Spring naar bijdragen

De Onetime Oudejaarstrekking Poule


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Het is weer zover, we gaan Staatsloten kopen voor de Oudejaarstrekking. We gaan dit heugelijke feit ook filmen als we het totaal bedrag kapot gaan slaan bij de Primera om Oudejaarsloten te kopen.

Een heel lot kost 30€.

 

We gaan weer voor de beroemde all or nothing en kopen alle loten met eindcijfers 11. We hebben dit met de oude community 10 jaar gedaan en was altijd een mooie tijd. We gaan deze traditie voortzetten en mensen kunnen zich inschrijven voor 30€ of een veelvoud ervan. We gaan dan live de loten kopen en kijken of we de Primera op zijn kop kunnen zetten. 

 

Wil meedoen, reageer dan even op dit topic en voor welk bedrag. Ik zal begin december met de pet rondgaan en het de bedragen in ontvangst nemen.

 

Ik ga voor 60€

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Op 1-11-2018 om 14:59 zei TheGreatOne:

Het is weer zover, we gaan Staatsloten kopen voor de Oudejaarstrekking. We gaan dit heugelijke feit ook filmen als we het totaal bedrag kapot gaan slaan bij de Primera om Oudejaarsloten te kopen.

Een heel lot kost 30€.

 

We gaan weer voor de beroemde all or nothing en kopen alle loten met eindcijfers 11. We hebben dit met de oude community 10 jaar gedaan en was altijd een mooie tijd. We gaan deze traditie voortzetten en mensen kunnen zich inschrijven voor 30€ of een veelvoud ervan. We gaan dan live de loten kopen en kijken of we de Primera op zijn kop kunnen zetten. 

 

Wil meedoen, reageer dan even op dit topic en voor welk bedrag. Ik zal begin december met de pet rondgaan en het de bedragen in ontvangst nemen.

 

Ik ga voor 60€

 

Hoe  gaat dat in zijn werk stel ik  zet €30 in?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-11-2018 om 19:01 zei Johnny078:

Hoe  gaat dat in zijn werk stel ik  zet €30 in?

Ik stuur begin december iedereen die meedoet een PM (met rekening nummer) en dan kan je bij de overboeking neerzetten dat je meespeelt met de Onetime Oudejaars trekking. Ik ga voor dit geld loten kopen bij de Primera in Assen (en zal die heugelijke feit dan ook live filmen via FB). Met deze loten deel je mee (jou percentage) als we prijzen mochten winnen en eindcijfer(s) 1 valt. Dan krijg je een paar dagen later geld terug gestort op je rekening als we omzet boeken.  

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei rhellevo:

Paar dagen later je geld op je rekening!!

echt niet!!!!!!

we huren een bus, en gaan met iedereen die mee heeft gedaan het geld persoonlijk ophalen in denhaag!! (Dat is mijn droom)

Haha Nog meer mijn droom en dan vooral langs iedereen rijden en zwaaien die niet betaald hebben en niet meedoen 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-11-2018 om 11:45 zei TheGreatOne:

Ik stuur begin december iedereen die meedoet een PM (met rekening nummer) en dan kan je bij de overboeking neerzetten dat je meespeelt met de Onetime Oudejaars trekking. Ik ga voor dit geld loten kopen bij de Primera in Assen (en zal die heugelijke feit dan ook live filmen via FB). Met deze loten deel je mee (jou percentage) als we prijzen mochten winnen en eindcijfer(s) 1 valt. Dan krijg je een paar dagen later geld terug gestort op je rekening als we omzet boeken.  

 

 

 

Oke ik snap het

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Tracasse:

Dit was toch een stuk mooier op pokerinfo... blijkbaar houden de meeste onetimers niet van een gokje.... 😜

Denk het ook 🙂

Ik ga het wel doorzetten en ook live filmen als ik de loten ga kopen en dan kunnen mensen nog inhaken als ze tijdens de uitzending een tikkie betalen 🙂  Ik stuur binnenkort iedereen een PM die meedoet. 

 

Zijn er nog meer Onetimers die voor de onmogelijke Onetimer willen gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...