met lagere odds veel verstandiger is dan het spelen van een combo. 

Je bedoelt dat is iets wat jezelf uitmaakt ?? 

 

Ik zie dat je je eigen stijl hebt en je geeft aan dat je daarmee regelmatig winst pakt ( wat ik iedereen van harte gun btw , ) . Ik ben blij dat het voor jou en je groep werkt en gefeliciteerd .

Ik zat vanochtend effe Onetime lezen voordat ik naar bed ga ( nachtdienst gehad 😊) , en ik zag toevallig deze opmerking van je .  Ik dacht ga hier wat van zeggen en het is niet kritisch bedoeld hoor ,, . ( mocht je niet blij mee zijn, kan je altijd aan mods vragen mijn post verwijderen , no problem ) .  

 

Sportsetting kan je ongeveer met de game of poker vergelijken . Speel je elke hand agressief en wil je elke keer pushen , verlies je gegarandeerd  ( wat meestal een slechte poker speler doet ) . Terwijl een wijs en ervaren poker speler wacht tot ie een goeie hand krijgt en dan in één keer raisen  .......!!!!😊

Ongeveer zelfde verhaal hier . Je kiest de wedstrijden niet  !! winstgevende  wedstrijden moeten  zich aanbieden en dit kan 2 keer per week gebeuren of éen keer per dag , of zelfs één keer per maand .

Dus een wijze speler wacht tot ie een goeie hand krijgt .

Dit geldt ook voor de aantal matches waar je voor gaat . kan 1 , 3 , 4 , of zelfs meer zijn . Ik bedoel , dit kan je niet met een supermarkt vergelijken . Ik ga naar  Hoogvliet en ik heb 6 pakjes melk nodig en daar liggen ze klaar !! je maakt niet uit hoeveel wedstrijden je kiest , h systeem bepaalt wat jou te doen staat . Dat geldt ook voor de hoogte van je inzet , die is afhankelijk van de marge van je risico en de marge van je risico heeft totaal niks met aantal wedstrijden ( of de hoogte van odd's ) waar je voor gaat te maken  . Uiteindelijk hangt er vanaf  hoe goed de speler in het ontcijferen van het systeem is !! 

Hier is een voorbeeld , ( screenshot )

Je zou hier denken Pat heeft 3 wedstrijden gepakt . Nee hoor  , deze 3 wedstrijden hadden zich op de lijst voor deze bet aangemeld . Had net zo goed één of juist  7 matches kunnen zijn !! 😊

Anyway , Sorry voor mijn opmerking en wens ik je en je groep verder heel veel winst en succes !! 

 

Italy  -   china  2-0  ( winst Italia )

United states  - Spanje  2-1 ( winst VS ) 

Nederland - Japan  2-1  ( winst Nederland ) 

Inzet : 80 euro 

Pot bedrag : 381 euro 

Winst : 300 euro 

 

 

Toto WK vrouwen .jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pat bedankt, die opmerking van hem had ik niet eens gelezen, nu lach ik me helemaal me balle uit mijn broek.

"Daarbij zijn wij er wel van overtuigt dat het spelen van meerdere single bets met lagere odds veel verstandiger is dan het spelen van een combo "

🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Pat:

Je bedoelt dat is iets wat jezelf uitmaakt ?? 

 

Ik zie dat je je eigen stijl hebt en je geeft aan dat je daarmee regelmatig winst pakt ( wat ik iedereen van harte gun btw , ) . Ik ben blij dat het voor jou en je groep werkt en gefeliciteerd .

Ik zat vanochtend effe Onetime lezen voordat ik naar bed ga ( nachtdienst gehad 😊) , en ik zag toevallig deze opmerking van je .  Ik dacht ga hier wat van zeggen en het is niet kritisch bedoeld hoor ,, . ( mocht je niet blij mee zijn, kan je altijd aan mods vragen mijn post verwijderen , no problem ) .  

 

Sportsetting kan je ongeveer met de game of poker vergelijken . Speel je elke hand agressief en wil je elke keer pushen , verlies je gegarandeerd  ( wat meestal een slechte poker speler doet ) . Terwijl een wijs en ervaren poker speler wacht tot ie een goeie hand krijgt en dan in één keer raisen  .......!!!!😊

Ongeveer zelfde verhaal hier . Je kiest de wedstrijden niet  !! winstgevende  wedstrijden moeten  zich aanbieden en dit kan 2 keer per week gebeuren of éen keer per dag , of zelfs één keer per maand .

Dus een wijze speler wacht tot ie een goeie hand krijgt .

Dit geldt ook voor de aantal matches waar je voor gaat . kan 1 , 3 , 4 , of zelfs meer zijn . Ik bedoel , dit kan je niet met een supermarkt vergelijken . Ik ga naar  Hoogvliet en ik heb 6 pakjes melk nodig en daar liggen ze klaar !! je maakt niet uit hoeveel wedstrijden je kiest , h systeem bepaalt wat jou te doen staat . Dat geldt ook voor de hoogte van je inzet , die is afhankelijk van de marge van je risico en de marge van je risico heeft totaal niks met aantal wedstrijden ( of de hoogte van odd's ) waar je voor gaat te maken  . Uiteindelijk hangt er vanaf  hoe goed de speler in het ontcijferen van het systeem is !! 

Hier is een voorbeeld , ( screenshot )

Je zou hier denken Pat heeft 3 wedstrijden gepakt . Nee hoor  , deze 3 wedstrijden hadden zich op de lijst voor deze bet aangemeld . Had net zo goed één of juist  7 matches kunnen zijn !! 😊

Anyway , Sorry voor mijn opmerking en wens ik je en je groep verder heel veel winst en succes !! 

 

Italy  -   china  2-0  ( winst Italia )

United states  - Spanje  2-1 ( winst VS ) 

Nederland - Japan  2-1  ( winst Nederland ) 

Inzet : 80 euro 

Pot bedrag : 381 euro 

Winst : 300 euro 

 

 

<a href='https://www.onetime.nl/go/toto' class='notreplace' title='Toto' target='_blank'  style=Toto WK vrouwen .jpg">

Beste Pat,

Bedankt voor jouw reactie. Ten eerste zullen wij nooit vragen om een reactie, vorm van feedback of kritiek te laten verwijderen. Wij staan altijd open voor eerlijke kritiek en feedback, want wij willen ons graag blijven verbeteren. 

Daarbij sla je de spijker volledig op zijn kop met jouw uitleg. Om een goede value bet te vinden moet je kijken of de aangeboden odd de daadwerkelijke kans van een uitslag impliceert. Dit heeft inderdaad helemaal niks te maken met de hoogte van een odd. Zou een bepaalde kans naar een odd van 1.3 wijzen, maar een bookmaker biedt een odd van 1.4 aan dan heeft deze bet een waarde.

Wij plaatsen zeker geen bets puur om volume te creëren. Het dilemma waar wij echter tegenaan lopen is dat wij onze volgers toch graag een minimaal aantal tips willen geven per week, maar ook natuurlijk tips met een goede waarde. Wij proberen dus constant een goede balans te vinden tussen het aantal tips dat we geven en de waarde hiervan. Je kunt je voorstellen dat wij klachten zullen ontvangen van volgers wanneer we bijvoorbeeld maar 1 tip per week aanbieden. 

Tenslotte willen wij nog benadrukken dat wij zeker niet denken dat onze werkwijze perfect is. Er is immers altijd verbetering mogelijk en hier streven wij dan ook naar. Dit is exact de reden dat wij jouw feedback enorm kunnen waarderen! Voor iedereen op dit forum geldt dat wij openstaan voor ieders feedback, mits deze ook argumenten bevat waar wij iets mee kunnen zoals bij deze uitstekende uitleg van Pat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei WhiteOwlBetting:

Het dilemma waar wij echter tegenaan lopen is dat wij onze volgers toch graag een minimaal aantal tips willen geven per week,

En dit is dus een enorm probleem. Je wilt zoals anderen ook al zeggen, volume draaien. Het zou om kwaliteit moeten gaan, niet om kwantiteit. Op deze manier ga je echt het schip in op lange termijn.

Verder ben ik het volgens mij nog nooit met @Pat eens geweest, maar hulde voor je post. Die vat het allemaal wel aardig samen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei WouterM:

En dit is dus een enorm probleem. Je wilt zoals anderen ook al zeggen, volume draaien. Het zou om kwaliteit moeten gaan, niet om kwantiteit. Op deze manier ga je echt het schip in op lange termijn.

Verder ben ik het volgens mij nog nooit met @Pat eens geweest, maar hulde voor je post. Die vat het allemaal wel aardig samen.

Beste WouterM,

Dit is inderdaad een probleem waar we rekening mee moeten houden. Het probleem is echter dat er ook volgers zijn die gewoon geld willen verdienen en minder verstand hebben van hoe het allemaal in elkaar steekt. Deze mensen verwachten een x aantal tips per week, komen deze er niet dan zullen wij klachten ontvangen of ze als volger verliezen. Dit is natuurlijk iets wat wij willen proberen te voorkomen.

Aan de andere kant is er natuurlijk het risico dat we te veel gaan plaatsen en hierdoor de kwaliteit minder gaat worden. Het is dus aan ons om hier een gulden middenweg in te vinden. Dit is iets waar we hard op zoek naar zijn op het moment. Als er mensen op dit forum zijn die ons daarmee kunnen helpen of andere tips hebben dan horen wij dat natuurlijk graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Skale:

@WhiteOwlBetting wellicht een idee om je service aan te bieden per x aantal bets in plaats van een periode.

Beste Skale,

Bedankt voor je tip! Dit is inderdaad een ideetje, dit maakt het voor mensen ook meteen duidelijker wat ze van ons kunnen verwachten qua aantal tips. We zullen dit in overweging gaan nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie discussies. Ik ziet dat jullie geen Facebook of website hebben he van White Owl betting? Als ik dat nu Google kom ik hier weer op Onetime uit.

 Ik heb weer een free bet gekregen van de TOTO (20€), waar kan ik die vandaag het beste op zetten en ook daadwerkelijk spelen bij de TOTO volgens jullie dan ga ik dat ook doen.

IMG_2299.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei TheGreatOne:

En als we dan toch bezig zijn wil ik graag een combinatie bet van quotering minimaal 10 zodat ik ook dat 10€ free bet in mijn zak kan steken. Mochten jullie ze beide goed doen en gooi ik dit allemaal terug in de Onetime community en maak ik er een apart topic van met de titel White Owl Betting Rocks! 🙂

fd15ba0c-319d-466f-9311-80503f0546a4.jpg

Beste TheGreatOne,

Je maakt het ons zeker niet makkelijk met de combo. Ik hoop dat je de combo niet als een win gaat opvatten, want een quotering van minimaal 10 is vrij lastig te winnen en al helemaal als je alleen wedstrijden in de Copa America mag plaatsen 😜 Wij gaan ons best doen om wat mooie wedstrijden voor jou uit te zoeken, en hopelijk houdt je er iets aan over!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei TheGreatOne:

Mooie discussies. Ik ziet dat jullie geen Facebook of website hebben he van White Owl betting? Als ik dat nu Google kom ik hier weer op Onetime uit.

 Ik heb weer een free bet gekregen van de Toto (20€), waar kan ik die vandaag het beste op zetten en ook daadwerkelijk spelen bij de Toto volgens jullie dan ga ik dat ook doen.

IMG_2299.png

Het klopt trouwens dat wij geen Facebook en/of website hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei WhiteOwlBetting:

Beste TheGreatOne,

Je maakt het ons zeker niet makkelijk met de combo. Ik hoop dat je de combo niet als een win gaat opvatten, want een quotering van minimaal 10 is vrij lastig te winnen en al helemaal als je alleen wedstrijden in de Copa America mag plaatsen 😜 Wij gaan ons best doen om wat mooie wedstrijden voor jou uit te zoeken, en hopelijk houdt je er iets aan over!

Super, het is free money voor mij dus als het mis gaat is er niks aan de hand. Mochten we winnen (dus allebei de bets van de Toto) dan doneer ik alles in een gezamenlijke (forum) pot actie hier op het forum van de mensen uit naam van jullie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei TheGreatOne:

Super, het is free money voor mij dus als het mis gaat is er niks aan de hand. Mochten we winnen (dus allebei de bets van de Toto) dan doneer ik alles in een gezamenlijke (forum) pot actie hier op het forum van de mensen uit naam van jullie. 

Wellicht een interessant potje om je €20 op in te zetten is de wedstrijd Spartak Trnava v MFK Skalica vanmiddag om 17:00. Het is een vriendschappelijk potje waar nog niks over de opstellingen naar buiten is gebracht, dus dat is wel enigzins een risico als we eerlijk moeten zijn.

Aan de hand van statistieken kan ik je wel het volgende vertellen. Spartak Trnava is 7de geworden in de Slowaakse 1ste divisie. Ze speelden dit seizoen Europa league en hebben de Slowaakse beker gewonnen, een 7de plek is dus vrij teleurstellend. In deze transferwindow hebben ze tot nu toe 4 nieuwe spelers binnen gehaald, waarvan er 3 zeker ervaren op dit niveau zijn te noemen. Daarentegen is Skalica de nummer 3 van de Slowaakse 2de divisie en heeft dus een stuk minder kwaliteit in huis dan Trnava. Spartak zal er alles aan doen om komend seizoen beter af te sluiten dan afgelopen seizoen en dat begint al bij de voorbereiding. Daarbij wint Trnava eigenlijk altijd van Skalica, op de vorige keer in januari van dit jaar na. Ik verwacht dus niet dat zij zich nu nogmaals te kijk zullen laten zetten door de 2de divisionist.

Het laatste wat ik je nog kan zeggen over deze wedstrijd op het gebied van odds is dat Sportmarket een gemiddelde odd van 1.822 aangeeft voor een win van Trnava. De bookmaker waarmee wij spelen geeft voor Trnava echter een odd van 1.9 aan, er zit hier dus een kleine value. Dit is tot nu toe de enige interessante wedstrijd die wij hebben gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei WhiteOwlBetting:

Wellicht een interessant potje om je €20 op in te zetten is de wedstrijd Spartak Trnava v MFK Skalica vanmiddag om 17:00. Het is een vriendschappelijk potje waar nog niks over de opstellingen naar buiten is gebracht, dus dat is wel enigzins een risico als we eerlijk moeten zijn.

Aan de hand van statistieken kan ik je wel het volgende vertellen. Spartak Trnava is 7de geworden in de Slowaakse 1ste divisie. Ze speelden dit seizoen Europa league en hebben de Slowaakse beker gewonnen, een 7de plek is dus vrij teleurstellend. In deze transferwindow hebben ze tot nu toe 4 nieuwe spelers binnen gehaald, waarvan er 3 zeker ervaren op dit niveau zijn te noemen. Daarentegen is Skalica de nummer 3 van de Slowaakse 2de divisie en heeft dus een stuk minder kwaliteit in huis dan Trnava. Spartak zal er alles aan doen om komend seizoen beter af te sluiten dan afgelopen seizoen en dat begint al bij de voorbereiding. Daarbij wint Trnava eigenlijk altijd van Skalica, op de vorige keer in januari van dit jaar na. Ik verwacht dus niet dat zij zich nu nogmaals te kijk zullen laten zetten door de 2de divisionist.

Het laatste wat ik je nog kan zeggen over deze wedstrijd op het gebied van odds is dat Sportmarket een gemiddelde odd van 1.822 aangeeft voor een win van Trnava. De bookmaker waarmee wij spelen geeft voor Trnava echter een odd van 1.9 aan, er zit hier dus een kleine value. Dit is tot nu toe de enige interessante wedstrijd die wij hebben gevonden.

Dank u en geplaatst bij de TOTO oor 1,88

Schermafbeelding 2019-06-26 om 14.44.00.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Dopey:

Behoorlijk gewaagd een oefenwedstrijd pakken op basis van statistieken.

@WouterM ?

Beste Dopey,

Het is inderdaad een risico. Als TheGreatOne zijn bet op dit moment wil plaatsen dan is dit het beste wat we hem kunnen aanbieden. We durven hem zelf wel te spelen met een normale stake. Een odd van 1.9 vinden we namelijk vrij hoog voor een wedstrijd tussen een 1ste en 2de klasser en helemaal met het feit meegenomen dat de odds al lichtelijk aan het dalen zijn.

Als TheGreatOne nog wil wachten met het plaatsen van een bet kunnen we misschien nog met een betere tip komen vandaag, maar we kunnen natuurlijk niks garanderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheGreatOne:

En als we dan toch bezig zijn wil ik graag een combinatie bet van quotering minimaal 10 zodat ik ook dat 10€ free bet in mijn zak kan steken. Mochten jullie ze beide goed doen en gooi ik dit allemaal terug in de Onetime community en maak ik er een apart topic van met de titel White Owl Betting Rocks! 🙂

fd15ba0c-319d-466f-9311-80503f0546a4.jpg

Beste TheGreatOne,

Voor je combo bet in de Copa America zijn we tot de volgende bets gekomen:

- Brazil v Paraguay -> Brazil -1.5 odd van 1.525

- Venezuela v Argentina -> Argentina to win odd van 1.57

- Colombia v Chile -> Colombia to win odd van 2.2

- Uruguay v Peru -> Uruguay -0.75 odd van 1.92

Hiermee kom je uit op een totale odd van 10.12.

Wij zijn hierop door het volgende gekomen:

Brazilië is een van de topfavorieten om de Copa te winnen. Paraguay mag blij zijn dat het zich heeft gekwalificeerd voor de volgende ronde, maar wij verwachten niet dat zij een obstakel voor Brazilië zullen zijn. Een win met minstens 2 doelpunten verschil is dus best haalbaar.

Argentinië speelt misschien nog niet zo goed als ze gehoopt hadden, maar wij verwachten niet dat Venezuela goed genoeg is om Argentinië van een overwinning af te houden.

Wij zien Colombia na Brazilië misschien wel als de favoriet om de Copa te winnen. Chili is ook zeker niet de minste ploeg, maar in onze ogen heeft Colombia meer kwaliteit in de selectie.

Uruguay heeft natuurlijk ook een sterke ploeg en wij verwachten dan ook niet dat zij de mist in zullen gaan tegen Peru. Peru heeft een enorme afstraffing gekregen tegen Brazilië waarmee zij hebben laten zien dat ze verdedigend niet zo sterk zijn. Uruguay heeft natuurlijk een buitengewoon goede aanval, dus wij verwachten een overwinning met een aantal doelpunten verschil.

Veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...