Spring naar bijdragen

Jordi22 alias jordi414 goes VEGAS !!


jordi-414

Aanbevolen berichten

25 minuten geleden zei LuukFOD:

Image result for je wordt neit beledigd je voelt je beledigd

 

 

Ondanks dat @Pat en ik een menigsverschil hebben over de grote van een fooi

Oh yeah , dat valt nog te bespreken idd . Onderhandelingen gaan door wat mij betreft !! 🙂

25 minuten geleden zei LuukFOD:

 

vind ik dat zijn opmerkingen vaak wel hout snijden.

Helaas leven we in een samenleving waarin iedereen altijd beledigd is als je wat zegt.

Great guy S Fry , btw . 

Always can count on him , true to his word .  class act. top class bloke !! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei FopSmurf1:

Laat ik allereerst de "negatieve" en "betweterige" reacties buiten beschouwing laten. Wat bezielt mensen toch altijd om een sneer uit te delen. Wellicht dat ik dat nog eens in een ander topic aan de orde stel.

 

@jordi-414 Wat onwijs leuk dat je hebt besloten om naar LV te gaan. Ook leuk om te lezen dat je onlangs je eigen stekkie hebt verkregen. Als je filmpjes maakt, dan niet op het moment dat je een borreltje hebt genoten. Dan wordt je Limburgse accent echt onverstaanbaar.

Veel plezier in LV en weet je: ik ga je sponsoren !!! Je krijgt van mij 25 keiharde eurootjes om 5x een bet van 5 dollar op nummertje 26 van de live-roulettete te doen wanneer je denkt dat nummer 26 valt. Je rekeningnummer heb ik nog, geld maak ik een week voor je vertrek over.

Mochten we één of meerdere keren de 26 raken en winst hebben, dan mag je de winst besteden aan de inrichting van je woning! Good luck! 😀

Dankjewel hopelijk valt hij deze keer wel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Pat:

Now dat Limburgse accent moet op dit moment je laatste zorg zijn ( sterker nog , ik vind het mooi ) , want je hebt veel grotere problemen in je leven . Gok verslaving is één daarvan .
Je geeft aan ( in een ander topic ) dat je 1000 euro in je leven niet kan missen en vervolgens betaal jij 1k om naar andere kant van de wereld te vliegen zodat je achter een gokkast plaats kan nemen.
Op dit moment je bent een knul , straks op je 30e zit jij bij de plaatselijke gemeente een aanvraag doen voor schuldhulp traject zodat je niet op straat trecht komt .
Maar goed , laten we maar hopen dat je daar een goeie winst pakt zodat de schade alsnog beperkt blijft . Want dit ziet er niet so best uit !!!

Enjoy your stay in VS !!

En veel geluk toegewenst .

Tggggg wat een reactie Jezus zeg. 😂 echt wat een flapdrol ben jij. Heb je Jordi wel eens ontmoet. ? Topgozer eerste klas. 👍🏻.. veel plezier Jordi geniet ervan. Helaas was me gokgeld op toen de vega brows in Vegas zaten dus kon ik geen betje doen. Trouwens kon wel maar dan had ik over me 100€ per maand gokgeld limiet heen gegaan 😅.. ik houd iets appart zodat jij een mooi betje voor mij kan maken op de roulette🏻..have fun @jordi-414

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Dannyboy:

Tggggg wat een reactie Jezus zeg. 😂 echt wat een flapdrol ben jij. Heb je Jordi wel eens ontmoet. ? Topgozer eerste klas. 👍🏻.. veel plezier Jordi geniet ervan. Helaas was me gokgeld op toen de vega brows in Vegas zaten dus kon ik geen betje doen. Trouwens kon wel maar dan had ik over me 100€ per maand gokgeld limiet heen gegaan 😅.. 

In een kroeg komen altijd van die knuls een paar euros in de automaat gooien zodat ze mischien de kosten vam een pakje sigaretten terug kunnen verdienen . Dat is precies  waar je ook  thuis hoort !!

Dit is niet je koekje !! 
Wat jij hier aan het doen bent is met Mike tyson in de ring stappen en doen alsof je een ervaren wel verdiende bokser bent .
Well , i've news for you , handige bliksem!!
Je gaat gegarandeerd op je bek . It's just a matter of time !!
Hoe eerder je je dit feit realezeert, hoe minder je zal lijden in je leven. 

Maar Ik denk eerlijk gezegd dat je gewoon op je ouwe pad blijft wandelen . 

Ps , 

Ik ben klaar met je maat voor je verdere communicatie , 
watch your language please !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Pat:

In een kroeg komen altijd van die knuls een paar euros in de automaat gooien zodat ze mischien de kosten vam een pakje sigaretten terug kunnen verdienen . Dat is precies  waar je ook  thuis hoort !!

Dit is niet je koekje !! 
Wat jij hier aan het doen bent is met Mike tyson in de ring stappen en doen alsof je een ervaren wel verdiende bokser bent .
Well , i've news for you , handige bliksem!!
Je gaat gegarandeerd op je bek . It's just a matter of time !!
Hoe eerder je je dit feit realezeert, hoe minder je zal lijden in je leven. 

Maar Ik denk eerlijk gezegd dat je gewoon op je ouwe pad blijft wandelen . 

Ps , 

Ik ben klaar met je maat voor je verdere communicatie , 
watch your language please !!

Wat is er met jóu gebeurd de laatste tijd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Gokholtante is eigenlijk wel een beetje jaloers. @jordi-414 gaat lekker naar Las Vegas! Topbestemming voor iedereen die van een gokje houdt. @jordi-414, geniet van de voorpret, van de reis en van de gokjes voor jezelf, voor mij en anderen. Doe gewoon lekker je ding, op jouw manier, zodat je blij weer thuis komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Pat:

In een kroeg komen altijd van die knuls een paar euros in de automaat gooien zodat ze mischien de kosten vam een pakje sigaretten terug kunnen verdienen . Dat is precies  waar je ook  thuis hoort !!

Dit is niet je koekje !! 
Wat jij hier aan het doen bent is met Mike tyson in de ring stappen en doen alsof je een ervaren wel verdiende bokser bent .
Well , i've news for you , handige bliksem!!
Je gaat gegarandeerd op je bek . It's just a matter of time !!
Hoe eerder je je dit feit realezeert, hoe minder je zal lijden in je leven. 

Maar Ik denk eerlijk gezegd dat je gewoon op je ouwe pad blijft wandelen . 

Ps , 

Ik ben klaar met je maat voor je verdere communicatie , 
watch your language please !!

😂 wtf. Waar heb jij het allemaal over.. is dit bericht nu aan mij of aan Jordi gericht. 😅..hebben wij elkaar al wel eens ontmoet ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dannyboy:

😂 wtf. Waar heb jij het allemaal over.. is dit bericht nu aan mij of aan Jordi gericht. 😅..hebben wij elkaar al wel eens ontmoet ? 

Als jij niet jordi bent dan hoef jij ook namens jordi mij niet te beoordelen en uitschelden.  Hij heeft geen advocaat nodig .
Die jongen heeft een waarschuwing van mij gehad en daar blijft het er bij .
Hij is zelf oud genoeg om te weten wat ie daarmee doet . Take the note on board of niet luisteren en ze eigen pad volgen .
Kan zijn dat ie daar niet blij mee is . In dat geval hoor ik het van hem en staat al een antwoord voor hem klaar .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pat Het zou je sieren om te soppen om te reageren in dit topic. Immers gaat het over @jordi-414 zijn reis naar Las Vegas in december 2018.

Je komt erg belerend over, wijst mensen terecht en hou je vast of wil je je reacties kracht bij zetten door filosofische uitspraken. Just don't.

By the way ( De Nederlandse en Engelse taal door elkaar gebruiken bevalt je het best, toch?

23 uur geleden zei Pat:

Na gesprek met ruim 800 verslaafden en ook nog eens 7 jaar voor gestudeerd te hebben , ik denk dat ik wel kan zien wanneer iemand de verkeerde kant op gaat en wat de symptomen zijn

Potverdorie, met zo'n staat van dienst moet je toch een expert op het gebied van de verslavingszorg zijn. Alleen zo spijtig dat er niet concreet een studie voor is. Maar misschien ehb je de HBO-opleiding ervaringsdeskundige gevolgd........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei FopSmurf1:

@Pat Het zou je sieren om te soppen om te reageren in dit topic. Immers gaat het over @jordi-414 zijn reis naar Las Vegas in december 2018.

Probeer het maar dan ook zo houden door met Jordi praten i.p.v met mij .

7 minuten geleden zei FopSmurf1:

e komt erg belerend over, wijst mensen terecht en hou je vast of wil je je reacties kracht bij zetten door filosofische uitspraken. Just don't.

Dit is geen argument en hier ga ik niet op in . 

Mensen krijgen simpelweg antwoord op hun vragen. Kan zijn dat het hen niet bavalt .hun reactie  zegt al genoeg over wie hier gelijk heeft . 

7 minuten geleden zei FopSmurf1:

By the way ( De Nederlandse en Engelse taal door elkaar gebruiken bevalt je het best, toch?

Sinds jij een fan van las vegas bent , kan je wat extra engels leren . Kan geen kwaad .

7 minuten geleden zei FopSmurf1:

Potverdorie, met zo'n staat van dienst moet je toch een expert op het gebied van de verslavingszorg zijn. Alleen zo spijtig dat er niet concreet een studie voor is. Maar misschien ehb je de HBO-opleiding ervaringsdeskundige gevolgd........

Still ,
not somebody who likes to show off my cleavage, and I don't dress up for the
Papers . So lucky me than !!🙂

 

Gonna take off . On my way to work, fella .

Get sum sleep , looks like you need it . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei babboe:

Zegt feestneus nummer 2.

Yup. Al je praatjes over je vakantie parken en vastgoed zijn 200% onzin, in al die tijd heb je nog niks bewezen van je roulette verhalen. Kortom je kan 1. Niet discussiëren met argumenten/bewijs. En 2. Je bent niet mans genoeg om toe te geven dat je alleen maar grote verhalen hebt lopen ophangen op een internet forum. Ik wacht in spanning op je volgende: "ben weer ff 3 maand in Spanje dus wel wat beters te doen dan reageren" reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Tracasse:

Yup. Al je praatjes over je vakantie parken en vastgoed zijn 200% onzin, in al die tijd heb je nog niks bewezen van je roulette verhalen.

Zoals altijd heb je weer eens 300% gelijk. Wat wil je ook als je de wijsheid in pacht hebt.

@Pat geeft gewoon een prima signaal af. Waarschuwen voor een ziekte die gokken heet kan niet vaak genoeg worden herhaald. Die dingen staan er niet voor jou. En dat is de fout die gokzieken steeds weer maken: denken dat zij de uitzondering zijn op het plebs.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Tracasse:

Hahaha nog steeds pissig dat hij je roulette onzin niet geloofde? En laten we maar niet meer op @Pat reageren... stereotype domme Amerikaan. Lekker laten gaan.

Ik probeer je niet vernederen . Ik vertel je een simpel feit .
Aan de hand van de manier waarop je reageert , kan ik gelijk zien wie jij bent .
Echte gokkers zijn geen funny guys en ruiken elkaar from milles a way . ( b wijze van spreken ). Dat ben jij niet en daar kom jij ook niet tussen in . Door doen alsof je dat bent , maakt je jezelf alleen maar verder kapot .
Wat je opmerking mbt domme Amerikanen betreft , verbaast mij niks .
Arme Amerikanen worden overal en door iedereen uitgescholden . Ik ben daar aan gewend . Moet mee leren leven.
Funny thing is , wanneer ze hulp nodig hebben komen ze wel bij united states op de stoep staan en smeken . Dan zijn we lief allemaal .
Vind ik niet erg . Ik leid me eigen leven en probeer ik geen contact houden met vreemde want ik ken jouw soort al en ik weet hoe men over ons denkt .



 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Pat:

Ik probeer je niet vernederen . Ik vertel je een simpel feit .
Aan de hand van de manier waarop je reageert , kan ik gelijk zien wie jij bent .
Echte gokkers zijn geen funny guys en ruiken elkaar from milles a way . ( b wijze van spreken ). Dat ben jij niet en daar kom jij ook niet tussen in . Door doen alsof je dat bent , maakt je jezelf alleen maar verder kapot .
Wat je opmerking mbt domme Amerikanen betreft , verbaast mij niks .
Arme Amerikanen worden overal en door iedereen uitgescholden . Ik ben daar aan gewend . Moet mee leren leven.
Funny thing is , wanneer ze hulp nodig hebben komen ze wel bij united states op de stoep staan en smeken . Dan zijn we lief allemaal .
Vind ik niet erg . Ik leid me eigen leven en probeer ik geen contact houden met vreemde want ik ken jouw soort al en ik weet hoe men over ons denkt .



 

Tracasse heeft idd nog nooit een gulden vergokt. Alhoewel zijn pokerspel ook meer gokken was dan poker. Vandaar de hyper finale tafels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.