Spring naar bijdragen

Vreemde situatie HC Utrecht


Dopey

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Feit is dat sommige mensen niet kijken

als je n beetje goed op n kast kijkt zie je dat er punten staan of dat de kast pauze aangeeft

 

maar t gebeurd ooknwel dat n kast uren lang verlaten is en toch soms nog punten staan

in zon geval is iemand vergeten af te tikken

bij twijfel kun je t beste het personeel even vragen😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weken later...
Op 24-11-2018 om 15:27 zei Dopey:

Ik heb gisteren een vreemde situatie meegemaakt in HC Utrecht. Ik zit te spelen op een live roulette kastje beneden, en vraag aan iemand naast mij om mijn kastje in de gaten te houden zodat ik naar het toilet kan gaan. IK denk dat ik hooguit 3 minuten weg was ofzo. Vervolgens kom ik terug en zie ik tot mijn verbazing een vrouwtje erop spelen met een man erachter staan. Ik tik hem aan en vraag wat de bedoeling daar van is, omdat ik daar aan het spelen was, en zelfs nog wat geld op had staan. Hij zat mij echt vreemd aan te kijken en zegt, dat de stoel leeg was vandaar. Vervolgens dacht hij dat het daarmee wel klaar zou zijn en draait zich weer om naar de machine. Ik tik de man ernaast aan en vraag waarom hij er niks van gezegd heeft tegen die 2 personen, maar hij keek mij ook verwarrend aan en reageert niet eens. Ik dacht even dat ik in een verborgen camera programma zat ofzo. Vervolgens ga ik de discussie weer aan met die man achter mijn machine om hem duidelijk te maken dat ik mijn geld en zitplaats terug wil. Vervolgens begint hij over het personeel erbij te halen, ik zeg prima, alles staat toch op camera. Uiteindelijk vertelde hij dat ie voor het eerst in HC was, en niet weet hoe het werkt. Nou, je ziet toch dat er geld in zit, dacht je dat je dat gratis bij de machine erbij krijgt ofzo. Hoe dom en naïef kunnen sommige mensen toch zijn. Uiteindelijk trok ie het ticket eruit, vraagt aan zijn vriendin of ze daar wilt wachten zodat ik met hem mee liep om het uit te cashen om zo mijn geld terug te krijgen. Zijn vrouwtje bleef ondertussen op de stoel achter, maar probeerde ook nadat wij weg liepen ook weg te gaan. Gelukkig was er iemand zo attent om tegen haar te zeggen dat ze op mijn moest wachten tot ik terug was. Vervolgens kom ik terug en zegt die man naast mij nog sorry. Tsja, wat heb ik daar nou aan. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt in HC.

Afgelopen zaterdag was het weer zover, wederom iemand die op mijn plek gaat zitten terwijl er geld op stond. Ik was even mijn benen gaan strekken en stond een paar meter verder te kletsen met een dame bij de rad. Het was redelijk rustig, en een hoop plekken vrij. Toch moet er net weer eentje naar mijn kast lopen om daar vervolgens plaats te nemen. Ik loop erheen, tik hem op zijn schouders en wijs hem naar mijn saldo. Hij zegt sorry en loopt weer weg. Ik loop weer even terug naar de dame bij de rad omdat we midden in een gesprek zaten, en terwijl ik naar haar liep wees ze weer naar mijn kast. Ik draai mij om en ziet gvd dat die man weer daar zit, dit keer had ie er gelijk een tientje in gestopt. Hoe dom ben je dan vraag ik mij af. Ik loop er weer heen en vraag hem waarom ie dat doet. Hij kijkt mij verschrikt weer aan en zegt dat ie er geld in gestopt heeft. Ik geef hem een tientje en hij loopt weg. Ben ik nou echt de enige die dit soort vage figuren aan trekt 🤔

Ik heb bij HC overigens aangekaart of ze er een pauze button op kunnen zetten van bv 5 minuten die dan afloopt. Gezien de reacties vonden ze het blijkbaar een goed idee. Ben benieuwd...

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook soms erg makkelijk om mijn terminal  te verlaten. Ga  ik naar het toilet dan dek ik de betaal gleuf af en laat mijn bril liggen. Ik heb het meerdere malen meegemaakt en in goede harmonie kunnen oplossen. Slechts eenmaal moest er een medewerker er aan te pas komen. De betalingen werden gecontroleerd en de onterechte claim afgewezen. De man had zich vergist in de rij. Het huisreglement schrijft wel voor dat je officieel de automaat niet mag verlaten tijdens het spel. In principe blijf je zelf verantwoordelijk.

bewerkt door dobbelsteen
correctie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog iets anders wat ik erg vreemd vind. Elke keer als ik in HC Utrecht iets te drinken besteld komen ze het brengen en hoef ik niks te betalen. En zelfs als iemand anders namens mij besteld en wilt betalen, dan vragen ze om minder en zeggen ze erbij dat mijn drinken niks kost. We hebben dit nu al een keer of 7 meegemaakt en we vragen hun nog steeds niet waarom. Ze vragen ook niet om mijn pas ofzo, en het zijn verschillende medewerkers. Als iemand van jullie het weet waarom, dan hoor ik het graag ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog iets anders wat ik erg vreemd vind. Elke keer als ik in HC Utrecht iets te drinken besteld komen ze het brengen en hoef ik niks te betalen. En zelfs als iemand anders namens mij besteld en wilt betalen, dan vragen ze om minder en zeggen ze erbij dat mijn drinken niks kost. We hebben dit nu al een keer of 7 meegemaakt en we vragen hun nog steeds niet waarom. Ze vragen ook niet om mijn pas ofzo, en het zijn verschillende medewerkers. Als iemand van jullie het weet waarom, dan hoor ik het graag


Waarschijnlijk heb je net zoals ik een Diamond kaart en hoef je niks voor je drinken te betalen. En als je dit niet hebt dan denken ze dat je hem wel hebt en vinken ze dat achter de bar af. Iedereen die een gokje waagt op jou tijden heeft in theorie zo’n kaart en is meer automatisme. Of..... ze houden gewoon van je :-)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Dopey:

Nog iets anders wat ik erg vreemd vind. Elke keer als ik in HC Utrecht iets te drinken besteld komen ze het brengen en hoef ik niks te betalen. En zelfs als iemand anders namens mij besteld en wilt betalen, dan vragen ze om minder en zeggen ze erbij dat mijn drinken niks kost. We hebben dit nu al een keer of 7 meegemaakt en we vragen hun nog steeds niet waarom. Ze vragen ook niet om mijn pas ofzo, en het zijn verschillende medewerkers. Als iemand van jullie het weet waarom, dan hoor ik het graag ;)

Ook alcoholische drankjes @Dopey?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 maanden later...
Op 5-5-2019 om 12:22 zei Dopey:

Nog iets anders wat ik erg vreemd vind. Elke keer als ik in HC Utrecht iets te drinken besteld komen ze het brengen en hoef ik niks te betalen. En zelfs als iemand anders namens mij besteld en wilt betalen, dan vragen ze om minder en zeggen ze erbij dat mijn drinken niks kost. We hebben dit nu al een keer of 7 meegemaakt en we vragen hun nog steeds niet waarom. Ze vragen ook niet om mijn pas ofzo, en het zijn verschillende medewerkers. Als iemand van jullie het weet waarom, dan hoor ik het graag ;)

Bij de laatste twee bezoeken was het weer raak, snap het nog steeds niet. Ga het ook niet vragen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens, heel even weglopen bij een kast waar je speelt is OK. Je stoel even omdraaien voor de kast is dan normaal in HC om te laten zien dat je even weg bent. Je neemt wel het risico dat je gedonder kan krijgen met iemand die wel op je plaats gaat zitten. Voor een langere tijd weg zijn vind ik gewoon een beetje aso, ook voor de andere gasten die willen spelen.

Van mij mogen ze het verbieden, speelautomaat reservering. Ga je weg (zelfs naar de bar of wc), gewoon uit cashen. Zou het ook nooit een probleem of discussie opleveren. Een oogje in het zeil houden voor iemand anders die naast je zit en even weg gaat doe ik daarom ook liever niet (ze geven jou dan eigenlijk 'makkelijk' de verantwoordelijkheid over, ben geen beveiliger ;) ).     

 

bewerkt door wouter5 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Dopey:

dit idd.

Sorry dat ik erover door blijf gaan maar welke honden slapen dan? Als je nou wat zou krijgen wat je normaal niet zou krijgen, ok. Maar diamond heb je al. En dus gratis drank, ook al vragen ze nu niet naar jouw kaart. Ik heb je nog niet horen praten over éxtra voordeeltjes. Of ik mis hier iets?

Wel lachen trouwens! 

bewerkt door K. Ronos (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...