Spring naar bijdragen

MCOP 2018


DennMann

Aanbevolen berichten

Hier ook 3 dagen aanwezig tijdens de mcop :)
Altijd wel ''bekende'' aanwezig uit de poker wereld / homegame's :).

Vind mcop ook altijd een ervaring waar ik al 5 jaar op een rij aanwezig ben, in het begin 1 dag toen 2 dagen (met hotel) toen 1 dag toen 2 dagen :D En nu voor het 5e jaar 3 dagen aanwezig :)

En mag dan ook graag ''railen'' en naar de grote spelers uit de poker wereld kijken :).
En ga dan zelf lekker gok halletje's aflopen, en mocht het goed gaan een shotje 5/5 (€250 inkoop) of die 275 hyper spelen :)

 

En natuurlijk op city(geen idee of ik hier de website mag noemen) de livestreams bekijken 7 dagen livestreams dus kan alles kijken (ook weekje vakantie opgenomen kwa toevallig zo uit :) )

bewerkt door empomagic (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei empomagic:

Hier ook 3 dagen aanwezig tijdens de mcop :)
Altijd wel ''bekende'' aanwezig uit de poker wereld / homegame's :).

Vind mcop ook altijd een ervaring waar ik al 5 jaar op een rij aanwezig ben, in het begin 1 dag toen 2 dagen (met hotel) toen 1 dag toen 2 dagen :D En nu voor het 5e jaar 3 dagen aanwezig :)

En mag dan ook graag ''railen'' en naar de grote spelers uit de poker wereld kijken :).
En ga dan zelf lekker gok halletje's aflopen, en mocht het goed gaan een shotje 5/5 (€250 inkoop) of die 275 hyper spelen :)

 

En natuurlijk op city(geen idee of ik hier de website mag noemen) de livestreams bekijken 7 dagen livestreams dus kan alles kijken (ook weekje vakantie opgenomen kwa toevallig zo uit :) )

Ik zou dat shotje op 5/5 niet proberen. Ik zou lekker proberen 2/2 kapot the grinden. 5/5 zitten over het algemeen goede spelers met een dikkere stack. Heb je niks aan lijkt mij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei jordi-414:

Ik zou dat shotje op 5/5 niet proberen. Ik zou lekker proberen 2/2 kapot the grinden. 5/5 zitten over het algemeen goede spelers met een dikkere stack. Heb je niks aan lijkt mij. 

DEnk je dat of weet je dat? Mijn info is namelijk dat op de 5/5 best wel veel vissen zitten met een zakcentje teveel.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd gedurende mcop is er aanbod van 5/5 tot (20/40+ draait ook wel deze week ) (vorig jaar 100/100 met een straddel naar 200.)

En het is meer dat ik een x op de mcop wil spelen, weet dat aan de 5/5 betere kaarters zitten dan ik zelf maar je kan een x een gelukje hebben .  (is ook alleen als ik gedurende 3 dagen + sta en het kan lijden ).

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shortstacken (50bb diep)  is echt een kleine kans dat je winst kunt behalen.

Of je moet dubbelen, opstaan en wegwezen... maar ja, dan is de verleiding wellicht te groot om "nog een keertje" te dubbelen.
5/5 met wat limpers opent men naar 30 of 35, dan heb je odds al niet meer om met een paartje te setminen..... kun je je 88 en 99 weggooien of allinstampen en hopen dat je flipt (en wint)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...