Spring naar bijdragen

Boezem van Dionne Stax


Aanbevolen berichten

https://www.dumpert.nl/mediabase/7565173/bf897182/maxim_is_afgeleid.html

https://www.telegraaf.nl/entertainment/2818315/maxim-hartman-olcay-gulsen-heeft-een-beperking

Ik loop al dagen hiermee. Maar voordat ik mijn ongezouten mening geef ben ik erg benieuwd naar jullie reactie en hoe jullie haar zien en of Maxim hout snijdt 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maxim Hartman ziet zichzelf als een product waar hij geld aan verdient. Regelmatig gaat hij in de media een relletje of discussie veroorzaken en zorgt er zo voor zijn product bekend blijft. De kracht van reclame is herhaling.

Persoonlijk zou ik geen geld willen verdienen door met mijn kop op tv over de boezem van een presentatrice moet gaan zeveren of er één moet beledigen. Ik vind dit simpel en smakeloos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maxim Hartman is een relatief Bekende Nederlander die ik persoonlijk wel kan waarderen. Je weet vrijwel nooit wat je aan hem hebt en of hij serieus is. Weer wat anders dan al dat voorspelbare op t.v. Ik ben een vrouw en zelfs ík werd getriggered door de boezem van Dionne. A) de grootte en B) het feit dat je haar b.h. kon zien. Ik werd afgeleid en kan me goed voorstellen dat een man al helemaal zichzelf moet dwingen om bij het juiste onderwerp te blijven. Die Jeroen Pauw speelde i.m.o. de advocaat van de duivel, ik kan me niet voorstellen dat die mega neuker niet naar haar borsten keek.

bewerkt door Solidagio
typefout (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een onzin zeg! Dionne Stax is gewoon een goede nieuwslezeres. Het was niet aanstootgevend wat ze droeg en het journaal werd keurig gelezen. Bovendien heeft zij iets wat de meeste vrouwen hebben, namelijk borsten. Wat is daar zo speciaal aan? Maxim Hartman....gewoon negeren die vent en vooral niet op reageren via sociale media e.d. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het meest opvallende dat er over haar borsten werd gesproken, er zijn toch wel meer bijzondere zaken aan Dionne Stax! De titel van het filmpje klopt overigens niet naar mijn mening! Ik ben het wel met Maxim eens dat als Dionne op tv is ik weinig luister naar haar, maar daar heb ik persoonlijk geen enkel probleem mee!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dionne Stax is een mooie vrouw met een heel prettig (lees: vrouwlijk) figuur.
We moeten blij zijn dat zo'n knappe dame op een goede en profesionele manier op TV komt.

Ze doet haar werk toch prima?!

Die Hartman zoekt inderdaad graag de publiciteit op.........en soms is ie wel grappig.
Maar ook ooit smakeloos, en dat vond ik het geval om Dionne af te zeiken omdat ze er goed uitziet.
Hij had toch ook gewoon zijn ogen dicht kunnen doen, als ie door haar tieten werd afgeleid?
Kon ie wel volgen wat ze zei.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...